طرح تولید انواع پیستوله

این روزها برای نقاشی و رنگ کاری سطوح مختلف ابزارهای متعددی وارد بازار شده است.
یکی از این ابزارها، ابزار پیستوله رنگی است که بصورت یک کمپرسور هوا، یک مخزن رنگ و ژیکلورهائی با قطرهای مختلف می باشد.
این دستگاه گاهی یک مخزن هوای فشرده و در برخی مواقع نیز به شکل یک تلمبه لاستیک بادکن است.

ابزار پیستوله چیست ؟

ابزار پیستوله رنگی برای نقشه‌کش‌ها و نقاش‌ها استفاده فراوانی دارد که در یک مخزن استوانه‌ای قرار گرفته است.
پیستوله علاوه بر استفاده برای رنگ، قابلیت کاربرد انواع روغن جلا، ضد رنگ، آبرنگ و جوهر به رنگ‌های مختلف را نیز دارد.
لوله‌ای که به قسمت ابتدائی آن متصل شده، هوای فشرده را از یک کپسول به آن منتقل و دکمه‌ای که با انگشت نشانه می‌توان بر آن فشار آورد، میزان فشار این هوا را تنظیم می‌کند.
سپس رنگ یا هر مایع دیگر به میزان لازم و با فشار به سطح مورد نظر می پاشد.
یکی از متداولتررین نوع پیستوله ها به منظور کشیدن انواع نقاشی‌های آب رنگ، خاصه در نقاشی مدل‌ها و مانکنهای لباس و یک نوع دیگر برای رتوش کردن انواع عکس‌های آگراندیسمان شده، خصوصاً در رشته آگهی‌های تبلیغاتی سینمائی مورد استفاده قرار می گیرد.
از دیگر موارد استفاده پیستوله می توان به اجرای کنیتکس، مولتی کالر، اجرای رنگ های فوری، برای نرده های پیچیده بکار بسته شده در ساختمان، سیلروکیلرپلی استر و … اشاره کرد.
در حال حاضر ابزار پیستوله رنگی به پمپ باد متصل می شود و با استفاده از هوای فشرده داخل پمپ باد رنگ را بر سطح مورد نظر با قدرت بالا می پاشد.
در زمان استفاده از پیستوله رنگ نسبت به کار با غلطک یا قلمور دقیقتر سطح مورد نظر را می پوشاند. البته باید دقت داشت که رنگ به اندازه کافی رقیق شود.

تاریخچه استفاده از دستگاه پیستوله

پیستوله در نیمه دوم قرن شانزدهم ساخته شد و به شکل ابتداد به صورت گرد و تخم مرغی بود که لوله کوتاهی داشت. قسمت های چخماق چرخ دندانه‌ای آنها، در آغاز پوشیده نبود و بیرون از پیستوله قرار می گرفت. پیستوله های ابتدای بیشتر برای نظامی گری استفاده می شدند اما بعدها مورد استفاده صنعتگران قرار گرفتند. شمخال کوچک طی ده سال تبدیل به یک سلاح همگانی شد و در نیمه دوم سده شانزدهم پیستوله به مرگبارترین اسلحه تبدیل شد.
در حال حاضر این ابزار تنها کاربرد رنگ کاری دارد و همچون اسپری عمل می کند.

انواع پیستوله و کاربرد آنها

پیستوله یا رنگ پاش ابزاری کاربردی برای رنگ پاشی انواع سطوح است. این ابزار سرعت عملیات نقاشی را بالا میبرد و میتوان از آن به جای قلم مو استفاده کرد.
پیستوله های رنگ پاش در انواع برقی، بادی و شارژی تولید میشوند.

۱. پیستوله های برقی

این دستگاه ها یک موتور با مکانیزم اسپری در یک پوشش فلزی یا پلاستیکی هستند که مقداری هوا درون خود ذخیره نموده و به همراه رنگ به بیرون پرتاب میکنند.
رایج ترین شیوه عملکرد رنگ پاش برقی ذخیره رنگ و هوا در مخزن، تبدیل آن به ذرات پودر شده و سپس پاشش آن است.
رنگ پاش برقی مجهز به یک سوزن نازل مخصوص هستند که با کمک آن رنگ را در محیط بیرون پخش میکنند.
برای کار با پیستوله برقی، رنگ یا مایعی که قصد پاشش آن را دارید، باید کاملا یکنواخت و مخلوط شده و عاری از هرگونه توده حل نشده، ذره اضافی یا الیاف باشد.
قبل از پر کردن مخزن باید رنگ را رقیق نمود. اکثر رنگ ها برای کار با قلم مو آماده میشوند و برای پاشش با دستگاه باید رقیق شوند. با کمک قیف رقیق سازی میتوان غلظت رنگ را تعیین نمود.
در این قیف ها زمان تخلیه رنگ بیانگر غلظت آن است. آنتی سپتیک و ماده لکه زدای چوب نیازی به رقیق سازی ندارند.
هیچ گاه از تینر فوری برای رقیق سازی رنگ استفاده نکنید. تینرهای معمولی یا روغنی بهترین انتخاب برای رقیق سازی رنگ هستند. استفاده از تینر فوری باعث آسیب شدید به قطعات دستگاه مانند اورینگ، نازل و سوزن میشود.

۲. پیستوله های بادی

رنگپاش بادی برای کارکرد به کمپرسور باد نیاز دارد.
پیستوله بادی یا رنگپاش پنوماتیکی به دو دسته حرفه ای و خانگی تقسیم میشوند.
رنگ پاش بادی را باید بر اساس دقت پاشش، حداکثر فشار عملکرد و غلظت رنگ انتخاب نمود.
همچنین هنگام خرید رنگ پاش به جنس بدنه و نازل توجه کنید. استفاده از فولاد ضد زنگ در تولید این قطعات باعث افزایش طول عمر پیستوله میشود.
معمولا نازل های کوچک تا ۱٫۶ میلیمتر برای سطوح فلزی و نازل های بزرگ ۱٫۷ و ۱٫۸ میلیمتری برای مصارف چوبی کاربرد دارند.
معمولا به همراه پیستوله های بادی چند قطعه ابزار و لوازم ارائه میشوند.
معمولا یک آچار برای باز کردن قطعات، یک فرچه کوچک برای تمیز کردن قطعات پاک شده و یک فیلتر برای قرار گرفتن در محل اتصال مخزن به پیستوله در نظر گرفته شده است.
این فیلتر از ورود ذرات و اجسام ریز به داخل پیستوله جلوگیری میکند. پس از هر بار استفاده باید قطعات پیستوله را به کمک آچار از هم جدا نمود و با فرچه کاملا تمیز کرد.
در رنگپاش های بادی غلظت رنگ را به صورت حسی و با تست خروجی قطعه کار مشخص میکنند.
به همین دلیل تجربه کاربر در تنظیم غلظت رنگ بسیار اهمیت دارد. در رنگ پاش های پنوماتیکی هم تینر معمولی یا حلال های غیر خورنده برای رقیق سازی رنگ استفاده می گردند.

ساختار و اجزای پیستوله

پیستوله ها از نظر ساختاری دارای اجزای متعددی می باشند که عبارتند از :

مخزن رنگ

وظیفه نگهداری رنگ را به عهده دارد و از طریق لوله به اسپری متصل است .

ماشه پیستوله

بخشی از پیستوله که باعث کنترل کردن توزیع هوا و رنگ می شود .

ایرکپ ( سرپوش پاشش)

بخشی از پیستوله که هوای فشرده را به سمت نازل هدایت میکند .

نازل

قطعه ای از پیستوله که با باز شدن آن ، رنگ جریان پیدا میکند و به سمت بیرون هدایت می شود .

رابط شلنگ هوا

بخشی از پیستوله می باشد که از طریق شلنگ منعطف به کمپرسور متصل شده است و هوای فشرده شده را به داخل بدنه پیستوله هدایت می کند .

پیچ تنظیم سیال

از این پیچ برای تعیین مقدار رنگ پخش شده توسط نازل استفاده می شود .

پیچ تنظیم پاشش

از این پیچ برای کنترل حجم هوای فشرده شده به داخل ایرکپ استفاده می شود که به وسیله آن میتوان سایز و شکل پاشش رنگ را تعیین کرد .

کاربرد پیستوله های رنگ پاش

پیستوله های بادی برای کارهایی با ظرافت بیشتر نظیر رنگ آمیزی ، جلا دادن و سایر مراحل پایانی تولید استفاده می شود . با استفاده از پیستوله رنگ پاش می توان در زمان صرفه جویی کرد و راندمان کاری را افزایش داد .
از پیستوله های بادی برای رنگ آمیزی سطوح و قالب های فلزی در صنایع خودروسازی ، کشتی سازی ، ساخت واگن قطار ، لوازم خانگی و … استفاده می شود .
از پیستوله های برقی و با قیمت پایین تر در نقاشی های ساختمانی و کارهای سبک نظیر رنگ چوب استفاده می شود .
از بهترین مارک های پیستوله رنگ پاش می توان ایواتا ژاپن ، ساتا آلمان ، ساگولا اسپانیا و گتس تایوان نام برد . فروشگاه ابزاریار وارد کننده و نماینده بهترین پیستوله های بادی ، با ارائه کاتالوگ پیستوله ، مشاوره خرید و لیست قیمت پیستوله ، بستری مطمئن را برای مشتریان خود فراهم کرده است .لیست قیمت پیستوله ها وابسته به نرخ ارز می باشد .

انواع پیستوله بادی از نظر قرار گیری مخزن یا کاسه
پیستوله کاسه رو

همانطور که از نام این پیستوله مشخص است محل قرار گیری کاسه پیستوله در روی پیستوله بادی قرار گرفته است و رنگ از بالا در داخل مخزن و کاسه پیستوله ریخته شده و از محل خروجی زیر کاسه روی پیستوله نصب میشود. به همین جهت در پیستوله کاسه رو، لوله مکش یا شلنگ مکش رنگ وجود ندارد و رنگ با کمک جاذبه زمین و سیال بودن مایعات به داخل پیستوله هدایت شده و اسپری میشود.
پیستوله های کاسه رو از معمول ترین انواع پیستوله ها هستند و شاید بتوان گفت از پرمصرف ترین انواع پیستوله، پیستوله های کاسه رو تقریبا در تمامی موارد مورد استفاده قرار میگیرند و با سایز نازل های مختلف در موارد گوناگون استفاده میشوند. در رنگ کاری خوردو یا رنگ کاری مبلمان چوبی بیشتر از پیستوله های کاسه رو با سایز نازل های مناسب استفاده میشود.

پیستوله مخزن رو

پیستوله های کاسه رو در انواع دو تنظیم و سه تنظیم تولید میشوند. در پیستوله کاسه رو دو تنظیم اپراتور تنها میتواند حجم و عرض پاشش را کنترل کند اما در پیستوله سه تنظیم، کاربر علاوه بر حجم و عرض پاشش رنگ و مواد، میتواند فشار باد ورودی را بر اساس نیاز خود تنظیم نماید و پیستوله های سه تنظیم از کیفیت پاشش بیشتری نسبت به دو تنظمیه ها برخوردار هستند.
پیستوله های کاسه رو نیز مانند سایر پیستوله های حرفه ای دارای مکانیزم های پاششش رنگ هستند و از مهمترین مکانیزم های پاشش رنگ در پیستوله های مخزن رو میتوان به E70، RP، HTE، LVLP و HVLP اشاره کرد.

پیستوله کاسه بغل

نوعی از پیستوله کاسه رو نیز وجود دارد که محل قرارگیری کاسه نسبت به دیگر پیستوله های کاسه رو متفاوت است. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید کاسه پیستوله با زاویه تقریبا ۴۵ درجه نسبت به بدنه قرار گرفته است تا بتوان براحتی سطوح عمودی و افقی را رنگ آمیزی نمود. کاسه پیستوله های کاسه بغل نیز با همین زاویه در کنار بدنه قرار دارد.
بر خلاف پیستوله های کاسه رو، موقعیت مخزن رنگ در پیستوله های کاسه بغل بر اساس نیاز اپراتور قابل تنظیم است و هر کاربری میتواند با توجه به شرایط کاری خود موقعیت مخزن رنگ را در زوایای مختلف تنظیم کند. علاوه بر این، قرار گیری مخزن در کنار پیستوله بادی میتواند به افزایش سطح دید کاربر کمک کند.

پیستوله کاسه زیر

محل قرار گیری مخزن این نوع پیستوله ها در زیر بدنه پیستوله قرار دارد و رنگ از طریق یک لوله یا شلنگ بوسیله فشار باد به بالا و به داخل پیستوله مکش میشود. خارج شدن باد با فشار بالا در مجرای خروجی پیستوله باعث ایجاد فشار هوای نا متعادل در مخزن پیستوله شده و رنگ را به بالا هدایت میکند.
لازم به ذکر است پیستوله های کاسه زیر معمولی که به پیستوله سیفونی هم معروف هستند با پیستوله های پرشر (بدون مخزن رنگ) یا پیستوله های مولتی کالر متفاوت اند. از این جهت که پیستوله های مولتی کالر یا مخزن رنگ ها، مقداری از باد ورودی توسط کمپرسور را به داخل مخزن هدایت می کنند و با بالا رفتن فشار داخلی، رنگ داخل مخزن را به بیرون هدایت کرده و یا مانند مخزن رنگ یک دیگ کاملا آب بندی شده وجود دارد که با فشار هوای کمپرسور پر میگردد و از این طریق فشار داخل مخزن رنگ باعث خروج رنگ از پیستوله میشود. و به همین دلیل میتوان رنگ های غلیظ تر مانند انواع مولتی کالر یا رنگ های ترافیکی را داخل انها ریخت و اسپری کرد.
از پیستوله های مخزن زیر با سایز نازل مناسب در بیشتر مواقع برای رنگ کاری و نقاشی ساختمان یا برای استفاده از رنگ های اکرلیک با پلاستیک یا رنگ های روغنی ساختمانی استفاده میشود. ولی باید توجه داشت که غلظت این رنگ ها باید کاملا مناسب و متناسب با سایز نازل باشد.
هنگام استفاده از پیستوله های کاسه زیر سیفونی باید توجه داشت که غلظت رنگ ارتباط مستقیم با کیفیت رنگ کاری و سطح نهایی دارد و بهتر است از رنگ های رقیق تر نسبت به پیستوله های بدون مخزن با مخزن رنگ استفاده نمود.
پیستوله های مخزن زیر در انواع دو تنظیم و سه تنظیم و با مکانیزم های پاشش رنگ مختلفی نظیر E70، RP، HTE، LVLP و HVLP تولید میشوند که وجود این مکانیزم ها و تنظیمات باعث افزایش سطح کیفی کار میگردد.

پیستوله سایه پاش

پیستوله سایه پاش نیز یکی از پر مصرف ترین پیستوله های بادی است که در صنایع و حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد. پستوله سایه پاش از نظر شکل ظاهری مشابه پیستوله کاسه رو و کاسه بغل میباشد، با این تفاوت که از نظر وزن و ابعاد، سبک تر و کوچکتر هستند.
حجم مخزن رنگ در پیستوله های سایه پاش محدود است و میتوانند ۱۲۵ الی ۲۵۰ سی سی رنگ و مواد را نگهداری کنند. از آنجا که عرض پاشش رنگ در پیستوله های سایه پاش بیشتر در بازه ۵ الی ۱۵ سانتی متر متغیر است لذا از این پیستوله برای رنگ آمیزی های کوچک نظیر باک موتور سیکلت، قطعات مختلف اتومبیل، مجسمه سازی و… استفاده میکنند.

پیستوله دو جزئی

پیستوله دو جزئی همانطور که از نامش پیداست میتواند همزمان دو رنگ یا مواد را اسپری کند. در بعضی موارد نیاز داریم که دو ماده یا رنگ مختلف با غلطت های متفاوت را با یکدیگر ترکیب و سپس روی یک سطح اسپری کنیم، اما به دلیل خواص فیزیکی و شیمیایی این دو ماده ممکن است ترکیب کردن آنها با یکدیگر دچار انعقاد یا لختگی ماده درون مخزن گردد و نتوانیم با استفاده از پیستوله بادی آن را اسپری کنیم.
در این مواقع میبایست دو ماده را جداگانه در مخزن های مورد نظر تخلیه کنیم و با استفاده از یک پیستوله دو جزئی از آنها استفاده کنیم. زاویه قرار گیری نازل های پیستوله دو جزئی به شکلی تنظیم شده اند که مواد خروجی از دو پیستوله در یک نقطه با یکدیگر ترکیب شوند و روی سطح مورد نظر اسپری شوند.
پیستوله های دو جزئی در مدل های دو تنظیم و پنج تنظیمه با مکانیزم HVLP تولید میشوند که عرض پاشش آنها از ۱۵ الی ۲۵ سانتی متر قابل تنظیم است و بیشتر برای پاشش موادی نظیر فانتاکروم، جیوه و آبکاری نقره مورد استفاده قرار میگیرند.

پیستوله اتوماتیک

پیستوله اتوماتیک متفاوت ترین مدل در دسته بندی پیستوله های بادی میباشد و از تمامی جهات با سایر پیستوله های بادی متفاوت است. پیستوله اتوماتیک برای رنگ آمیزی یا پاشش مواد به صورت خودکار به کار میرود و به طور کلی در هر شرایطی که نیاز به پاشش رنگ و مواد پیوسته و یکسان در مقیاس انبوه را داشته باشیم میبایست از پیستوله های اتوماتیک استفاده کنیم.
اگر بخواهیم دلایل تفاوت پیستوله اتوماتیک را با سایر پیستوله های بادی بدانیم در همان وهله اول شکل ظاهری آن توجه ما را جلب خواهد کرد. تمامی پیستوله های بادی دارای دسته نگهدارنده هستند اما پیستوله های اتوماتیک به دلیل کاربرد های خاصشان نیازی به نگهداری توسط کاربر ندارند و در بیشتر اوقات روی ربات یا نوار برنامه ریزی شده نصب میشوند.
همچنین قابل ذکر است که پیستوله های اتوماتیک نمیتوانند به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرند و میبایست به عنوان یک بخش از یک سیستم به کمک سایر تجهیزات و لوازم جانبی به کار گرفته شوند. خطوط تولید و مونتاژ کارخانه جات صنعتی برای رنگ آمیزی تولیدات خود در حجم وسیع از پیستوله های اتوماتیک استفاده میکنند که باعث افزایش سرعت کار و راندمان میگردد.

پیستوله پرشر (بدون مخزن)

پیستوله پرشر یا پیستوله بدون مخزن دارای دو ورودی باد و مواد هستند. ورودی باد میبایست با شلنگ مخصوص به کمپرسور هوا و ورودی مواد به مخزن متصل شود. در رنگ آمیزی های وسیع نظیر رنگ آمیزی ساختمان های بزرگ که حجم رنگ مورد استفاده زیاد است، استفاده از یک پیستوله مخزن دار کار عاقلانه ای به شمار نمیرود زیرا باعث خستگی دست کاربر میشود. همچنین رنگ بیشتر مصادف با کار بیشتر است و شارژ کردن مداوم رنگ برای یک پیستوله مخزن دار منجر به کاهش سرعت و به هدر رفتن زمان میشود. در این مواقع پیستوله های بدون مخزن ناجی شما خواهند بود.

پیستوله ایرلس

عرض پاشش در یک پیستوله ایرلس میتواند در بازه ۵ الی ۵۰ سانتی متر قابل تنظیم باشد و در بین تمامی مدل های پیستوله بادی، پیستوله های ایرلس بیشترین عرض پاشش را دارند. از نظر شکل ظاهری نیز پیستوله ایرلس با سایر پیستوله های رنگ و مواد متفاوت است و دارای یک نازل روی دسته است که سایز نازل با عدد روی آن حک شده است. عرض پاشش بر اساس نوع سایز نازل تعیین میگردد و هر نازل میتواند فقط برای یک عرض پاشش مشخص مورد استفاده قرار بگیرد. سایز نازل بر خلاف پیستوله های دیگر به صورت میلی متر بیان نمیگردد و به شکل یک عدد سه رقمی بیان میشود. برای مثال نازلی که روی آن کد ۵۱۷ حک شده باشد دارای سوزن نازل ۱.۷ میلی متری و عرض الگوی پاشش ۲۵ سانتی متری میباشد. طیف نازل های پیستوله ایرلس بسیار گسترده است و میبایست قبل از خرید بر اساس حجم و عرض پاشش مورد نیاز، نازل با سایز مناسب را از فروشنده درخواست کنید.
استفاده از پیستوله ایرلس میتواند سرعت انجام کار را تا چندین برابر افزایش دهد و به طرز شگفت آوری در افزایش راندمان کاری شما موثر است. همچنین توجه داشته باشید که مهمترین نکته در خرید پیستوله ایرلس این موضوع است که پیستوله ایرلس به جای استفاده از کمپرسور هوا باید به دستگاه ایرلس متصل شود.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید پیستوله

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک پیستوله برقی ۲۹۱۹۵۱۲۳۶۰
کد آیسیک پیستوله دستی ۲۹۱۹۵۱۲۳۶۱
کد آیسیک پیستوله بادی ۲۹۱۹۵۱۲۳۶۲
کد آیسیک انواع پیستوله ۲۹۱۹۴۱۲۳۵۹

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید پیستوله

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کد تعرفه گمرکی پیستوله ۸۴۲۴۲۰۰۰ میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید انواع پیستوله

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید انواع پیستوله در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید انواع پیستوله

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید انواع پیستوله در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات انواع پیستوله

نمودار واردات و صادرات انواع پیستوله در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید انواع پیستوله

ظرفیت تولید سالیانه : ۴۰۰۰۰ دستگاه
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۶.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۳ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۳ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)