طرح تولید هود نانو (1)

طرح تولید انواع هود با فناوری نانو

هود و هواکش بخش جدایی ناپذیر هر آشپزخانه ای هستند. برای خارج کردن بخار و بوی غذا وجود هواکش در آشپزخانه ضروری است. گزینه های متعددی برای هود و هواکش موجود می باشند، مانند: هود تعبیه شده، هودهای استیل، هودهای دیواری و کابینتی. انتخاب هودهای مناسب به شما این فرصت را می دهد تا بر زیبایی دکوراسیونی آشپزخانه خود بیفزایید.

نانو پوشش روغن گریز و آبگریز گاز و هود شیشه ای

باقی ماندن قطرات آب و روغن بر روی سطح شیشه ای اجاق گاز و هود سبب ایجاد رسوب املاح آب و چربی و همچنین ایجاد لکه و آلودگی بر روی سطوح مذکور می شود . جای بسیاری از این لکه ها حتی بعد از تمیز کردن با مواد تمیزکننده بر روی این سطوح باقی مانده و براقیت و تمیزی شیشه را ازبین می برد. همچنین استفاده از ابزار و دستمال زبر برای پاک کردن لکه های چربی چسبیده به سطح شیشه،سطح را می خراشد. نانو پوشش nanova dbj با ایجاد خاصیت آبگریزی و روغن گریزی بر روی سطح شیشه سبب جلوگیری از ایجاد آلودگی و آسان تمیز شدن آن می شود.

مزایا تولید انواع هود با فناوری نانو

جلوگیری از کثیفی و چسبندگی روغن.
افزایش زاویه تماس روغن با سطح (بیش از ۶۵ درجه).
جلوگیری از کثیفی و چسبندگی روغنو افزایش زاویه تماس (بیش از ۱۱۰ درجه ) قطرات آب باسطح.
غلتیدن قطرات کاملا کروی مایعات روی سطح.
جلوگیری از جذب عمقی آلودگی ها روی سطح.
خاصیت آسان تمیزشوندگی.

فناوری نانو

انوتکنولوژی، فناوری جدید است که تمام دنیا را فرا گرفته است و به تعبیر دقیقتر “نانوتکنولوژی بخشی از آینده نیست بکله همه آینده است” . در این نوشتار بعد از تعریف نانوتکنولوژی و بیان کاربردهای آن دلایل و ضرورتهای توجه به این فناوری آورده شده است:
نانوتکنولوژی، توانمندی تولید مواد، ابزارها و سیستمهای جدید با در دست گرفتن کنترل در سطوح ملکولی و اتمی و استفاده از خواص است که در آن سطوح ظاهر می شود. از همین تعریف ساده برمی آید که نانوتکنولوژی یک رشته جدید نیست، بلکه رویکردی جدید در تمام رشته هاست. برای نانوتکنولوژی کاربردهایی را در حوزه های مختلف از غذا، دارو، تشخیص پزشکی و بیوتکنولوژی تا الکترونیک، کامپیوتر، ارتباطات، حمل و نقل، انرژی، محیط زیست، مواد، هوافضا و امنیت ملی برشمرده اند.کاربردهای وسیع این عرصه به همراه پیامدهای اجتماعی، سیاسی و حقوقی آن، این فن آوری را به عنوان یک زمینه فرا رشته ای و فرابخش مطرح نموده است. هر چند آزمایش ها و تحقیقات پیرامون نانوتکتولوژی از ابتدای دهه ۸۰ قرن بیستم بطور جدی پیگیری شد، اما اثرات تحول آفرین، معجزه آسا و باورنکردنی نانوتکنولوژی در روند تحقیق و توسعه باعث گردید که نظر تمامی کشورهای بزرگ به این موضوع جلب گردد و فناوری نانو را به عنوان یکی از مهمترین اولویتهای تحقیقاتی خویش طی دهه اول قرن بیست و یکم محسوب نمایند. استفاده از این فن آوری در کلیه علوم پزشکی، پتروشیمی، علوم مواد، صنایع دفاعی، الکترونیک، کامپوترهای کوانتومی و غیره باعث شده که تحقیقات در زمینه نانو به عنوان یک چالش اصلی علمی و صنعتی پیش روی جهانیان باشد. لذا محققین، اساتید و صنعتگران ایرانی نیز باید در یک بسیج همگانی، جایگاه، موقعیت و وضعیت خویش را در خصوص این موضوع مشخص نمایند و با یک برنامه ریزی علمی دقیق و کارشناسانه به حضوری فعال و حتی رقابتی سالم در این جایگاه، عرض اندام و ابراز وجود نمایند و برای چنین کاری طراحی یک برنامه منسجم، فراگیر و همه جانبه اجتناب¬ناپذیر است.

طرح تولید هود نانو (2)

معرفی کد آیسیک مرتبط با طرح تولید طرح تولید انواع هود با فناوری نانو

طرح توجیهی تولید انواع هود: ۲۹۳۰۱۲۴۱

موارد مصرف و کاربرد انواع هود با فناوری نانو

محصول مورد بررسی جهت مکش دود و غبار آشپزخانه کاربرد و مصرف دارد.

قیمت خط تولید انواع هود با فناوری نانو

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید انواع هود با فناوری نانو ، برابر با ۱۰۱۴۰۰۰۰ میلیون ریال بر آورد شده است.

طرح تولید هود نانو (3)

وضعیت واحد های فعال تولید انواع هود با فناوری نانو

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید کننده انواع هود با فناوری نانو در کشور به تفکیک استان آمده است .

طرح-تولید-هود-نانو-(5)

خلاصه بررسی اقتصادی طرح تولید انواع هود با فناوری نانو

ظرفیت تولید سالیانه : ۶۰۰۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۱۴۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۴۰۰۰ مترمربع
زیربنای ساختمان ها : ۹۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۵ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۵ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : – میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : – درصد

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۴/۵ - (۱ امتیاز)