طرح تولید حشره کش برقی

طرح تولید حشره کش برقی

حشره کش برقی یا همان پشه کش برقی به وسیله ذخیره انرژی الکتریکی و جذب کردن حشرات از طریق لامپ های فلورسنت ویژه، حشرات را به طرف لامپ مخصوص می کشاند و در اثر اصابت آنها با دو الکترودی که از ولتاژ بالا برخوردارند و سپس تخلیه الکتریکی، حشرات نابود می شوند. طول موج اشعه تست شده و می تواند حشرات را نابود نماید. حشره کش های برقی در توان و اندازه های گوناگون ساخته می شوند و باید بر اساس اندازه و متراژ مکان مورد نظر از آنها استفاده شود. بکارگیری از این محصول به دلیل رعایت کردن بهداشت مکان موردنظر مخصوصا در رستوران، فروشگاه، منازل و اماکن سربسته عمومی بسیار متداول می باشد. در این دستگاه پس از نابود شدن حشرات ، آنها در سینی زیر دستگاه می افتند و می توان سینی را تخلیه کرد و همچنین سینی قابل شستشو می باشد.
نور اشعه ماورا بنفش برای انسان هیچ زیانی ندارد، غیر سمی می باشد، بدون بو است و برای استفاده در منازل ، ادارات ،هتل ها ، فروشگاه ها ، کارخانجات و رستورانها ، مزارع و بقیه محیط ها مطلوب و مناسب می باشد.

مزایای حشره کش برقی

اثرگذاری ۱۰۰% بر روی انواع موش و سوسک ها.
برد تقریبی حشره کش برقی در حدود ۱۸۰ متر مربع می باشد.
در زمان اندکی حدودا دو هفته بعد از نصب دستگاه اثر دائمی آن قابل مشاهده است.
ایمن و بی خطر

نحوه عملکرد حشره کش برقی

حشره‌کش‌های برقی به این صورت عمل می کنند که انرژی را به صورت امواج الکترومغناطیس و الکتروسونیک در محیط منتشر می‌کنند. محدوده این انرژی به میزانی است که موجب آزار حشرات و جوندگان می شود و سبب می‌شود نتوانند در آن مکان به حیاتشان ادامه دهند. این امواج را تنها حشرا و سوسک ها و موش ها می شنوند و نمی توانند تحمل کنند .این امواج بر روی موجودات زنده یا بافت بیولوژیک تاثیر می‌گذارد. بدن ما هم بافت زنده می باشد و این انرژی را جذب می‌کند. موجودات زنده بر اساس شدت میزان انرژی دریافتی، مسافت تا منبع تولید انرژی، مدت زمان مواجهه و خصوصیات منحصر به فردی که دارند تحت تاثیر این امواج قرار می‌گیرند. مثلا بعضی افراد به امواج الکترومغناطیس آلرژی دارند و در هنگام مواجهه با این امواج دچار سردرد و آبریزش‌بینی می‌شوند. بعضی از این دستگاه‌ها امواج را به وسیله سیم‌کشی برق در همه جای خانه ساطع می کنند. لازم به ذکر است میزان امواج به منظور از بین بردن موجودات کوچک مثل سوسک، پشه و موش بسیار کم می باشد و بعید است که بر روی بدن انسان اثر بگذارد ولی اگر مدت طولانی‌ در برابر این امواج قرار گیرید اثرات زیان آوری به همراه دارد. حشره کش برقی دارای برد و شعاع ارسال معینی می باشد و بعد از استفاده از آن ، موجودات و حشرات در آن شعاع نزدیک شما نخواهند شد. همچنین فرار گرفتن انساها در برابر امواج الکترومغناطیس و امواج فرابنفش مسائل زیادی برای سلامت پوست و چشم انسان مانند آب مروارید یا انواع سرطان های پوست را به وجود می آورد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید حشره کش برقی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

نام محصول  کد آیسیک
انواع حشره کش برقی خانگی۲۹۳۰۴۱۲۳۹۸
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید حشره کش برقی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به جستجو های انجام شده در اطلاعات گمرکی کد تعرفه گمرکی برای حشره کش برقی یافت نشد لذا میزان واردات وصادرات آن نامشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال واحد تولید حشره کش برقی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید حشره کش برقی در کشور به تفکیک استان آمده است .

طرح تولید حشره کش برقیجدول واحد های فعال واحد تولید حشره کش برقی

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید حشره کش برقی در کشور به تفکیک استان آمده است .

طرح تولید حشره کش برقی

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)