طرح تولید انواع رینگ لایت

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است رینگ لایت (Ring light – حلقه نورانی) یکی از تجهیزات نور پردازی است که امروزه کاربرد زیادی در زندگی ما پیدا کرده است . ring در لغت به معنی حلقه و light نیز به معنی نور است .
رینگ لایت ها معمولاً حلقه های دایره ای شکلی هستند که در آن ها تعدادی لامپ LED به رنگ های آفتابی یا مهتابی (نارنجی و سفید ) به کار رفته است . البته طرح های دیگری به جز طرح دایره ای شکل نیز در بازار وجود دارد .
دلیل اینکه این ring light را به صورت حلقوی می‌سازند این است که بتوانید لنز دوربین را در میان آن قرار دهید . یعنی در واقع منبع نورانی ، دور تا دور لنز قرار می‌گیرد . این دقیقاً برخلاف اتفاقی است که درباره اغلب فلاش‌های روی دوربین و فلاش‌های اکسترنال می‌افتد . جالب اینجاست که برخی از نورهای رینگی اصلاً طوری طراحی می‌شوند که دیگر پایه جداگانه ندارند و عملاً دور لنز خود دوربین قرار می‌گیرند یا روی لنز نصب می‌شوند .
رینگ لایت ها بر حسب سایز ، تعداد LED ها و امکانات خاص دیگر نظیر دارا بودن ریموت کنترل ، نوع منبع تغذیه و … انواع مختلفی داشته و با برند های متفاوتی در بازار عرضه می شود . آن ها انواع و ابعاد گوناگونی دارند که هر یک برای کاربردی خاص طراحی شده‌اند .
کاربرد اصلی حلقه های نورانی در عکاسی و فیلمبرداری در فضای داخلی است . همینطور Ring light در زمینه های مختلف مانند عکاسی پرتره ، عکاسی ماکرو ، عکاسی از غذا ، آرایشگاه های مردانه یا زنانه ، تولید محتوا ، بلاگر ها و غیره و در مجموع عکاسی یا فیلمبرداری که نمای نزدیک با سوژه داشته باشد می شود استفاده کرد .

کاربردهای رینگ لایت(حلقه نورانی – ring light) چیست ؟

حلقه های نورانی می توانند کاربردهای متفاوتی داشته و برای اهداف متفاوتی مورد استفاده کاربر قرار بگیرند . از رینگ لایت ها می توان در عکاسی ، فیلمبرداری ، پرتره ، عکس های سلفی ، تهیه ویدیو کلیپ ، مدلینگ تبلیغاتی ، تولید محتوا ، سالن های آرایش مردانه و زنانه و بسیاری از موارد دیگر استفاده نمود .
همچنین از این وسیله می‌توانید به ‌منظور تاباندن نور ملایم و یکنواخت روی سوژه استفاده کنید . این ویژگی باعث می‌شود که عکس‌های شما شفاف ، پر جزییات و با کمترین نقطه تاریک باشد . نسبت به بسیاری از ابزارهای دیگر نورپردازی ، رینگ لایت ارزانتر بوده و به همین دلیل در بین تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است .

انواع رینگ لایت چیست ؟

همانطور که گفتیم رینگ لایت ها بسته به ابعاد و اندازه و میزان نوردهی آن ها می توانند کارایی و انواع مختلفی داشته باشند که در ذیل به آن ها اشاره می کنیم .
رینگ لایت سلفی با هولدر موبایل
رینگ لایت سلفی مخصوص گوشی موبایل بدون هولدر
رینگ لایت مخصوص دوربین عکاسی
رینگ لایت های با قطر بزرگتر برای کارهای عکاسی ، گریم ، میکاپ ، تولید محتوا و مواردی که در بالا ذکر شده
رینگ لایت های چند رنگ یا RGB

رینگ لایت RGB

مدل رنگی RGB یک مدل رنگی ترکیبی است که در آن نور قرمز ، سبز و آبی به روش های مختلف برای تولید یک آرایه وسیع از رنگ به یکدیگر اضافه می شوند و با هم مخلوط می شوند . نام این مدل از حروف اول سه رنگ اصلی افزودنی ، قرمز ( Red ) ، سبز ( Green ) و آبی ( Blue ) آمده است .
با این تفسیر رینگ لایت های RGB آن دسته از حلقه های نورانی هستند که علاوه بر طیف نورهای موجود در دیگر حلقه های نورانی مانند آفتابی ، مهتابی و ترکیبی از این دو طیف دارای طیف وسیعی از چندین رنگ تولید شده از سه رنگ قرمز ، سبز و آبی هستند .
بسته به نوع و مدل این نوع ring light تعداد طیف و نوع آن می تواند متفاوت باشد . نورهای رنگی ثابت و یا چرخان و چشمک زن از تغییراتی هستند که شما می توانید با ریموت این رینگ لایت ها آن ها را اعمال کنید .

رینگ لایت سلفی دایره ای

بهترین نوع Ring Light برای عکس سلفی و نصب بر روی گوشی می باشد. رینگ لایت سلفی دایره ای به صورت گیره در بالای گوشی نصب می شود. از طریق پاور بر روی رینگ لایت می‌توانید آن را روشن کنید. همچنین می توانید نور رینگ لایت را در سه درجه تنظیم و آن را کم و زیاد نمایید. با استفاده از شارژر مختص خود می توانید رینگ‌ لایت را شارژ کنید.

Ring Light سلفی M928

اگر بلاگر یا آرایشگر هستید و کلیپ های خودآرایی آرایش و … تهیه می کنید این Ring Light بهترین انتخاب است. زیرا علاوه بر نور، آینه نیز دارد. آن را با استفاده از گیره در بالای گوشی خود نصب کنید و در حین فیلمبرداری خود تان را در آینه ببینید.
از مهم‌ ترین قابلیت‌ های رینگ لایت سلفی M928 می‌توان به لمسی بودن آن اشاره کرد. به این صورت است که می‌ توانید با حرکت دست خود به چپ و راست یا بالا و پایین میزان نور و دمای رنگ رینگ لایت را تغییر دهید. این رینگ لایت جذاب در رنگ های صورتی سفید و سبز ارائه شده است.

Ring Light زومی ZM-128

این نوع یک گزینه فوق العاده میزی است که می‌توانید از آن بر روی میز آرایش استفاده کنید. رینگ‌ لایت دارای پایه برای قرار گیری آن بر روی میز است. در این نوع رینگ لایت ۱۲۸ قطع لامپ ال ای دی استفاده شده است که نوری با قدرت ۷.۵ وات را ارائه می‌دهند. از جمله اقلام همراه این رینگ لایت می‌توان به هولدر کفشک دار، هولدر موبایل و آینه دوطرفه اشاره کرد.

Ring Light زومی ZM100

این نوع Ring Light دارای اندازه ای کوچک و ظاهری زیبا است که کیفیت بالایی دارد. در این ابزار از ۶۴ قطعه ال ای دی استفاده شده است. برای مصرف شخصی، عکس‌ های سلفی و یا فیلم برداری و عکاسی در شب مناسب می باشد.

Ring Light زومی ZM-R16C

این مدل Ring Light یکی از جدیدترین رینگ لایت های زومی می باشد. در آن از ۳۲۷ قطعه ال ای دی استفاده شده است و دارای قدرت ۳۸ وات است. این نوع قابلیت استفاده از باتری را داشته و به این ترتیب تا دو ساعت می تواند کار کند. از طریق دو عدد پیچ می توانید قدرت و کلوین نور را تنظیم و دمای رنگ آن را از ۳۰۰۰ تا ۶۵۰۰ تغییر دهید.

نحوه عملکرد رینگ لایت

رینگ لایت یا چراغ‌های حلقه‌ای LED متشکل از لامپ‌های سفید رنگ گرم هستند. این ابزار می‌تواند با استفاده از تقلید مناسبی که از نور در روز و در محیط داخلی به عمل می‌آورد رنگ پوست طبیعی سوژه را به نمایش بگذارد. رینگ لایت‌ها دارای انواع مختلفی هستند و در اندازه‌های متفاوتی نیز طراحی و تولید می‌شوند که هر یک در جهت کاربردی خاص به کار می‌رود.
هم‌چنین بعضی از انواع رینگ لایت‌ها چراغ‌های نور کم و یا زیادی دارند که برای کاربرد در مواقع مختلف طراحی شده است. نکته قابل توجه در زمینه رینگ لایت این است که این ابزار بر روی انواع دوربین‌ها قابل نصب و بهره برداری است و با انواع دوربین عکاسی سازگاری دارد.

انواع رینگ لایت گوشی
رینگ لایت سلفی

رینگ لایت سلفی موبایل یک وسیله پر کاربرد جدید است که نور بسیار مناسبی را برای عکاسی با موبایل تامین می‌نماید. دراین رینگ لایت سلفی از لامپ‌های LED سفید رنگ استفاده شده که به وسیله دکمه تنظیم نور می‌توان نور را به سه سطح کم – متوسط و زیاد تنظیم کرد. رینگ لایت سلفی از باطری لیتیومی بهره می‌برد که به راحتی می‌توان با انواع شارژر موبایل اندرویدی آن را شارژ نمود و با هر بار شارژ ساعت ها استفاده کرد.

رینگ لایت بازوئی ( رینگ لایت با هولدر موبایل )

رینگ لایت گیره دار به همراه هولدر موبایل مناسب ساخت ویدئو های سلفی، فیلم های آموزشی مناسب کاربران یوتیوب و اینستاگرام،آرایشگران و کاشت ناخن!!ین محصول شامل دو عدد بازوی قابل انعطاف دارای رینگ لایت و هولدر نگهدارنده موبایل است که به راحتی به لبه میز و یا هر سطح دیگری به صورت گیره ای متصل شده که می تواند تمامی نیاز کاربران را برای ضبط ویدئو فراهم کند.نکته ی قابل توجه در این محصول قابلیت انعطاف بازو هاست که می تواند در هر حالت و شکلی قرار گیرد .گوی فلزی هولدر موبایل در این محصول به چرخش ۳۶۰ درجه گیره موبایل کمک می کند تا کاربر بتواند موبایل خود را در زوایای مختلف تنظیم نماید. رینگ لایت این مدل با قطر ۸.۵ سانتی متر نوری ایده آل برای ساخت ویدئو های عادی فراهم می کند.تمامی تنظیمات این رینگ لایت از طریق کنترلی که روی کابل USB رینگ لایت قرار دارد قابل اجراست.رنگ نور این رینگ لایت در ۳ حالت گرم و سرد و نور مطابق با نور خورشید تنظیم می شود.در هر حالت می توانید قدرت خروجی نور را در ۱۰ Level از کم به زیاد تنظیم نمایید.این بازو از طریق پورت USB به کمک شارژر و پاوربانک روشن می شود.

رینگ لایت زومی

این رینگ لایت از برند Zomei دارای ۴۸۰ قطعه لامپ LED،با قدرت ۹۶ وات است.دمای رنگ این رینگ لایت از ۳۲۰۰ تا ۵۵۰۰ کلوین متغیر است و شما می توانید با توجه به نیاز خود رنج نوری گرم تا سرد را داشته باشید.کم ترین قدرت این رینگ لایت در حالت خاموش و بیشترین آن در حالت ۱۰۰% قدرت نوری است.به کمک صفحه نمایشگر موجود روی بدنه ی پشتی رینگ لایت می توانید تمامی تنظیمات از جمله دمای رنگ و قدرت نوری را کنترل نمایید.یک عدد پیچ برای تنظیم نور و دمای رنگ رینگ لایت بر روی بدنه ی پشتی تعبیه شده که با یک بار فشردن آن می توانید قدرت خروجی نور را کم و زیاد کنید و با فشردن مجدد آن می توانید دمای رنگ را تنظیم نمایید. هولدر موبایل و آینه ساده و مقعر همراه آن می تواند به عکاسی سلفی و آرایش و میکاپ صورت حین استفاده از رینگ لایت کمک کند. رینگ لایت Zomei 480 از طریق آداپتور برق روشن می گردد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید انواع رینگ لایت

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک صفحات الکترونیک نورانی ۳۲۱۰۴۱۲۳۶۶

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید انواع رینگ لایت

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

وضعیت واحد های فعال تولید صفحات الکترونیک نورانی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید صفحات الکترونیک نورانی در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید صفحات الکترونیک نورانی

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید صفحات الکترونیک نورانی در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات صفحات الکترونیک نورانی

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید انواع رینگ لایت

ظرفیت تولید سالیانه : ۱۵۰۰۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۳۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۱۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۳۰ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۶.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۳ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۶ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)