طرح تولید قلاب جرثقیل (2)

طرح تولید قلاب جرثقیل

قلابهای جرثقیل ماده اولیه اصلی آن فولاد عملیات های لقمه بری، فورج، دوره بری، پرداخت کاری، سوراخ بوجود می آید میگیرد. وینچ جرثقیل شامل قرقره، کابل بسته شده بر روی آن به همراه قلاب جرثقیل و یک گیربکس می باشد.

قیمت تولید داخلی و جهانی قلاب جرثقیل

جهت تعیین قیمت هر کالا بایستی بازارهای تعیین کننده قیمت آن را مورد بررسی قرار داد. بازارهای تعیین کننده قیمت در کشور شامل ارگانهای ذیل می باشد. نهادهای رسمی مانند وزارت بازرگانی (سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان)، سازمان بورس اوراق بهادار، سازمان بورس فلزات و…

مروری بر قیمتهای داخلی قلاب جرثقیل

قیمت قلاب جرثقیل با توجه به اینکه کاربرد آن بر روی جرثقیل دستی و یا برقی میباشد متغیر است و نوع جرثقیل تعیین کننده خواهد بود. قیمت قلاب مورد استفاده در جرثقیلهای دستی حدود ١٠ درصد قلابهای بکارگرفته شده در جرثقیل برقی میباشد. گروه کاری که جهت هر جرثقیل ذکر می گردد نیز از موارد تعیین کننده قیمت قلاب آن می باشد. بطور مثال قیمت قلاب جرثقیل هایی که در محیطهای اسیدی کاربرد دارند و بایستی قلاب آن از مقاومت خاصی در برابر خوردگی برخوردار باشند بطور میانگین طط۱.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

طرح تولید قلاب جرثقیل (4)

کاربرد قلاب جرثقیل

قلاب جرثقیل از اجزای اصلی تشکیل دهنده جرثقیل می باشد. در اکثر واحدهای صنعتی و عمرانی جهت حمل اشیای سنگین از جرثقیل استفاده می گردد. کاربرد قلاب جرثقیل با توجه به کاربرد جرثقیل در صنعت و ساختمان سازی و سایر بخش های عمرانی می باشد.

بررسی اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

به دلیل اینکه قلاب جرثقیل منحصرا در صنعتی خاص کاربرد نداشته و یک محصول با کاربرد عمومی می باشد لذا از لحاظ استراتژیکی در دنیای امروز اهمیت چندانی ندارد. کیفیت و استقامت این کالا در برابر بارگذاری بسیار مهم می باشد. به دلیل کاربرد آن تقاضا همیشه برای این کالا وجود خواهد داشت و تنها با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات فنی که در ساخت جرثقیل ها بوجود می آید، قلاب ها نیز دچار دگرگونی در ظاهر، کیفیت و فرآیند تولید خواهند شد. تولید این کالا با توجه به حساسیت جرثقیل و لزوم ایمنی آن بایستی با استانداردهای جهانی مطابقت کامل داشته باشد و عدم دقت به این امر می تواند خسارات جبران ناپذیری را بهمراه داشته باشد.

طرح تولید قلاب جرثقیل (3)

کشورهای عمده تولید کننده قلاب جرثقیل

این محصول در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد از اینرو میتوان گفت که تولید و مصرف آنها در بسیاری از کشورهای جهان عمومیت دارد. لیکن در کشورهای صنعتی تولید و مصرف آن از حجم بالایی نسبت به سایر کشورهای جهان برخوردار میباشد. کشورهای ایتالیا، آلمان، چین، انگلستان، فرانسه، هنگ کنگ و مالزی کشورهای عمده تولید کننده این محصول می باشند. از عمدهترین کشورهایی که قلابهای جرثقیل بازار داخل از طریق آنها تامین می شود کشورهای امارات، چین و اتیوپی می باشند.

پیش بینی عرضه در بازار آینده کشور

عرضه قلاب جرثقیل در آینده پیش بینی می شود از طریق تولید واحدهای فعال و راه اندازی طرح های در حال ایجاد و همچنین واردات انجام گیرد که در ادامه به بررسی هریک پرداخته می شود.

فرآیند تولید قلاب جرثقیل

طرح تولید قلاب جرثقیل (1)

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید قلاب جرثقیل

۱. قلاب دستگاه جرثقیل : ۲۹۱۵۵۱۲۳۷۵

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

ط

۵/۵ - (۱ امتیاز)