طرح تولید سرنگ اینفلیتور

اینفلیتور، سرنگ دستی با یک درجه فشار است که برای باد کردن یک بالون آنژیوپلاستی مورد استفاده قرار می گیرد. بدین منظور اینفلیتور باید بتواند فشار زیادی در اُردر بار ( Bar ) تولید کند چون استنتی که قرار است توسط اینفلیتور باد شود فاصله نسبتا زیادی با خود اینفلیتور دارد.

این سرنگ در عمل های جراجی «انژیوو باد کردن»، «بالن»، «استنت گذاری قلب» و رفع «انسداد عروق کرونری قلب» کاربرد دارد. سرنگ اینفلیتور در عمل آنژیوپلاستی مورد استفاده قرار میگیرد. این محصول در دو بخش بادکردن بالن در عمل آنژیوپلاستی و استنت گذاری (فنرگذاری) به منظور درمان انسداد عروق کرنری بیماران قلبی کاربرد دارد. در کل این سرنگ در عمل های جراحی، بالن، استنت گذاری قلب و رفع انسداد عروق کرونری قلب کاربرد دارد. در این محصول نزدیک به ۲۰ قطعه متفاوت وجود دارد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید سرنگ اینفلیتور

کد آیسیک (ISIC) کوتاه شده عبارت International Standard Industrial Classification است که شرکتها و زنجیره های تامین برای مشخص کردن هویت کالا، قطعات، مدارک و اموال سالیان متوالی است از این کد استفاده می کنند. باتوجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک  سرنگ اینفلیتور به شرح جدول ذیل می باشد.

شرح محصول

کد آیسیک

سرنگ باد کننده بالون آنژیوپلاستی

۳۳۱۱۵۱۳۴۶۰

 

کد تعرفه گمرکی مرتبط با سرنگ اینفلیتور

کد تعرفه گمرکی که تحت عنوان HS CODE نیز شناخته می شود عددی ۸ تا ۱۰ رقمی است که از چپ به راست هر دو رقم آن اطلاعات و جزئیات متفاوتی از کالا را ارائه می دهد. با مراجعه به کتاب مقررات واردات و صادرات و جست و جوی هر دو رقم از کد تعرفه گمرکی هر کالا اطلاعاتی از قبیل ممنوع یا مجاز بودن واردات و صادرات کالا، عوارض، حقوق گمرکی و مالیات کالا و اطلاعاتی از این قبیل به دست می آید. باتوجه به بررسی های انجام شده تاکنون کد تعرفه گمرکی اختصاصی برای سرنگ اینفلیتورتعریف نشده است و تحت کد گمرکی ۹۰۱۸ تجارت میگردد.

وضعیت مصرف سرنگ اینفلیتور در ایران

تاکنون مشابه این سرنگ ها از کشورهای چین، فرانسه، آلمان، آمریکا، ترکیه و هند وارد ایران می شد که در حال حاضر حداکثر ۱۰۰ هزار عدد از حدود ۳۰۰ هزار عدد سرنگ اینفلیتور موردنیاز کشور در داخل تولید میگردد و همچنان ۲۰۰ هزار عدد از طریق واردات تامین میشود طوری که به واسطه آن با احتساب میانگین قیمت هر سرنگ حدود ۱۵ یورو، سالانه معادل ۳ میلیون یورو ارز از کشور خارج می ‌شود.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید سرنگ اینفلیتور

ظرفیت : ۱۰۰ هزار عدد
نرخ برابری دلار : ۵۰۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴۰۰ هزار دلار
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲۸۰ هزار دلار
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۴۵ درصد



درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۳ امتیاز)