طرح تولید ماسک مو

در فرمولاسیون ماسک موی سر از مواد مغذی که دارای کلیه ویتامین هایی مهم می باشد استفاده می گردد که از شکننده و نازک شدن موی سر جلوگیری می کنند و علاوه بر آن استقامت مو را در هنگام استفاده از دستگاه های حرارتی مخصوص مو زیاد می نماید . نحوه عملکرد ماسک مو محافظت ۳ گانه آن از پیاز ، ریشه و ساقه مو است که کثیفی و آلودگی مو را نابود می کند و با گذشت زمان مو های آسیب دیده را ترمیم می نماید که با استفاده مداوم از ماسک مو شادابی به موهایتان باز می گردد و مو ها را هم مقاوم می کند و از اخر مو های ضعیفی که وز شده اند را با گذشت زمان مستحکم تر و درشت تر می نماید . ماسک موی سر با توجه به ترکیباتی که دارد مو های شما را به شکل روز اول بازمی گرداند و از ریزش مو هم جلوگیری می کند .

ترکیبات استفاده شده در ماسک موی سر

در فرمولاسیون و ترکیبات ماسک مو از مواد مغذی و تقویت کننده مو همانند اسید های چرب غیر اشباع ، ویتامین E ، روغن آرگان ، روغن آووکادو، دایمتیکون ، ویتامین A ، سیلیکون ، امگا ۶ ، کراتین ، امگا ۳ ، روغن زیتون ، روغن جوجوبا ، روغن بادام ،امگا ۹ ، لاکتیک اسید و … به کار می رود که با وجود این مواد مغذی و غنی بهتر می باشد همه اشخاص از ماسک موی سر استفاده کنند .
در ماسک مو هایی که در آن از موادی مانند عسل یا موز استفاده شده است منجر به نرم و لطیف شدن مو ها می گردد و مواد بسیار مفیدی را به مو می رساند و علاوه بر این مواد ، ماست یا ماده های دیگری که حالت کرمی شکل دارند تاثیر مفیدی بر روی مو ها می گذارد و از شوره ی سر جلوگیری می کند، و لاکتیک اسید هم درمان مطلوبی بر روی مو های آسیب دیده دارد .
از زرده تخم مرغ در بسیاری از ماسک مو ها استفاده می شود زیرا دارای خاصیت آبرسانی به مو را دارد و جالب است بدانید که به طور عکس سفیده تخم مرغ باعث خشکی مو می شود .

انواع ماسک مو سر

در بازار انواع ماسک مو های مختلفی از جمله ماسک مو متختص مو های خشک یا چرب و یا ماسک موی بدون نیاز به آبکشی و ماسک مو با آبکشی وجود دارد و همچنین ماسک مو مخصوص مو های رنگ شده هم در بازار هستند که دارای خاصیت درمانی می باشد و ماسک موهایی هم هستند که در فرمولاسیونش پروتئین های زیادی دارد و باعث رشد مو می گردد .

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید ماسک مو

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

نام محصولکد آیسیک
ماسک مو۲۴۲۴۵۱۲۵۰۲
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید ماسک مو

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

نام محصولکد آیسیک
ماسک مو۳۳۰۵۹۰۰۰
بررسی بازار لوازم آریشی و بهداشتی در ایران

به دلیل افزایش تمایل به خرید برندهای ایرانی و اهمیت شاخص کیفیت در بین مصرف کنندگان در ایران، توصیه می­شود برندهای ایرانی بیشتر از قبل بر روی شاخص کیفیت تمرکز نموده تا بتوانند سهم بازار بیشتری بدست آورند.
همچنین باتوجه به عدم واردات محصولات آرایشی و مصرف تولیدات داخلی، اعتماد و اطمینان به برندهایی که درخود کشور ساخته می‌شود بیشتر شده است. افراد با انتخاب برند ایرانی، دیگر دغدغه و نگرانی اصل بودن کالا را نخواهند داشت. براساس پژوهش انجام شده درمیان برندهای ایرانی، برند مای یکی‌از شناخته‌شده‌ترین برندهای لوازم آرایشی ایرانی است که به نظر می‌رسد بازار خوبی هم دارد.

وضعیت واحد های فعال تولید ماسک مو

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید ماسک مو در کشور به تفکیک استان آمده است .

جدول واحد های فعال تولید ماسک مو

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید ماسک مو در کشور به تفکیک استان آمده است .

وضعیت واردات و صادرات ماسک مو

نمودار واردات و صادرات ماسک مو در کشور به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید ماسک مو

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۰۰ تن
نرخ برابری دلار : ۲۶۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۴۵۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۲ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲.۸ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۵۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۷ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید. کارشناسان گروه ایطرح آمادگی دارند پیشنهادهایی شامل شرح خدمات متناسب با نیاز کسب و کار شما را تنظیم نموده و با قیمت رقابتی جهت تصمیم‌گیری در اختیار تیم‌های راه انداز، استارتاپ‌ها و مدیران کسب و کارها قرار دهند.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)