طرح تولید فیلترهای نانویی

طرح تولید فیلترهای نانویی

یکی از اصلی ترین راهکارهای از بین برنده بوهای نامطبوع و باکتری ها در محیط شهری استفاده از فیلترهای مبتنی بر فناوری نانو می باشد. این فیلترها قابلیت نصب در هواسازها و دستگاه های تصفیه هوا و سیستم های حرارتی و برودتی را داشته و می توانند هوای خروجی از این سیستم ها را تصفیه کنند. به این معنا که بوهای نامطبوع و باکتری ها را از بین ببرند. بدیهی است در این صورت محیط دلپذیرتری برای زندگی ایجاد می گردد. این فیلترها با نانوذرات مختلفی آغشته شده اند و معمولا هر نانو ذره در فیلتر نقش خاص خود را انجام میدهد.

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت ساخت فیلترهای نانویی

طرح توجیهی تولید انواع نانوفیلتر: ۲۹۱۹۱۴۱۸
طرح توجیهی تولید فیلترصنعتی هوا: ۲۹۱۹۱۴۲۳

موارد مصرف و کاربرد فیلترهای نانویی

استفاده از فناوری نانو برای از بین بردن بوهای نامطبوع و باکتریها در محیط شهری هر چند به تازگی مورد توجه زیادی قرار گرفته و رونق بسیاری پیدا کرده است. استفاده از کربن و نوع قدیمی آن یعنی خاکستر و ذغال نیز بسیار رایج بوده است. ذغال به عنوان یک ماده جاذب و بوگیر قرن هاست که توسط بشر استفاده میشود. امروزه به مدد فناوری نانو ساخت ذرات نقره و همچنین کربن در ابعاد نانو میسر گشته است ذرات نانو نقره و ذرات ریز کربن فعال به ما این امکان را میدهند که با کمترین غلظت خاصیت ضد میکروبی بسیار قوی را در کنار خاصیت بوگیری بالای ببینیم. غیر از صنایع مختلفی که این فیلتر ها میتواند کارایی منحصر به فردیداشته باشد، در محیط شهری نیز تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت و سلام زندگی خواهد داشت. برای مثال کاربردهای این فیلترها در محیط های عمومی مانند متروها، اتوبوس های شرکت واحد، مدارس، مساجد، اماکن مذهبی، مهد کودک ها، اداره جات، خانه ها، سیستم های فاضلاب شهری و … می تواند هوای مطبوع و بدون بوهای آزاردهنده ایجاد نماید.

اهمیت تولید فیلتر نانویی در کشور

از شاخص های رفاه زندگی مردم عدم بوی نامطبوع در محیط اجتماعات مردمی است لذا این محصول برای احساس خوب مردم در جامعه ضروری است اما با توجه به جایگزین موجود جزء محصولات استراتژیک به حساب نمی آید.

طرح تولید فیلترهای نانویی

قیمت خط تولید فیلترهای نانویی

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید تولید فیلترهای نانویی، برابر با ۱۰۰ میلیون تومان بر آورد شده است.

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی. 🙂

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی در حوزه صنایع سلولزی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه مینمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت فیلترهای نانویی

بودجه: زیر ۱میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۱۵۰۰۰۰۰ متر مربع
مساحت زمین مورد نیاز: ۸۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۳۵۰ مترمربع
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۸۵۰۰ میلیون ریال
سرمایه در گردش:۶۰۰۰ میلیون ریال
سرمایه کل: ۱۴۵۰۰ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)