بیزینس پلن و طرح کسب و کار اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلیس

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری یکی از مواردی است که جاذبه بسیاری برای علاقه مندان دارد. در این مقاله سعی کرده ایم تا به سوالات مختلفی که در این زمینه وجود دارد پاسخ دهیم. در واقع شما پس از پایان این مطلب می توانید به بخشی از اطلاعات و پاسخ های مربوط به سوالاتی که در ذهن دارید ولو مختصر به منظور اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری دست پیدا کنید.(بیزینس پلن و طرح کسب و کار اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلیس)
این موارد عبارتند از:
انواع ویزاهای انگلستان
حقوق شهروندی در اروپا
راه های ادامه تحصیل از طریق موسسات آموزشی و دانشگاه ها
دریافت ویزای کار
برنامه یادگیری زبان انگلیسی
اقامت انگلستان از طریق خرید بیزینس
یافتن محل اقامت
خدمات پزشکی انگلستان
خرید کارت حمل و نقل انگلستان
افتتاح حساب بانکی انگلستان
دریافت کد بیمه ملی
معرفی فرهنگ و رسوم این کشور
در واقع پرداختن به هر یک از این مطالب می تواند ذهنیت شما را برای مهاجرت به انگلستان و اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری، اقامت انگلیس از طریق خرید کسب و کار آماده ، اقامت انگلستان از طریق خرید سهام، اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت و همچنین سایر شیوه های اقامت در این کشور را مهیا سازد. به خاطر داشته باشید این موارد به نوعی پیش زمینه شما در زمینه مهاجرت به این کشور به شمار می روند که در نهایت می تواند مقدمات دریافت اقامت دائم در انگلستان را برای شما رقم بزند.

آشنایی اجمالی با اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و خرید کسب و کار آماده

قبل از اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و خرید کسب و کار آماده در این کشور لازم است نکاتی را در خصوص ویزای این کشور به خاطر بسپارید. نخست این که ویزای انگلیس برای مواردی از قبیل تحصیل، گردشگری، اقامت کوتاه مدت، ملاقات با سایر اعضای خانواده در انگلستان و ترانزیت از این کشور به سایر مقاصد صورت می گیرد. به خاطر داشته باشید اگر بخواهید چشم انداز کلی از شرایط زندگی در انگلیس کسب کنید بهتر است هزینه های زندگی در این کشور را نیز در نظر داشته باشید. همچنین هزینه های زندگی در این کشور بسیار بالا بوده و در واقع برای تامین هزینه های روزمره از قبیل غذا و سایر موارد باید مبلغی معادل دو برابر هزینه های سایر شهرهای اروپایی که در رتبه های متوسط قرار دارند پرداخت کنید. با این وجود نباید از این واقعیت نیز صرف نظر کنید که نرخ رفاه، میزان بیکاری و فقر نیز در انگلستان در سطح بسیار مطلوبی قرار دارند. مورد دیگری که باید به آن توجه کنید هزینه های آموزش و پرورش در این کشور است که در مقایسه با سایر کشورها مجبور هستید هزینه های بیشتری را در این زمینه پرداخت نمایید.(بیزینس پلن و طرح کسب و کار اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلیس)

مهمترین شرایط اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران

برخی از مهمترین شرایط اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری یا اقامت انگلیس از طریق تمکن مالی و خرید کسب و کار آماده عبارتند از:
سن متقاضی باید بیش از ۱۸ سال باشد.
سرمایه گذار لزوما باید خارجی و از سایر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا باشد.
باید بتواند سرمایه گذاری در انگلیس به مبلغ ۲ میلیون پوند و بیشتر انجام دهد.
سرمایه گذار باید احراز کند که بودجه مورد نظر به منظور سرمایه گذاری صرفا از جانب خودش و نه همسرش صورت می گیرد.
سرمایه گذار باید از نظر مالی و اقتصادی مستقل باشد.
فرد سرمایه گذار باید در کشور انگلیس دارای حساب بانکی به نام خودش باشد.

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و بهترین راه های سرمایه گذاری

همچنین شما می توانید از طریق آورده های مالی خودتان و سرمایه گذاری از ۸ روش عالی بدین منظور موفق به کسب مجوز اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری شوید. ۸ راه طلایی برای سرمایه گذاری در حوزه صنایع و اقتصاد انگلستان عبارتند از:
هلدینگ HSBC
بزرگترین شرکت نفت و گاز چند ملیتی انگلیس یا BP
شرکت نفت رویال داچ شل یا ROYAL DUTCH SHELL
صنایع دارویی معروف GLAXOSMITHKLINE
صنایع دارویی (AZN) ASTRA ENECA
کارخانه های تولیدی سیگار BRITISH AMERICAN TOBACCO
بازار معروف ISHARE MSC

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و مهاجرت کاری

برای اقامت انگلیس از طریق مهاجرت کاری بهتر است جستجوی کار به صورت آنلاین از کشور مبدا بدین منظور صورت گیرد. در صورت انتخاب فرد متقاضی ویزای کاری برای مهاجرت به انگلیس در این زمینه صادر می شود.
لازم است مدارک متقاضی به سفارت به منظور درخواست ویزای ۶ ماهه موقت به منظور کاریابی به صورت حضوری انجام گرفته و در ادامه ویزای کار به منظور اقامت در انگلیس صادر می شود.
به خاطر داشته باشید که دریافت مجوز کار در انگلستان برای کسانی که از خارج کشور وارد می شوند بسیار دشوار است. بنابراین لازم است تا قرارداد معتبری را که به صورت قانونی و با کارفرما منعقد شده است ارائه دهید. به عبارتی دیگر لازم است تا شما به استخدام شرکت مربوطه درآمده و سه ماه قبل از اقدام به سفر به منظور اخذ ویزای اشتغال اقدام کنید. البته ممکن است با توجه به نوع ویزایی که دریافت می کنید این زمان متفاوت باشد.

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

یکی دیگر از راه هایی که غیر از اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری یا اقامت انگلیس از طریق تمکن مالی و حتی اقامت انگلستان از طریق خرید سهام می تواند به شما یاری برساند تا در نهایت به اقامت دائم در این کشور دست پیدا کنید ثبت شرکت در این کشور است. در واقع اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت یکی از راه هایی است که رایج ترین راه های سرمایه گذاری در این کشور محسوب می شود. برای سرمایه گذارانی که انگلیسی تبار نبوده و قصد دارند تا اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت را به دست بیاورند لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب طی کنند تا موفق به ثبت شرکت مورد نظرشان شوند:
ثبت کردن نام شرکت مورد نظرشان
ثبت آدرس دفتر شرکت در انگلستان
ثبت مشخصات یک نفر به عنوان مدیرعامل شرکت
تعیین سهامداران شرکت
تنظیم اساسنامه شرکت
ثبت شرکت به عنوان شرکت با مسئولیت محدود
ثبت اطلاعات شرکت به منظور پرداخت مالیات
ارائه برگه های پرداخت مالیات به شکل سالیانه
ولی این موارد به تنهایی کافی نیست در واقع لازم است تا شما به منظور اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت برخی مدارک معتبر را نیز ارائه دهید. این مدارک می تواند روند اقامت شما را رسمیت بخشیده و مقدمات اقامت دائمی شما را تا حدود زیادی فراهم نماید. مهمترین مدارکی که در این زمینه لازم است تا ارائه دهید عبارتند از:
گواهینامه آیلتس ۴ از مراکز آموزشی معتبر
اثبات تاهل در صورت متاهل بودن
مدارک شرکت مورد نظر
برگه های پرداخت مالیات شرکت
گذرنامه قانونی
گواهی عدم سوء پیشینه
مدارک شناسایی با ترجمه رسمی

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و ثبت نمایندگی شرکت های معتبر

یکی دیگر از راه هایی که می توانید به اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری به طور دائم منجر شود ثبت شعب و نمایندگی شرکت های مختلف در این کشور است. بدین معنی که شما می توانید یکی از دفاتر نمایندگی شرکت های معتبر خارج از انگلستان را در این کشور دایر نمایید. البته این در شرایطی می تواند سرمایه گذار نسبت به ثبت نمایندگی این شرکت ها در کشور انگلستان اقدام کند که حتما از آدرس این کشور در مکاتبات و معاهدات خود استفاده کند. هر چند به طور کلی شرکت های سرمایه گذار خارجی تمایل زیادی دارند تا در این کشور به فعالیت بپردازند. از همین رو اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و ثبت نمایندگی شرکت ها این امکان را برای فعالیت این شرکت ها بیشتر فراهم می نماید. البته در این زمینه باید به یک نکته جالب نیز توجه داشته باشید که شاید تمایل شما را برای سرمایه گذاری بیشتر در این زمینه افزایش دهد. در واقع اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت به شما این امکان را می دهد تا زمینه فرصت های برابری را که شما قصد دارید تا از این طریق به دست بیاورید به نحو مطلوبی افزایش دهد. در ضمن فراموش نکنید ثبت شرکت در این کشور در همان گام نخست امکان اقامت موقت را به مدت ۳ سال به شما می بخشد. برخی از مواردی که می تواند ثبت شرکت و اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت را تا حدود زیادی توجیه کند در موارد زیر نهفته است:
تضمین سرمایه شما و به حداقل رساندن ریسک های معاملاتی
کمترین میزان تورم در بین کشورهای هم رده اروپایی
ارتقای شاخص کیفیت زندگی
بهره گیری از سیستم یکپارچه اشتغالزایی

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک

همچنین مشوق های دیگری که در این کشور وجود دارند می توانند از هر نظر زمینه را برای اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری در این کشور مهیا کنند. با این وجود حتی مواردی از قبیل اقامت انگلیس از طریق خرید ملک نیز می تواند شما را تا حدود زیادی در مورد مقدمات اقامت دائم این کشور یاری برساند.

اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری و آشنایی با شرکت های موجود در این کشور

قبل از اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری که می تواند از طریق ثبت شرکت صورت گیرد لازم است تا شما با انواع شرکت موجود در این کشور بیشتر آشنا شوید. در واقع شناخت این شرکت ها به شما یاری می رساند تا زمینه اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت را بیشتر فراهم کنند. هر چند از راه های دیگری از قبیل اقامت انگلستان از طریق خرید سهام نیز می توان در این کشور حضور پیدا کرد. با این وجود مهمترین شرکت هایی که می توانید نسبت به ثبت آنها در انگلستان اقدام کنید عبارتند از:
شرکت سهامی عام
شرکت سهامی خاص
شرکت با مسئولیت محدود
شرکت با مسئولیت محدود و تضمینی
برای ثبت هر یک از شرکت های مذکور موارد زیر را حتما باید به خاطر داشته باشید.
حداقل سرمایه گذاری به منظور اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت ۵۰۰۰۰ پوند می باشد.
هزینه های ثبت شرکت در انگلستان ۱۰ درصد حداقل سرمایه گذاری یعنی ۵۰۰۰ پوند می باشد.
قوانین ثبت شرکت در این کشور بسیار ساده بوده و می تواند شما را از حمایت های ویژه ای در این زمینه برخوردار سازد.
به خاطر داشته باشید سرمایه گذارانی که قصد دارند در زمینه های مختلف سرمایه گذاری کنند به هر اندازه که سرمایه گذاری بالا و قابل توجهی را انجام دهند روند اقامت دائم آنها نیز شتاب بیشتری خواهد گرفت.

استارتاپ ویزای انگلیس چیست؟

گفتیم؛ انگلستان از جمله کشورهای رو به رشد اروپا بوده و صنعت و اقتصاد آن همیشه مسیر رو به جلویی را طی می‌کند. همین مسئله هم باعث شده تا برنامه‌های بسیار متفاوتی را برای افراد در نظر گیرند. در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین روش‌های مهاجرتی به انگلیس، استارتاپ ویزای این کشور است. اصلی‌ترین دلیل این مسئله هم به اختصاص دادن جایگاه بسیار بالا برای افراد کارآفرین در برنامه‌های دولت برمیگردد. براساس آخرین تحقیقات انجام شده در انگلستان؛ درآمد افراد شاغل در این حوزه، نقش بسزایی در اقتصاد کشور داشته‌ است.(بیزینس پلن و طرح کسب و کار اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلیس)

اقامت سرمایه گذاری انگلیس یا اقامت کارآفرینی انگلیس Tier entrepreneur

انگلستان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز مالی، کارآفرینان را از سراسر جهان جذب می کند، از جمله کسانی که آماده سرمایه گذاری در اقتصاد بریتانیا برای به دست آوردن حق کار و زندگی در بریتانیا هستند. اقتصاد بریتانیا همیشه در میان پنج اقتصاد برتر دنیا با جذاب ترین گزینه های سرمایه گذاری قرار دارد. اقتصاد انگلیس در برابر بحران مالی مقاوم است و سنت ‌های کارآفرینی صد ساله، زیرساخت ‌های حمل ‌ ونقل توسعه ‌یافته، حمایت دولت از شرکت‌ های کوچک و متوسط ​​و بازار های وسیع فرصت ‌های فراوانی را برای کسب سود خوب ارائه می‌ دهد

یک بیزینس پلن عالی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

زمانی به یک بیزینس پلن، قوی و عالی گفته می‌شود که به طور واضح و دقیق درخصوص طرح کسب‌وکار توضیحاتی ارائه دهد.
به عبارت ساده‌تر؛ بطور واضح و دقیق بگوید که این استارتاپ‌ از چه روشی برای کسب درآمد استفاده می‌کند، چه محصولی را به بازار معرفی کرده و اصلا از چه طریقی قصد توسعه و پیشرفت دارد.
درواقع بیزینس پلن از زمان شروع تا تولید محصول و حتی درآمدزایی و رسیدن به نتیجه مطلوب در بازارهای جهانی را باید شامل شود.
حواستان باشد؛ این طرح باید به اداره مهاجرت انگلستان و سازمان‌های حمایت‌کننده ارائه گردد و آنها را متقاعد سازد که طرح شما یک طرح کامل، صحیح و سالم است و به توسعه اقتصاد این کشور کمک خواهد کرد.

بیزینس پلن ویزای استارتاپ انگلیس باید ۳ شاخصه اصلی باشد:

کسب و کار باید دارای ایده نوآورانه است.
کسب و کار باید دارای ایده دوام پذیر(ماندگار) است.
کسب و کار باید مقیاس پذیر باشد.
واژه “مقیاس پذیر” در خصوص بیزینس پلن است. این بدان معنا است که اطلاعات درون طرح توجیهی باید موثق باشد تا نشان دهد که آیا بیزینس شما قابل گسترش هست یا خیر.

بیزینس پلن باید مورد تایید باشد

ایده شما باید توسط یک نهاد مورد تایید دولت انگلستان ارزیابی و پشتیبانی شود. این همان نامه تایید یا Letter of Support / Endorsement است.
سرمایه گذاران متقاضیان باید نامه تاییدیه از وزارت کشور که توسط یک سازمان / شرکت/دانشگاه مورد تایید قرار گرفته است ، دریافت نمایند.
تاریخ درخواست ویزا حداکثر باید تا ۳ ماه پس از تاریخ صدور نامه پشتیبانی توسط آن سازمان / شرکت/دانشگاه باشد.

مدت اقامت در انگلیس با ویزای استارتاپ انگلیس

متقاضیان حداکثر ۲ سال تحت این ویزا مجاز به ماندن در خاک انگلیس هستند. بعد از آن باید ویزا را به ویزای دیگری تبدیل نمایند.

دریافت اقامت موقت PR با ویزای استارت آپ انگلیس

از طریق ویزای استارتاپ انگلیس می توان شهروندی دست یافت
پس از ورود به کشور انگلیس و راه اندازی استارتاپ بعد از ۵ سال شما می توانید برای اخذ شهروندی و پاسپورت انگلیس انگلیس اقدام کنید .
امتیاز بندی ویزای استارت آپ انگلیس
متقاضی ویزای استارت آپ باید حداقل ۷۰ امتیاز بگیرد.

فهرست نهادهای تأیید کننده ایده و بیزینس پلن ویزای استارتاپ انگلیس
The Bakery

۴ برنامه حمایتی دارد :
برنامه شروع
برنامه شتاب
برنامه شریک
برنامه سرمایه گذاری (برای راه اندازی به دنبال سرمایه گذاران شرکت های بزرگ استراتژیک همتراز).

Bethnal Green Ventures

سرمایه گذار مرحله اولیه در فن آوری است
حیطه کاری : سلامت، پایداری، آموزش و پرورش، تعامل مدنی، فناوری برای حمایت از جوانان
BGV دو بار در سال برای کار افرینان و ارایه طرح های کسب و کار باز میشود.

Blue Orchid

سرمایه گذاری در برنامه های پیشرو برنامه های پشتیبانی
کسب و کار استارت آپی و شرکت های کوچک و متوسط در حال رشد، همراه با خدمات مشاوره
ایده های قابل رشد و منحصر به فرد دارای پتانسیل رشد بالا (شمال غرب و غرب انگلستان)

Capital Enterprise

کمک به استارت آپ ها در لندن
برنامه های متعددی از جمله CASTS برای راه اندازی فن آوری. CAP – هوش مصنوعی برای استارتاپ ها با استفاده از یادگیری ماشین
یا دیگر روش های محاسباتی, OneTech برای افزایش دسترسی به سرمایه گذاری و حمایت کارآفرینی برای استارتاپ های فن آوری تأسیس شده توسط زنان و اقلیت زمینه های قومیت.

CBP) – Community & Business Partners)

کسب و کارهای محلی و در سراسر شمال غربی انگلستان برنامه حمایت از کسب و کار ۳ سال ارائه می دهد. ایده های کسب و کار با رشد بالا انتخاب میشوند.

CyLon

سرمایه گذاری در کسب و کارهای سایبری
Blockchain، IOT، انطباق، بیمه، حفاظت از داده ها، حریم خصوصی، خطر، هویت، امنیت ابری

Deep Science Venture

سرمایه گذاری در فارما، انرژی، غذا و کشاورزی و رانندگان و با تاسیس شرکت های مبتنی بر علم

DRS Business Solutions

تنها درخواست هایی را قبول میکند که متقاضی ویزای استارت آپ انگلستان در حال کار در پایگاه مشتری شرکت باشد، و و زمان اقدام برایدرخواست سرمایه گذاری سپتامبر است.

Emerge Education

حمایت از رشد استارتاپ های نوپا متمرکز بر آموزش عالی ، یادگیری مادام العمر و آینده کار
شبکه ای گسترده از دانشگاه ها و موسسات مراکز عالی متصل است

(Emsworth Corporate Planning (ECP

در حیطه های تکنولوژی
تعلیم و تربیت و آموزش، پزشکی و اقتصاد در تلفیق با تکنولوژی

Envestors Limited

تمام حیطه ها و مناطق جغرافیایی را پوشش می دهند.

First Corporate Finance

تمرکز جغرافیایی یا حیطه کاری متمرکزی ندارد. هزینه ثبت نام اولیه برای بررسی ۲۰ پوند است.

Fortunis Capital Ltd

روی حیطه های خاص تمرکز نمی کنند.
به دنبال پیشنهادهایی هستند که نه تنها مقیاس پذیر باشند، بلکه هدف آن ایجاد اشتغال زایی محلی و داشتن سیاست زیست محیطی قوی است
به دنبال سرمایه گذاری در کنار سرمایه گذاری خود شخص متقاضی اخذ اقامت انگلستان است.

Founders Factory

آموزش و پرورش /فناوری آموزشی، رسانه، فناوری اقتصادی، زیبایی، سفر و…
مقداری از سهام شرکت استارت آپ را در ازای سرمایه گذاری به مالکیت در می آورند در در ازای، £ ۱۵۰،۰۰۰ برای یک دوره و به مدت ۱۲ ماه حمایت عملیاتی است.
به طور متوسط بین ۴-۷٪ سهام شرکت استارت آپی را دریافت میکند.

Ignite

حمایت از مرحله ایده از ابتدا تا انهتای فعالیت
در حوزه های مختلف مشارکت میکند
از ایده استارت آپ به مرحله اجرایی
برنامه فعلی آن ها در شمال شرق و در ایرلند شمالی

Innovate Britain

تمرکز بر آموزش و پرورش، بهداشت و درمان. تولید، مصرف کننده و زیرساخت

Innovator International

با کارآفرینان بین المللی کار می کند
در دسترس در سراسر انگلستان
نوآورانه، پتانسیل رشد، پتانسیل صادرات، ریسک پایین و تاثیر بالا

International Innovation Hub Ltd

انرژی سبز و تجدیدپذیر. مهندسی، ساخت و دیجیتال و فناوری دارند. روی مناطق منچستر و لیورپول تمرکز دارد.

ثبت شرکت در انگلستان و طرح تجاری (بیزینس پلن)

ارائه طرح تجاری (بیزینس پلن) از موارد بسیار مهم برای ثبت و استعلام شرکت در انگلستان است. اهمیت بیزینس پلن از آن نظر است که ارائه دهنده اهداف شرکت و نحوه فعالیت آن است. بنابراین چنین بیزینس پلن می تواند در پروسه اخذ ویزا جهت ثبت شرکت در انگلیس بسیار تأثیرگذار باشد، چرا که باید تأثیر مثبت آن بر اقتصاد انگلستان به اثبات برسد و تا زمانی که آثار مثبت آن بر اقتصاد انگلستان و عدم منافات آن با اقتصاد شهروندان به اثبات نرسد توسط مراجع مربوطه تایید نخواهد شد. لازم به ذکر است که می توان بیزینس پلنی جدید را ارائه داد و یا اقدام به خرید یک بیزینس از پیش آماده نمود. کارشناسان و وکلای مجرب موسسه ملک پور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه تهیه بیزینس پلن به شکلی تخصصی هستند.(بیزینس پلن و طرح کسب و کار اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلیس)

معیارهای تأیید بیزینس پلن استارتاپ ویزای انگلستان

برای تأیید پیشنهاد بیزینس پلن شما، یک نهاد تأیید شده باید مطمئن باشد که ایده تجاری شما با همه معیارهای زیر مطابقت دارد:
• نوآوری: شما یک بیزینس پلن واقعی و اصلی دارید که نیازهای جدید یا موجود بازار را برآورده می کند ویا مزیت رقابتی در بازار ایجاد می کند.
• کارآیی: شما مهارت های لازم، دانش، تجربه و آگاهی از بازار را برای اداره موفقیت آمیز کسب و کار دارید یا در حال توسعه آن هستید.
• مقیاس پذیری: بیزینس پلن شما پتانسیل ایجاد اشتغال و رشد در بازارهای ملی را دارد.
نهاد تأیید کننده نیز باید متقاعد شود که شما بیشتر زمان کار خود را در انگلستان صرف توسعه شغل و ایده خود می کنید.

بیزینس پلن

درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)