تولید آلوئین از گیاه آلوئه ورا

طرح تولید آلوئین (صبر زرد) از گیاه آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای سابقه طولانی و گسترده ای در استفاده از مواد غذایی ، داروها ، محصولات زیبایی است. آلوئین روی پوست ترکیب آنتراکینون ماده اصلی فعال آلوئه است ، تعریف آلوین حاوی باربولین (که به آن آلوین نیز گفته می شود) ، آلوئه-امودین آنترانول ، ایزوباربالوئین ، آلوماسین ، آلوئین A ، آلوئوزین و غیره است. آلوئه آلوئه ورا ، که به عنوان باروبالوئین نیز شناخته می شود ، ترکیبی تلخ و با رنگ زرد قهوه ای است. آلوئین جزء اساسی است که می تواند تحت اثر انگل باکتریایی در بدن هیدرولیز شود. Aloina aeb می تواند بازسازی بافت را ارتقا بخشد. آلوئین باربولین می تواند حرکت دیواره روده را تحریک کند ، بنابراین آب آلبی barbalion عملکردی مؤثر در تنظیم عملکرد روده و معده روده و معده دارد.

اطلاعات اصلی استخراج آلوئین

CAS: 5133-19-7 (Aloin B) ، ۱۴۱۵-۷۳-۲ (Aloin A)
– ظاهر: پودر قهوه ای تا زرد روشن
– منبع گیاهی: برگ گیاه آلوئه فروکس میلر
– فرمول مولکولی: C21H22O9
– وزن مولکولی: ۴۱۸.۴
– حلالیت و حلالیت آلوئین b: محلول در پیریدین ، اسید استیک یخبندان ، اسید فرمیک ، استون ، متیل استات ، اتیل الکل.
– طعم: تلخ

کاربرد آلوئین

۱. پودر عصاره آلوئه ورا که در زمینه آرایشی کاربرد دارد ، می تواند پوست را تغذیه و درمان کند.
۲. در افزودنی های غذایی استفاده می شود ، پودر آلوئه ورا را می توان به عنوان داروی مکمل مغذی استفاده کرد.
۳. عصاره آلوئه ورا که در زمینه داروسازی استفاده می شود ، برای درمان یبوست و دفع سم و درمان استفاده می شود.
۴. پودر عصاره آلوئه ورا که در زمینه محصولات بهداشتی کاربرد دارد ، به عنوان مواد اولیه برای کمک به بدن با مراقبت های بهداشتی بهتر استفاده می شود.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید آلوئین از گیاه آلوئه ورا

کلمه کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات کد آیسیک اختصاصی صنعت تولید آلوئین از گیاه آلوئه ورا یافت نشد لذا میزان واحد های فعال آن صعنت نامشخص میباشد.

تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید آلوئین از گیاه آلوئه ورا

عبارت تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات گمرکی کد تعرفه صعنت تولید آلوئین از گیاه آلوئه ورا یافت نشد لذا میزان واردات و صادرات آن نامشخص میباشد

 

فرایند تولید

مواد اولیه – شستشو – خشک کردن اجاق گاز – خرد کردن – استخراج – غلیظ – جداسازی بخار دو اثر – خشک کردن – الک کردن – مخلوط کردن – بسته – محصولات نهایی

وضعیت واحد های فعال تولید الوئین از گیاه الوئه ورا

با توجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات کد آیسیک اختصاصی صنعت تولید الوئین از گیاه الوئه ورا یافت نشد لذا میزان واحد های فعال آن نامشخص میباشد.

 جدول واحد های فعال تولید الوئین از گیاه الوئه ورا

با توجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات کد آیسیک اختصاصی صنعت تولید الوئین از گیاه الوئه ورا یافت نشد لذا میزان واحد های فعال آن نامشخص میباشد.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۳/۵ - (۲ امتیاز)