طرح تولید چرخ گوشت برقی (3)

طرح تولید چرخ گوشت برقی

چرخ گوشت ابزاری برای تبدیل کردن قطعات بزرگ گوشت به قطعات ریزتر می‌باشد. چرخ گوشت‌ها در دو نوع دستی و برقی موجود بوده و سایزهای متفاوتی دارند که بسته به این سایزها میزان گوشت وارد شده به دستگاه و ضخامت آن کم و زیاد می‌شود.

تاریخچه چرخ گوشت

نیاز به بشر به خوردن گوشت برای تامین پروتئین‌های لازم بدن انسان را به اختراع وسایلی وا داشت تا بتواند گوشت شکار خود را قطعه قطعه کرده تا برای خوردن مناسب تر گردد اما با گذشت زمان و تغییر نحوه غذا خوردن و احتیاج بشر به تنوع غذایی انسان به فکر اختراع وسیله‌ای افتاد تا بتواند به کمک آن قطعات گوشت را ریز تر کند . در ابتدا از هاونگ برای این کار استفاده شده بدین صورت که گوشت را در ظرف توخالی می‌ریختند و با ضربات متعدد و زیاد اقدام به کوبیدن گوشت در این ظرف به وسیله هاونگ می‌کردند اما به دلیل هوش مند بودن انسان و نیاز به راحتی در اواسط قرن ۲۰ یعنی قبل از جنگ جهانی اول در کشور آلمان آشپزی نا شناس اقدام به ساخت وسیله‌ای کرد که با چرخاندن دسته آن می‌توانست گوشت را به حالت خمیری در بیاورد .

کاربرد چرخ گوشت برقی

چرخ گوشت برقی از لوازم خانگی کوچک است که برای تهیه گوشت چرخ شده از آن استفاده می شود. البته به جز گوشت برای چرخ کردن سایر مواد غذایی نیز استفاده می شود. به دلیل اهمیت رعایت اصول بهداشتی این کالا در اکثر منازل وجود دارد و غالبا تهیه گوشت بصورت چر خشده در منازل به تهیه آن از فروشگاه ها ارجحیت دارد.

طرح تولید چرخ گوشت برقی (4)

بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

از آنجایی که این محصول جز کالاهای اساسی در دنیای امروز نمی باشد دارای اهمیت استراتژیکی نیز نخواهد بود اما بدلیل اهمیت انرژی در زندگی بکاربری انواع کم مصرف این محصول حائز اهمیت و توجه می باشد. در مورد چرخ گوشت گزینه های مناسب تکنولوژی بر پایه نیازهای مشتری و سلایق خانواده ها، زیبایی و کارایی، فاکتورهای ارگونومی و ایمنی استوار است. آنچه که باید به آن توجه کرد فرهنگ مصرف کننده در بازارهای هدف می باشد شناخت دقیق این فرهنگ یک عامل مهم در موفقیت است. برای تولید محصولات منطبق با نیاز مشتری به طراحی مهندسی و صنعتی مناسب ضرورت بیشتری احساس می شود.

کشورهای عمده تولید کننده چرخ گوشت برقی

در سالهای اخیر صادرات چرخ گوشت برقی به کشور های همسایه از جمله افغانستان، تاجیکستان و عراق افزایش چشمگیری داشته است. از جمله تولیدکننده های دیگر که سهم عمده واردات این محصول به کشور را دارند می توان به ترکیه، چین، ایتالیا، کره و فرانسه اشاره کرد.

پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور

عرضه چرخ گوشت در آینده پیش بینی می شود از طریق تولید واحدهای فعال و راه اندازی طرح های در حال اجرا و همچنین واردات انجام گیرد

فرآیند تولید چرخ گوشت برقی

طرح تولید چرخ گوشت برقی (1)

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید چرخ گوشت برقی

۱. انواع چرخ گوشت برقی خانگی : ۲۹۳۰۵۱۲۳۵۷
۲. انواع چرخ گوشت صنعتی : ۲۹۲۵۵۱۲۳۲۶

وضعیت واحد های فعال تولید چرخ گوشت برقی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید کننده چرخ گوشت برقی در کشور به تفکیک استان آمده است .

طرح تولید چرخ گوشت برقی (2)

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

امتیاز