طرح تولید دستگاه واکس زن برقی

سالم بودن کفش و تمیز بودن آن نشانه شخصیت دقیق و منظم افراد است؛ داشتن کفش تمیز می‌تواند اعتماد به نفس فرد را بالا ببرد و موقعیت اجتماعی ایده‌آلی را برای فرد فراهم کند. دستگاه واکس زن یکی از دستگاه‌هایی است که در اکثر سازمان‌ها و ادارات دیده می‌شوند. در این مقاله به معرفی این دستگاه، انواع آن و مزایای آن خواهیم پرداخت.

اغلب افراد جامعه برای واکس زدن کفش‌های خود از واکس‌های قدیمی نفتی و پارافین رنگی استفاده می‌کنند که این کار باعث کاهش عمر مفید کفش، تغییر سایز، تغییر شکل ظاهری، ترک خوردن، تغییر رنگ، جدا شدن رویه کفش از قسمت زیرین آن می‌شود.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از واکس‌های قدیمی برای کفش‌های خود استفاده می‌کردید و در آخر کفش‌هایتان در مدت کوتاهی غیرقابل استفاده می‌شد اما وقتی وارد یک محیط اداری بزرگ می‌شدید با دستگاه واکس زن روبرو می‌شدید.

بعد از استفاده از آن متوجه تفاوت آن با واکس‌های دستی نیز می‌شدید. بنابراین دیگر باید واکس زدن‌های قدیمی را کنار بگذارید و به فکر یک دستگاه واکس زن جدید باشید.

معرفی دستگاه واکس زن برقی

واکس زن برقی دارای انواع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک می‌باشد. این دستگاه‌ها دارای دو یا چند برس گردان، یک موتور و یک مخزن واکس هستند.

اغلب از طراحی جالب و هماهنگ با دکوراسیون برخوردار هستند و در برخی مدل‌ها به صورت تخصصی تولید می‌شوند؛ مثلاً دستگاه واکس زن برقی اتوماتیک هتل، واکس زن برقی اداری و…

یکی از ویژگی‌های جالب این دستگاه‌ها این است که مواد اولیه واکسی که در مخزن این دستگاه ریخته می‌شوند، بدون پارافین و رنگ بوده و به همین دلیل فرقی نمی‌کند کفش شما چه رنگی است، به درستی و در کمتر از یک دقیقه آن را تمیز خواهد کرد.

نکته دیگری که در این دستگاه وچود دارد، دستگیره بالای شاسی آن است که به کاربر اجازه می‌دهد از آن به عنوان تکیه‌گاه استفاده و تعادل خود را موقع واکس زدن حفظ کند.

دستگاه واکس زن برقی برای محل‌های سرپوشیده تولید شده است و باید اتصال ارت به زمین را نیز برای آن مهیا کرد.

انواع دستگاه واکس زن کفش

دستی
خانگی
برقی

دستگاه واکس زن برقی نیمه اتوماتیک

در این دستگاه‌ها معمولاً واکس زنی به صورت سیستم پدالی یا فشاری می‌باشد که با فشار دادن پا روی قسمت پدال یا شیر فشاری، دستگاه کار خود را شروع کرده و مایع واکس را روی کفش می‌ریزد و سپس با استفاده از فرچه واکس زنی، پرداخت و پولیش نهایی را انجام می‌دهد.

دستگاه واکس زن برقی اتوماتیک
این دستگاه‌ها دارای ۴ فرچه به نام‌های گردگیر، مشکی، قهوه‌ای و پرداخت هستند و دو مخزن جهت واکس‌های متفاوت (مشکی یا قهوه‌ای یا بی‌رنگ) دارند. سیستم واکس زدن در این دستگاه‌ها کاملاً اتوماتیک می‌باشد.

با روشن شدن دستگاه فرچه‌ها به ترتیب چراغ چشمک‌زن عملیات واکس زنی را شروع کرده و در ۴۵ ثانیه به پایان می‌رسانند.

مزایای دستگاه واکس زن برقی اتوماتیک

صرفه جویی در وقت (در ۴۵ ثانیه کفش‌ها را گردگیری کرده و واکس می‌زند)
استفاده از دستگاه بدون دخالت دست
مایع واکس موجود در دستگاه بر پایه آب (بدون پارافین) و بدون مواد رنگی است
واکس زدن بدون محدودیت کفش‌های مشکی، قهوه‌ای، سورمه‌ای و…
کاملاً بهداشتی
بدون انتشار بو و گرد و غبار
دارای دستگیره تکیه‌گاه
مناسب با طراحی داخلی مکان‌ها
خاموش شدن دستگاه بعد از ۴۰ تا ۴۵ ثانیه
دکمه خاموش کردن دستی دستگاه
در برخی مدل‌ها وجود چراغ LED راهنما برای مشاهده کفش
قابلیت تنظیم دفعات و میزان مایع واکس
مورد استفاده در ادارات، سازمان‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ها و…


معرفی دستگاه واکس زن دستی

این دستگاه‌ها به دو نوع شارژی و بدون شارژ تقسیم‌بندی می‌شوند. در واکس زن دستی بدون شارژ باید به صورت روش‌های قدیمی عمل کرد و امکان کثیف شدن دست نیز در این روش هست.
اما دستگاه‌های واکس زن دستی شارژی کثیف شدن دست را ندارند و به راحتی در هر مکانی قابل استفاده هستند. واکس‌های شارژی با برس‌های مخصوص به برق انداختن یا واکس زدن کفش کمک می‌کنند.
این دستگاه‌ها قابل حمل بوده و نیازی به برق ندارند. از این دستگاه‌ برای پولیش کردن یا تمیز کردن کفش، کیف، کت و بارانی چرمی، مبل و صندلی چرمی و دیگر لوازم استفاده می‌شود.
این نوع دستگاه‌ها دارای گیربکس برای استفاده راحت و با سرعت چرخش متناسب هستند که واکس به اطراف نپاشد و تحت فشار گیر نکند. از این دستگاه‌ها معمولاً در منازل و دفاتر کاری استفاده می‌کنند.

معرفی دستگاه واکس زن خانگی

واکس زن‌های خانگی به دو نوع برقی و شارژی تقسیم‌بندی می‌شوند. این مدل دارای ابعاد کوچک‌تر و قیمت کمتری هستند و بیشتر در مکان‌های کوچک مانند منازل، شرکت‌های کوچک، مغازه‌های محلی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.
جنس بدنه این دستگاه از پلی اتیلن مقاوم است که ترکیب آن با فلز مقاومت آن را بالا می‌برد. منبع تغذیه برق دستگاه واکس زن خانگی همان برق ۲۲۰ ولت شهری است.
این دستگاه دارای دو برس گردان است که یکی برای گردگیری کفش و دیگری برای پخش کردن واکس بر روی کفش بکار می‌روند.
در برخی از مدل‌های این دستگاه از تایمر استفاده شده است، به طوریکه با قرارگیری کفش در دستگاه و فشردن پدال، دستگاه شروع به گردگیری و واکس زدن می‌کند و بعد از ۴۰ ثانیه خاموش می‌شود.

مزایای دستگاه واکس زن خانگی

دارای ابعاد کوچک
عدم جاگیری دستگاه
طراحی مناسب ظاهری
کیفیت بالای موتور
دارای پدال پایی روشن و خاموش کردن
رنگ کوره‌ای دستگاه و عدم پوسیدگی یا زنگ‌زدگی آن
مقاومت بالای بدنه دستگاه
سرعت مناسب چرخش برس دستگاه
استفاده از تایمر اتوماتیک در برخی مدل‌ها
قابلیت گردگیری و جلا دادن کفش
دارای مخزن براق کننده
حمل آسان دستگاه

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید دستگاه واکس زن برقی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
کد آیسیک دستگاه واکس زن کفش : ۲۹۲۹۴۱۲۴۳۵

کد تعرفه گمرکی مرتبط تولید دستگاه واکس زن برقی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
کدتعرفه گمرکی دستگاه واکس زن کفش :۸۴۵۳۸۰۰۰

وضعیت واحد های فعال تولید دستگاه واکس زن برقی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید دستگاه واکس زن برقی درکشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات واکس زن برقی

نمودار وضعیت واردات و صادرات دستگاه واکس زن برقی در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

انتخاب مایع واکس

براساس نوع خرید دستگاه واکس زن کفشی که دارید، باید مایع واکس مناسبی را برای دستگاه خود خریداری کنید. معمولاً برای اینکه بتوان با هر کفشی و با هر رنگی از آن استفاده کرد، واکس مایع بی‌رنگ را انتخاب می‌کنند.اما قبل از خرید باید طبق مدل و سازگاری دستگاه این انتخاب را انجام دهید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)