طرح بسته بندی وخشک کردن انواع گل و گیاه (1)

طرح بسته بندی و خشک کردن انواع گل و گیاه

بشر از دیر باز به خواص داروئی و غذائی گیاهان مختلف پی برده است و روی همین امر از آنها در تولید انواع داروها و مواد غذائی استفاده می کرده است.خاصیت نرم کنندگی،تقویت سلول ها و بافت های بدن،جوان سازی،شاداب سازی و …. گل و گیاه سبب شده است که این محصولات در فرمولاسیون ساخت بس یاری از مواد آرایشی و بهداشتی نیز مورد استفاده قرار گیرد و امروزه محصولات بسیار متنوعی از مواد آرایشی ،شامپوها ، لوسینرها ، صابون ها و غیره مورد استفاده دارد و حتی حضور این مواد در ساخت محصولات فوق سبب ایجاد نوعی مزیت رقابتی در بازاریابی و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی شده است و شر کت های تولید کننده در تبلیغات خود عدم استفاده از مواد شیمیایی و حضور گیاهان طبی در ساخت محصولات خود را با افتخار هرچه تمام تر اعلام می دارند. تعداد و تنوع گل گیاهان مورد استفاده در صنعت دارو ،غذا، آرایشی و بهداشتی بسیار بالا بوده و بشر به اشکال مختلف از آنان استفاده می نماید. ذیلا تعدادی از این گل و گیاه برای آشنایی بیشتر معرفی شده است .

طرح بسته بندی وخشک کردن انواع گل و گیاه (4)

کاربرد طرح بسته بندی وخشک کردن انواع گل و گیاه

• کارخانجات تولید کننده داروهای انسانی و حیوانی
• برخی کارخانجات تولید کننده مواد آرایشی
• برخی کارخانجات تولید کننده مواد بهداشتی
• برخی کارخانجات محصولات غذائی

قیمت تولید داخلی و جهانی طرح بسته بندی وخشک کردن انواع گل و گیاه

تعداد و تنوع گل و گیاه که قابلیت درجه بندی ، خشک کردن و بسته بندی را دارا می باشند ، بسیار آورده شد . لذا قیمت فروش این – بالا می باشد که فهرست این اقلام در معرفی محصول گل و گیاهان نیز متنوع می باشد و در اینجا با انجام مطالعات م یدانی متوسط قیمت گل و گیاه خشک ۲۲۰۰۰۰ – ۱۰۰۰۰۰ ریال برای هر کیلو محصول استخراج شده است .

طرح بسته بندی وخشک کردن انواع گل و گیاه (3)

قیمت های جهانی طرح بسته بندی وخشک کردن انواع گل و گیاه

قیمت محصولات کشاورزی تازه و فرآوری شده در سطح جهانی ، تابع کشور تولید کننده ، واریته گل و گیاه ، شرایط اقلیمی محل کشت آنها ، کیفیت فرآیند ، ترکیبات غذایی و دارویی و موارد دیگر دارد . از اینرو نمی توان قیمت خاصی را برای آن ارائه نمود. لیکن در اینجا باید گفت که محصولات کشاورزی ایران در سطح بازارهای جهانی به دلیل برخورداری آن از کیفیت خدادادی برتر ، از قیمت های مناسب تری نیز برخوردار می باشد . علی ایحال در ا ینجا به منظور آشنائی با سطح قیمت ها ، با استناد بر قیمت های صادراتی این محصول معادل ۱۱۵۰۰ – ۷۰۰۰ دلار بر تن بدست آمده است .

طرح بسته بندی وخشک کردن انواع گل و گیاه (2)

کشور های عمده تولید کننده طرح بسته بندی وخشک کردن انواع گل و گیاه

از نقطه نظر مصرف م ی توان گفت که با توجه بر کاربرد داروئی ، غذائی و آر ا یش محصولات مورد مطالعه، کلیه کشورهای جهان می توانند بعنوان کشورها ی مصرف کننده این محصولات محسوب گردند . لیکن در ا ینجا به منظور ارائه اطلاعا ت بیشتر ، کشورهایی که این محصولات (بصورت تازه و خشک شده ) در چند سال گذشته از ا یران به آنها صادرات وجود داشته است . چین – هند – امارات متحده عربی – انگلستان – ژاپن- فرانسه – اسپانیا – چین – هند – آلمان – روسیه

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)