طرح تولید اسپری دافع حشرات

نیش زدن حشرات از عواملی است که می تواند خیلی زود لذت صعودتان را از بین ببرد . همچنین، نیش بعضی از حشرات می تواند بیماری های خطرناکی به انسان منتقل کند. بهتر است تا قبل از صعودتان اطلاعاتی هرچند اندک راجع به این حشرات بدست آورید.
پشه ها توسط کربن دی اکسید ( بازدم شما ) ، لاکتیک اسید ، آمونیاک ، فنل ها ، رطوبت و دیگر گاز هایی که از انسان انتشار می یابند، جذب می شوند. زمانیکه این اسپری ها را روی پوست خود میزنید ، مقداری گاز بی رنگ سرتاسر پوست شما را فرا میگیرد و مانع انتشار گاز ها و مایعاتی که باعث جذب پشه ها می شوند، خواهند شد . در این حالت شناسایی شما توسط پشه ها بسیار سخت خواهد شد، زیرا روی پوست شما یک ماسک قوی قرار گرفته است . از آنجایی که این اسپری ها به عنوان یک گاز مانع عمل می کنند، اگر از آن ها زیر لباس های خود استفاده کنید تاثیر چندانی نخواهند داشت . اسپری دافع حشرات خاصیت پیشگیرانه دارد. شما می توانید قبل از مواجهه با حشرات آن را روی لباس اسپری کنید و تا مدتی می توانید مطمئن باشید که هیچ حشره ای به شما نزدیک نمی شود. با وجودی که این اسپری تا حدودی خاصیت کشندگی حشرات را دارد ولی نمی توان آن را “حشره کش” در نظر گرفت. بیشتر حشره کش های موجود در بازار، برای انسان مضر است و به همین خاطر توصیه های ایمنی زیادی بر روی این محصولات یا بروشورهای آن موجود است که تاکید شده بر روی لباس اسپری شود. در صورتی که برتری ویژگی خاص اسپری دافع حشرات این است که این محصول برای اسپری کردن بر روی البسه ساخته شده تا حشرات نزدیک نشوند.
علت جذب پشه ها به انسان به علت وجود مواد شیمیایی در پوست است که مثلاً دست انسان شامل ۲۷۷ ترکیب شیمیایی است که موجب جذب پشه ها می شود. برای مثال پشه مالاریا بیشتر به کف پا علاقه دارد. این اسپری ترکیبات شیمیایی سطح پوست را تغییر داده و باعث دفع آن ها می شود.

ترکیبات

اتیل الکل، پلی سوربات ۸۰، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، پرمترین، آب دیونیزه

 

نکات ایمنی هنگام استفاده از محصولات دافع حشرات

برچسب محصول را با دقت بخوانید تا ببینید که باید چند وقت یک بار از آن استفاده کنید و مطمئن شوید که بیشتر از چیزی که توصیه شده است به پوستتان نمی‌زنید.
درصد DEET در محصول نشانگری از طول مدت تأثیرگذاری آن است و نه از میزان تأثیرگذاری آن و هرچه این درصد بالاتر باشد، دفعات کمتری به اعمال آن نیاز دارید. این اصل تا غلظت‌های ۵۰ درصد صدق می‌کند و غلظت‌های بالاتر از ۵۰ درصد محافظت بیشتری فراهم نمی‌کنند.
محصولات دافع حشرات را تنها به قسمت‌هایی از پوست یا لباس که بدون حفاظ است بزنید و آن را همان‌طور که در برچسب محصول گفته شده است اعمال کنید.
این محصولات را هرگز به زیر لباس نزنید.
هرگز محصولات دافع حشرات را به بریدگی، زخم یا پوست تحریک‌شده نزنید.
محصولات دافع حشرات را به چشم‌ها یا دهانتان نزنید.
این محصولات را به دور گوش‌ها هم کمتر بزنید.
اسپری‌ها را هم مستقیماً به صورتتان نپاشید. آن را روی دست‌ اسپری کنید و بعد به صورتتان بمالید.
از محصول دافع حشرات فقط آن‌قدری استفاده کنید که پوست و لباس‌های بدون حفاظ را بپوشاند. اعمال مقدار زیادی از این محصولات، محافظت بیشتر یا طولانی‌تری برای شما فراهم نمی‌کند.
پس از برگشتن به فضای بسته، پوستتان را با صابون و آب بشویید یا به حمام بروید.
اگر محصولات دافع حشرات را چند بار در روز یا در روزهای متوالی استفاده می‌کنید، حمام کردن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.
اگر در اثر استفاده از این محصولات، دچار راش پوستی یا واکنش دیگری شدید، استفاه از آن را متوقف کنید، پوستتان را با یک صابون ملایم و آب بشویید و برای راهنمایی بیشتر با مرکز اورژانس تماس بگیرید و اگر به پزشک مراجعه کردید، آن محصول را با خودتان ببرید.
از محصولاتی که هم دافع حشرات هستند و هم ضدآفتاب استفاده نکنید، بلکه از یک ضدآفتاب جداگانه استفاده کنید و دستورالعمل توصیه‌شده برای آن را دنبال کنید. ابتدا ضدآفتاب را به پوستتان بزنید و بعد لوسیون دافع حشرات را اعمال کنید.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید اسپری دافع حشرات

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک اسپری دافع حشرات ۲۴۲۴۵۱۲۵۶۹
کد آیسیک لوسیون دور کننده حشرات ۲۴۲۳۴۱۴۹۸۱

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید اسپری دافع حشرات

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد

وضعیت واحد های فعال تولید اسپری دافع حشرات

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید اسپری دافع حشرات در کشور به تفکیک استان آمده است .

 

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید اسپری دافع حشرات

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۲۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۹۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۹ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴.۹ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱.۵ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۳۸ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۲ امتیاز)