طرح تولید دستگاه شستشو با استفاده از يخ خشک

طرح تولید دستگاه شستشو با استفاده از یخ خشک

تمیزکاری در صنعت و خدمات یکی از امور مهم محسوب می گردد . امروزه روش های مختلفی برای تمیز کاری وجود دارد که از جمله آنها می توان به شستشو با شوینده های شیمیائی یا خانگی ، شستشو با بنزین و نفت ، شستشو با آب گرم و …. اشاره کرد . لیکن نکته ایکه در مورد این تمیز کننده ها می تـوان گفت ، مسئله آلودگی محیطی ، دشواری عملیات تمیزکاری برای اپراتور آن و همچنین کارائی پائین ایـن روش ها برای آلودگی های غیر متعارف می باشد . ذیلا برخی آلودگی هـا و مـشکلات تمیزکـاری آنهـا آورده شده است .

موارد مصرف و کاربرد دستگاه شستشو با استفاده از یخ خشک

استفاده در کارواش ها برای شستشوی موتور ، صندلی ها و قسمت های داخل خودرو، استفاده در کارخانجات برای تمیز کاری قالبها ، تجهیزات و ماشین آلات از جرم گرفتگی ،استفاده در تمیز کاری هواپیما، استفاده برای برداشتن جرم گرفتگی ها در کلیه ادوات ، تجهیزات و … تمیزکاری ماشین های حمل مواد چسبان و غلیظ مانند قیر و مواد شیمیائی دیگر، تمیزکاری نمای ساختمان ها، تمیزکاری تانک ها و تجهیزات مرتبط ،تمیزکاری ماشین های چاپ.

اهمیت تولید دستگاه شستشو با استفاده از یخ خشک در کشور

دستگاه تمیزکاری با استفاده از یخ خشک از جمله تجهیزات معمول در بازار تجهیزات خدماتی بوده و کاربرد خود را در این عرصه ها ارائه می دهند و با بررسی های صورت گرفته می توان این تجهیـز را در فهرست کالاهای صنعتی عمومی بازار طبقه بندی نموده و لذا اهمیت استراتژیک خاصی را نمی توان برای آن عنوان نمود . البته با توجه به واردات این کالا از کشورهای مختلف و وجود پتانسیل صـادراتی بـرای آن، می توان گفت که در صورت توسعه تولید داخـل آن ، جلـوگیری از خـروج ارز و همچنـین توسـعه صادرات در مورد آن بوجود خواهد آمد لیکن در هر صورت این موضوع عمومی بودن کـالا را همچنـان حفظ خواهد نمود و بر اساس آن غیر استراتژیک بودن کالا را می توان پذیرفت.

طرح تولید دستگاه شستشو با استفاده از یخ خشک

تجهیزات و ماشین آلات دستگاه شستشو با استفاده از یخ خشک

ماشین تراش
ماشین فرز
ماشین مته
ماشین اره آب صابونی
ماشین گیوتین
ماشین خمکاری ورق

قیمت خط تولید دستگاه شستشو با استفاده از یخ خشک

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید دستگاه شستشو با استفاده از یخ خشک ، برابر با ۱۲۶۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت دستگاه شستشو با استفاده از یخ خشک

بودجه: زیر ۱۰ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۱۰۰۰ دستگاه
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۴۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۴۰۰ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۲۴ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۹۶۰۰ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی. 🙂

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی در حوزه صنایع فلزی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه مینمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۲ امتیاز)