طرح تولید انواع تریکو

یکی از روش های تولید پارچه در صنایع نساجی، صنعت بافندگی حلقوی تاری است. سرعت تولید پارچه بر روی ماشین های مدرن این صنعت، به مراتب بیش از ماشین های بافندگی سیستم تاری-پودی است. پارچه های حلقوی تاری به گونه ای می توانند طراحی شوند که از نظر ثبات بعدی تقریبا با پارچه های تاری-پودی برابری نمایند و از نظر کشسانی با پارچه های حلقوی پودی قابل مقایسه باشند. ماشین های بافندگی حلقوی تاری برای بافت احتیاج به تعداد زیادی سرنخ(برای هر سوزن) دارند و می بایست چله مناسبی برای دستگاه تهیه شود. ماشین های مورد استفاده در صنعت حلقوی تاری شامل ماشین های مقدمات بافندگی و دو نوع ماشین بافندگی حلقوی تاری کتن و راشل است.

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح تولید انواع تریکو

طرح توجیهی تولید پوشاک تریکو: ۱۷۳۰۱۱۳۶

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید انواع تریکو

ماشین حلقوی تخت باف امروزی، قابلیت استفاده همزمان از نخ های مختلف، طرح ها، سایزها و نقشه های مختلف را دارند. بنابراین امکان تولید البسه متنوعی را فراهم می کنند که از آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود: پولیور زنانه، مردانه و بچگانه- بلوز و پیراهن زنانه- مانتو و شلوار- شنل- کلاه و شال- ژاکت زنانه، مردانه و بچگانه

اهمیت تولید طرح تولید انواع تریکو

تریکو کشباف، سهم قابل ملاحظه ای از پوشاک موردنیاز انسان را شامل می شود. بطوریکه امکان استفاده از این دسته از پوشاک در کلیه فصول سال، به ویژه در مناطق سردسیر جهان وجود دارد و نقش موثری در سلامتی انسان و کیفیت زندگی شخص، بر عهده دارد. بنابراین پرداختن به مسائل فنی تولید، قیمت تمام شده و سلیقه افراد مختلف، در تولید یک محصول مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است. نکته مهم دیگر، سهم بالای تجارت پوشاک در جهان امروز است.

طرح تولید انواع تریکو

قیمت خط تولید انواع تریکو

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید انواع تریکو برابر با ۲۸۶۲ میلیون ریال برآورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت انواع تریکو

بودجه: بین ۱ تا ۲ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۱۲۵ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۱۷۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۳۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۵۰ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۵۲۹۰ میلیون ریال
سرمایه در گردش : ۷۹۲۲ میلیون ریال
سرمایه کل: ۲۳۲۱۲ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۱/۵ - (۱ امتیاز)