چین

واردات کالا با سرمایه اندک از چین

واردات در تمام دنیا از پر سود ترین تجارت های موجود میباشد.حال بازرگانان سراسر دنیا همواره در تلاشند که بهترین و ارزان ترین راه را برای انجام واردات انتخاب نمایند . یکی از کشور هایی که میتوان با حداقل سرمایه و پایین ترین سطح قیمتی کالاهای مشابهی را وارد نمود کشور چین است.این کشور با داشتن تنوع فراوانی از کالا ها همراه با کیفیت های مختلف و قیمت های متفاوت مقصد ارزشمندی برای واردکنندگان کشور های دنیا میباشد.شرکت مشاوره ای و بازرگانی پارس رابین با داشتن کادری متخصص در ایران و چین این مهم را به بهترین شکل ممکن انجام میدهد و به وارد کنندگان از صفر تا صد واردات کالا را با کمترین سرمایه مشاوره میدهد تا این بازگانان بتوانند در بهترین زمان ممکن و در بهترین شرایط و با بالا ترین سود کالای مورد نظر خود را وارد کشور نمایند.

در صورتی که خواستار خرید از چین هستید و سرمایه زیادی ندارید بایستی دقت عمل زیادی داشته باشید. که چه نوع کالایی را از چین وارد کنید، تجارت از دیرباز دارای ریسکی بالا بوده است. اما با درایت و تحقیق و مشاوره با افراد با تجربه می توان تجارت با چین را با ریسک کمتری انجام داد.

واردات از چین با سرمایه کم نیز ریسک خود را دارد, چرا که مشخصا فرد دارای سرمایه ای محدود است و در صورت آن که این تجارت دارای سودی قابل قبول نباشد ممکن است دچار ضرر های هنگفتی شود بنابراین بایستی دانست که دقیقا چطور و به چه صورت و چه کالایی را از چین واردات کشور نمود تا ریسک آن به حداقل برسد، این خدمات را می توانید از شرکت پارس رابین بخواهید.

چه کالاهایی را میتوانیم از چین وارد کنیم؟

ما به شما توصیه می کنیم اگر به تازگی و برای اولین بار قصد دارید وارد تجارت با چین بشوید یا سفارش کالا یا مواد اولیه ای را دریافت کرده اید و از طرف دیگر سرمایه کافی ندارید یا اهل ریسک نیستید و در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، قبل از شروع به هرکار و تصمیمی با متخصصان و افرادی که دارای تجربه و دانش در ارتباط با تجارت چین هستند مشورت کنید تا دچار ضرر نشوید. تیم بازرگانی و مشاوره ای شرکت پارس رابین با داشتن دفتر بازرگانی در چین و در ایران و با کمک افراد باتجربه و متخصص در این حوزه به شما در زمینه واردات از چین، صادرات، ترخیص کالا و کلیه امور بازرگانی صفر تا صد مشاوره می دهد.

چطور از چین کالا وارد کنیم ؟

اگر دارای سرمایه ی کمی هستید باید احتیاط کنید زیرا که واردات کاری پر ریسک است, پیشنهاد می شود که به هیچ وجه همه ی سرمایه ی خود را صرف نکنید حتی اگر به فروش رفتن تمامی محصولاتتان ایمان داشته باشید. باید حداقل تا ۲۰% از سرمایه تان را حفظ کنید.
برای شروع واردات از چین با سرمایه کم بهتر است که صرف جویی فراوانی انجام دهید و نیازی به دفتر و سیستم پر زرق و برق ندارید، فقط باید جسارت به خرج داده و شروع کنید.
برای این کار نمی‌توان یک سرمایه مشخص و محدود را تعریف کرد.حداقل سرمایه برای واردات از چین به فاکتورهای متعددی از قبیل میزان و حجم کالا، نوع کالا، چگونگی حمل‌ونقل و برخی موارد دیگر بستگی دارد.
بهترین کالا برای واردات هر کالایی که تخصص شما است و به آن علاقمندید و بازار فروش آن را سراغ دارید می تواند بهترین کالا برای واردات از چین مختص شما باشد. اما می توانید از کالاهایی که سایر تجار با آن خرید و فروش می کنند نیز ایده بگیرید.

واردات جزئی از چین

با یک نگاه جزئی به امار گمرک از سازمان توسعه تجارت کشور میتوان یک نگاه کلی از وضعیت چین و میزان و نوع واردات کالا از ان می‌توان دریافت که بخش قابل‌توجهی از این واردات شامل قطعات و ابزارهای صنعتی و مواد اولیه  هستند که بیشتر مورد استفاده برای کارخانجات و صنایع بزرگ هستند.
به زبان ساده تر میتوان گفت که بیشتر وارد کنندگان و بازرگانان ایرانی  علاقه و نظر بهتری به واردات مواد اولیه مورد نیاز صنایع و کارخانجات، کالاهای واسطه‌ای برای ساخت محصولات و ماشین‌‌آلات دارند تا این که خود محصول و کالای تمام شده و کامل ر ا وارد کنند.برای تایید این موضوع میتوان امار سازمان شهرک های صنعتی را مشاهده نمود که چه تعداد کارخانه و تولید کننده صنایع و تولیدات اسمبل و مونتاژ شده نسبت به کارخانه جات تولید کننده کالاهای تمام شده و کامل وجود دارد.با همه این موارد باز هم  وارد کنندگانی وجود دارد که کالاهای جزئی و کوچک را که ممکن است در نگاه اول بسیار بی اهمیت و غیر حیاتی جلوه کند را وارد نمایند.زیرا کشور چین اقیانوسی از تولیدات انواع  مختلفی کالا و مواد اولیه با قیمت ها و کیفیت های متنوع میباشد که به راحتی میتوانند هر وارد کننده و تاجری را قانع کند و از طرف دیگر نیاز های خاص مصرف‌کنندگان ایرانی را برطرف سازد.

از جمله این کالاها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موبایل و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر
  • قطعات و لوازم پلاستیکی
  • وسایل مربوط به خیاطی
  • کاغذ دیواری و موارد مشابه
  • لوازم خانگی
  • انواع وسایل روشنایی و لامپ
  • انواع شیرآلات و اتصالات لوله‌کشی
  • لباس مردانه و زنانه
  • پارچه و انواع مختلف آن
  • پیچ و مهره

 

۵/۵ - (۱ امتیاز)