طرح تولید دستگاه سانتريفيوژ صنايع غذايی

طرح تولید دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی

پمپ های گریز از مرکز از پر مصرفترین پمپ هائی میباشند که در صنعت بطور فراوان بکار میروند. حسن این پمپ ها در آنست که گذر حجمی سیال در آنها یکنواخت بوده و همچنین چنانچه لوله تخلیه مسدود و یا تنگ شود، فشار زیادی که به پمپ آسیب رساند ایجاد نخواهد شد
در نتیجه بار آن به حدی نخواهد رسید که موتور محرک خود را از کار بیندازد. عملکرد موفق یک پمپ تا حدود زیادی بستگی به انتخاب و نصب صحیح آن دارد. جهت حصول اطمینان از حداکثر کارایی پمپ و حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری ، انتخاب پمپ باید با عرضه اطلاعات صحیح به کاتولوگ صورت گیرد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی

طرح توجیهی پمپ های سانتریفیوژ: ۲۹۱۲۱۱۸۲
طرح توجیهی پمپ های گریز از مرکز: ۲۹۱۲۱۱۲۵

موارد مصرف و کاربرد دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی

پمپ دستگاهی است که با ازدیاد فشار سیال باعث انتقال آن از نقطه ای به نقطه ای دیگر می گردد. اساس کار پمپ گریز از مرکز براساس نیروی گریز از مرکز است، به اینصورت که قسمت متحرک پمپ تحت حرکت دورانی، قطرات آب را از مرکز به خارج پرتاب میکند، چون قطرات دارای سرعت زیاد می باشند در برخورد با پوسته سرعت آنها به فشار تبدیل می گردد. در واقع اساس کار آنها بر اعمال نیروی گریز از مرکز و تبادل اندازه حرکت در پره های پروانه به واحد وزن مایع مبتنی است.

اهمیت تولید دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی در کشور

سانتریفیوژ که به عنوان دستگاه جداسازی ذرات با جرم حجمی متفاوت چه از نظر فیزیکی و چه از نظر شیمیایی مورد استفاده در صنعت می باشد به دلیل کاربرد بسیار گسترده و وسیع امروزه بـه عنـوان یکـی از اصـلی تـرین ماشین آلات مورد استفاده در کلیه صنایع خصوص صنایع غذایی قرار می گیرد . امروزه به دلیل نیاز به جداسازی بـسیاری از مـواد ارزشـمند غـذایی (پـروتئین هـا ،چربـی هـا و ….) اسـتفاده از دستگاهی که بر اساس جرم حجمی و خواص مشابه اقدام به جداسازی و تفکیک و تعدیل مواد اولیه غذایی می کنند کاملا احساس می شود ذکر همین نکته کافی است که دامنه کاربرد این دستگاه از صنعت غذا به سـایر صنایع نیز گسترده شده است وتولید و ساخت دستگاهی با این دامنه کاربرد تحولی شگرف در صنایع ای جاد کرده است و ساخت دستگاه با تکنولوژی و سیستم های کیفی و کمی بسیار دقیـق جـزء دسـتورالعمل اصـلی ماشـین سازان بزرگ دنیا قرار دارد .

طرح تولید دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی

لیست ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز خط تولید دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی

نورد
تراش
سنگ
دریل
فرز
دستگاه تست الکترونیک
سیستم طراحی

قیمت خط تولید دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی، برابر با ۲۴۷۵۰۰۰میلیون ریال بر آورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت دستگاه سانتریفیوژ صنایع غذایی

بودجه: بالای ۱۰ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۱۰۰ دستگاه
مساحت زمین مورد نیاز: ۲۰۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۷۵ مترمربع
میزان اشتغال طرح: ۲۰ نفر
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۱۰۶۸۸۹۷۲.۵ هزار ریال
سرمایه در گردش: ۴۶۸۷۸۰ هزار ریال
سرمایه کل: ۱۱۱۵۷۷۵۲.۵ هزار ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی. 🙂

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی در حوزه صنایع فلزی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه مینمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)