طرح تولید سل الکترولیز یا الکترووینینگ

یک سلول الکترولیتی از انرژی الکتریکی برای انجام واکنش اکسایش و کاهش غیر خودبه‌خودی استفاده می‌کند. سلول الکترولیتی نوعی از سلول الکتروشیمیایی به شمار می‌آید و به طور معمول برای تجزیه ترکیبات شیمیایی در فرآیندی موسوم به الکترولیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. از نمونه‌های مهم در الکترولیز می‌توان به تجزیه آب به هیدروژن و اکسیژن و تجزیه بوکسیت به آلومینیوم و مواد دیگر اشاره کرد. لازم به ذکر است که فرآیند آبکاری نیز با استفاده از یک سلول الکترولیتی انجام می‌گیرد
«الکترولیز» (Electrolysis) یا برقکافت، استفاده از جریان الکتریکی برای انجام واکنش‌هایی است که به طور خود به خودی انجام نمی‌شوند. از الکترولیز برای تبدیل مواد مختلف به عناصر سازنده خود بهره می‌گیرند و از همین راه عناصر مختلفی نیز کشف شده‌اند. امروزه برقکافت در صنعت کاربردهای بسیاری دارد. در الکترولیز، از طریق الکترولیت، جریانی الکتریکی به محلول فرستاده می‌شود تا یون‌های مورد نیاز برای انجام یک واکنش را تحریک کند. همانطور که اشاره شد، این نوع از واکنش‌ها به طور خود به خودی انجام نمی‌شوند. به ولتاژ مورد نیاز برای انجام الکترولیز، «ولتاژ تجزیه» (Decomposition Potential) می‌گویند.

مزایای سل الکترولیز یا الکترووینینگ

کاهش برق مصرفی
کاهش وزن سلول
جلوگیری از نشت برق
حذف جریان مغناطیسی در سل
مقاومت مکانیکی بالا
دارای مقاومت شیمیایی
ساخت این نوع سلول ها از رزین اپوکسی وینل استر و مواد با درجه بندی خاص که دارای آنتی اسید هستند ازجمله از ویژگی این سل ها می باشد.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۲ امتیاز)