طرح تولید پارچه رومبلی

کارخانه های پارچه مبلی بسیاری در کشورمان به تولید پارچه مبلی می پردازند.پارچه مبل اولین بخشی که از یک مبل توجه افراد را جلب میکند.انتخاب درست پارچه مبل بیش از آنچه که فکر میکنید اهمیت دارد.پارچه مبل در کنار زیبایی که به مبل می بخشد وظیفه دیگری نیز دارد و آن دوام بالای پارچه است.در انتخاب پارچه مبل باید بدانیم پارچه های درجه یک ترک که تولید کشورهای بزرگ و با کیفیت کشور ترکیه هستند جزو بهترین گزینه های انتخاب پارچه مبل هستند اما این روزها بازار پارچه مبل مستثنی از بازار سایر کالاها نیست و در نتیجه بیشتر پارچه های مبلی موجود در بازار،تولید کشور چین هستند که متاسفانه به نام پارچه ترک فروش داده میشوند.از طرفی پارچه های مبلی که تولید کشور ایران و شهر یزد هستندجزو بهترین پارچه مبلی هستند و کیفیت بالایی دارند ولی مشتریان مبل تمایل چندان زیادی به استفاده از این پارچه ها ندارند در حال که پارچه های مبلی تولید یزد،بهترین گزینه برای گرانقیمت ترین نوع مبل یعنی مبل سلطنتی و استیل محسوب میشود.البته این پارچه ها در یزد نیز درجه بندی دارند و اینگونه نیست که هرپارچه مبلی که به نام یزد یا در یزد تولید شده باشد یکسان باشد.

انواع پارچه های مبلی در بازار

انواع پارچه های مبلی در بازارپارچه مبلی پورشه یک پارچه مدرن و ساخت کشور چین است که بیشتر به عنوان رویه ی مبل های مدرن از آن استفاده میشود ودر بازار بسیار یافت میشود.پارچه مبلی نخی بسیار نرم و بادوام است و از نظر رنگ و طرح های موجود در بازار بسیار متنوع است.از پارچه های نخی بیشتر در مدل مبلهای راحتی استفاده میشود.پارچه مبلی پشمی از پشم گوسفند،بز یا میش بدست می آید.این پارچه در سرما،گرما را انتقال میدهد.از دیگر مزیت های این پارچه میتوان به رطوبت پذیری بالا اشاره کرد.معمولا این پارچه در مناطق سردسیر استفاده خواهد بود.پارچه مبلی مخمل پارچه ای با پرزهای نازک،لطیف و نزدیک به هم است.این پارچه جزو پارچه هایی است که در بازار مد بوده و میتوان آن را یار همیشگی بازار پارچه مبل دانست مسلما به دلیل تنوع بسیار بالا در طرح،رنگ و بافت طرفداران فراوانی را به خود جذب کرده است.پارچه مبلی نانو از مرعوب ترین و با کیفیت ترین انواع پارچه مبلی در بازار است ساده و مدرن است.ضد لکوصد آب،آنتی باکتریال،نرم و راحت،مقاوم در برابر شوینده ها از مزایای این پارچه است.

قیمت عمده پارچه مبلی

قیمت عمده پارچه مبلی اگر بتوان به صورت مستقیم از مراکز توزیع پارچه مبلی و کسانی که به صورت مستقین از کارخانه محصولات خود را خریداری میکنند پارچه خریداری کرد.قیمت تمام شده برای خریداران بسیار پایین تر خواهد بود.توزیع عمده پارچه مبلی معمولا توسط تامین کنندگان اولیه یا واسطه های بازار صورت میگیرد که خرید از تامین کننده یا نماینده فروش کارخانه ها ارزان تر و راحت تر از خرید پارچه از واسطه خواهد بود.

لیست تولید کنندگان پارچه مبلی

اگر خواسته باشیم لیست تولید کنندگان پارچه مبلی را در این جا ذکر کنیم، باید فهرستی بلند و بالا را بنویسیم. اما در ایران تولید کنندگان زیادی وجود دارند که در کنار پارچه های دیگر، پارچه مبلی را نیز تولید و به بازار عرضه می کنند. این تولید کنندگان سعی می کنند تا با طرح ها مختلف و رنگ های شاد، متنوع ترین محصولات را در دسترس خریداران قرار دهند. در این جا به چند نام آشنا در زمینه صنعت نساجی که در کار تولید انواع پارچه مبلی هستند اشاره می گردد:

تولیدی پارچه مبلی یزد
پارچه مبلی یزد بافت
کارخانه تولید پارچه مبلی مشهد
به بافت اصفهان
نساجی مازندران
و …

پارچه های مبلی تفاوت زیادی با پارچه های غیره ندارند؛ فقط کمی درشتر یا ضخیم تر می نمایند. در این جا چند نام مهم در این زمینه را می بریم:

ارشیا بافت
یزد افروز
شیوا نساجی
ساقی تکس
قانعان
و …

انتخاب رنگ و طرح پارچه مبلی

برای ست کردن مبل را لوازم دیگر خانه یا محل کار، بسیار مهم می باشد. رنگ و طرح مناسب می تواند تغییرات زیادی را در خانه شما به وجود بیاورد. این ها حتی باعث خواهند شد تا پذیرایی شما بزرگتر به نظر برسند. پس در انتخاب رنگ و طرح پارچه مبلی باید نهایت دقت را انجام داد.

چند نوع طرح و رنگ

آبی
بفنش
سیاه
صورتی
گلدار
ساده
قهوه ای
و …

فروش اینترنتی پارچه مبلی

فروش اینترنتی پارچه مبلی از وب سایت های گوناگون مقدور می باشد. شما می توانید از این فروشگاه ها، خرید اینترنتی پارچه مبلی یزد را نیز انجام دهید.اینترنت امروزه کار خرید را بسیار ساده کرده است. وب سایت های زیادی وجود دارند که در این عرصه فعالیت می کنند. وب سایت های معتبر هم چنین پارچه مبلی را در طرح ها، رنگ ها و کیفیت های مختلف به فروش می رسانند. این وب سایت ها بهترین نوع پارچه مبلی را عرضه می دارند.خوبی فروشگاه های اینترنتی این است که تنوع در آن ها زیاد است. شما اگر سخت پسند هستید، حتماً می توانید از وب سایت های مختلف بهترین رنگ و طرح پارچه مبلی مورد علاقه خود را پیدا نمایید و آن را سفارش دهید.

فروش ویژه پارچه مبلی به قیمت ارزان

فروش ویژه پارچه مبلی به قیمت ارزانفروش ویژه پارچه مبلی به قیمت ارزان در فروشگاه ها و نمایشگاه های پارچه مبل در شهر های مختلف از جمله تهران و مشهد انجام می گیرد و تولیدکنندگان محصولات خود را در قیمت ها و طرح های متنوع وارد بازار می کنند.

قیمت های کارخانه تولید پارچه مبلی در مشهد با نظر گرفتن کیفیت بسیار خوبه پارچه ها قیمت های بسیار مناسبی دارند . کار خانه تولید پارچه همان قدر که زیبایی های پارچه هایش خیلی چشم گیر است قیمت های بسیار خوب وچشم گیری دارد.

اولین تولید کننده پارچه مبل در ایران

اولین تولید کننده پارچه مبل در ایراناولین تولید کنندگان پارچه مبلی ایران طرح های خود را از روی طرح های خارجی تقلید کردند و امروزه خود طرح های سنتی و مختلفی مختص خود دارد. فروش پارچه مبلی در اوایل بومی شدن این محصول فقط برای خارج از ایران بود ولی کمک با بیشتر شدن این تولید کنندگان فروش این محصول نیز در ایران اتفاق افتاد. ما امروزه در ایران یکی از بهترین کارخانه ساخت پارچه مبل را داریم که در مشهد قرار دارد و یکی از بهترین ها است.

جدید ترین برند های ارائه شده از انواع پارچه مبلی در بازار

جدید ترین برند های ارائه شده از انواع پارچه مبلی در بازارپخش پارچه مبلی مشهد خود یکی از بهترین برند ها است و تنوع بالایی دارد و به مشتریان و تولیدی های مبل این اجازه را می دهد تا قدرت انتخاب داشته باشند. کارخانه تولید پارچه مبل در پارچه های خود آنقدر تنوع دارد که انتخاب را برای هر خریداری سخت می کند. کارخانه تولید پارچه از نظر کیفیت و طرح ها بسیار عالی است و در کشور و خاور میانه یکی از بهترین برند ها به شمار می رود. وجدید ترین مدل ها را کارخانه پارچه مبل در مشهد تولید میکند. این پارچه ها در طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با نیاز مشتریان تولید می شوند.

کارخانه تولید پارچه مبلی ایرانی

کارخانه تولید پارچه مبلی ایرانی معتبر و حرفه ای زیادی در شهرهای کشورمان راه اندازی شده است. خرید پارچه مبلی ایرانی برای خریداران تضمینی بوذه، و این ضمانت برای مشتریان قدیمی ثابت شده است.

مهم ترین و قابل توجه ترین قسمت مبلمان هر خانه پارچه و طرح پارچه آن است. پارچه های مبلی در انواع کیفیت و رنگ به بازار صنعت مبلمان معرفی شده ا ند. با توجه به نوع کاربری مبل، پارچه استفاده شده در آن نیز متفاوت بوده و دکوراسیون داخلی منزل و رنگ دیوارها و کف پوش های فضا می‌تواند تعیین کننده رنگ و حتی کیفیت پارچه مورد استفاده در مبلمان باشد. صنعت نساجی ایران طی سالیان گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و تولید انواع پارچه مبلی در ایران صورت می گیرد. ویژگی های انواع پارچه های مبلی تولید شده در کارخانه های ایران چگونه است و مراحل تولید این پارچه ها به شکل می باشد. همچنین چگونه می توان به قیمت کارخانه این پارچه ها را تهیه نمود؟ در ادامه با ما باشید تا بیشتر در مورد انواع پارچه مبلی و تولید در آن در ایران اطلاعات به دست آورید.

تولید پارچه مبلی فوف العاده و مقرون به صرفه ایرانی

در سالهای گذشته ایران در زمینه تولید پارچه مبلی پیشرفت های بسیار چشمگیری داشت.به گونه ای که کارخانه های بزرگی در شهرهایی مانند اصفهان، یزد، تهران و مشهد دایر هستند.با گسترش صنایع پتروشیمی در ایران و تولید الیاف پلی استر، کارخانه های نساجی در ایران به تدریج در شهرهای مختلف ایجاد شدند. تنوع الیاف پلی استر در کنار الیاف نخ باعث شد که محصولات بسیار مختلفی از پارچه به بازار عرضه شود. از انواع این پارچه ها می توان به پارچه های مبلی اشاره نمود.

ورود تکنولوژی های جدید در صنایع نساجی منجر به تولید پارچه ها در رنگ ها و طرح های بسیار مختلف و متنوع برای صنعت مبلمان شد.در حال حاضر در چند شهر بزرگ ایران کارخانه های بزرگ نساجی مشغول به تولید انواع پارچه پارچه های مبلی زیبا و ارزان قیمت می باشند. با توجه به عدم ورود مواد اولیه این پارچه ها و تولید در داخل، استفاده از این پارچه های مبلی از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

رقابت پارچه های ایرانی از نظر کیفیت با نمونه های وارداتی

پارچه مبلی تولید شده در شهرهایی مانند مشهد و یزد از نظر کیفیت در سطح بسیار بالا و استاندارد قرار دارند و بر خلاف تصور خریداران حتی بهتر و باکیفیت تر از بسیاری از برندهای ترک و چینی می باشند. پارچه های گل برجسته و سنتی با طرح های ایرانی که دارای قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی نیز هستند.

بیشترین واردات پارچه های وارداتی مبلمان از کشورهای مانند ترکیه و چین انجام می شود. این کشورها در واقع فاقد هرگونه منابع برای تولید الیاف پلی استری بوده و به طور کامل وارد کننده ماده اولیه می باشند. با گسترش تکنولوژی، صنایع نساجی کشور این تکنولوژی ها را از کشورهای دیگر وارد و برای تولید پارچه از آن استفاده کرده اند. کارخانجات نساجی ایران نیز با بهره گیری از بهترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده از منابع اولیه در دسترس و با کیفیت به راحتی توانسته اند پارچه های مبلی با کیفیت بالا تولید کنند.پارچه های مبلی ایرانی از نظر کیفیت با نمونه های وارداتی هیچ تفاوتی نداشته و از بسیاری جهات بهتر نیز می باشند و تنها مسئله برند سازی و تبلیغات است که باعث شده است نمونه های خارجی در میان مردم بیشتر شناخته شده باشند. بنابراین صنایع نساجی ایران می توانند با برند سازی و معرفی تولیدات خود به بازارهای مختلف در صحنه رقابت با پارچه های وارداتی برنده مبارزه باشند و گوی سبقت را از آنان بربایند.

راز مبهم فروش باور نکردنی پارچه مبلی های ایرانی

خوشبختانه در زمینه تولید پارچه مبلی اکثر تولیدکنندگان از بهترین پارچه ها و جدیدترین طرح های مدرن و به روز بهره می برند که همین امر باعث افزایش تعداد خریداران و روی آوردن اکثر خانواده به خرید و انتخاب پارچه مبلی ایرانی نیز شده است.تولیدکنندگان و فعالان صنعت مبلمان با آگاهی از سلیقه و ذائقه ایرانیان توانسته اند مبلمان هایی را به بازار عرضه کنند که نظر مشتری ها را به خود جلب می کند. راز موفقیت تولید کنندگان ایرانی انتخاب پارچه های مناسب با توجه به نوع و شیوه دکوراسیون داخلی منازل ایرانیان می باشد.

همین امر موجب شده است که تولید کنندگان پارچه مبلی ایرانی با توجه به نیاز و خواست مردم که برگرفته از چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل آنهاست اقدام به تولید پارچه های مناسب آنان کنند. به عنوان مثال طرح های سنتی ایرانی در پارچه های مبلی توانسته نظر مشتریان را به این نوع پارچه ها جلب کنند.

علاوه بر این دسترسی همیشگی به این پارچه ها به خاطر عدم نیاز به واردات موجب شده است که در صورت نیاز به تعمیر مبلمان این پارچه ها همیشه در دسترس باشند. بنابراین به طور خلاصه راز فروش باورنکردنی پارچه های مبلی ایرانی در دسترس بودن همیشگی آنها و متناسب بودن پارچه ها با نوع دکوراسیون منازل ایرانی است.البته در کنار همه این موارد نباید قیمت بسیار مناسب تر پارچه های ایرانی با نمونه های خارجی را فراموش کرد.

پارچه مبل خوب چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه مبل با کیفیت و مرغوب بوده و میزان تراکم الیاف در واحد سانتی متر آن بالا باشد.
فرآیند تولید پارچه تحت شرایط استاندارد در صورت گرفته باشد.
جنس طرح های روی پارچه باید با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی افراد جامعه باشد.
گاهی بالا بودن میزان فروش پارچه مبلی در سطح بالای کیفیت آن باشد.
با در نظر گرفتن شرایط بالا می توان یک پارچه خوب و با کیفیت ایده آل را انتخاب نمود برای تولید در صنعت مبلمان از آن استفاده کرد.

مراحل تولید پارچه مبل

تولید پارچه مبلی می‌تواند طی مراحل مختلفی صورت بگیرد. به طور خلاصه این مراحل شامل موارد زیر می باشد:

انتخاب طرح و همچنین رنگ متناسب با آن
گزینش جنس متناسب با طرح و رنگ پارچه

مراحل تولید پارچه یک فرآیند بسیار طولانی بوده و در نهایت پارچه مبلی با کیفیت به دست می آید.

رعایت شرایط استاندارد در فرآیند تولید منجر می شود که یک پارچه با کیفیت و مرغوب که نیازهای بازار را تامین کند به دست آید. این امر موجب جلب رضایت مشتری و توسعه تجارت می شود.

طراحی مدرن پارچه مبل چگونه است؟

با آگاهی از شاخصه ها و معیارهای سبک مدرن می توان به روش طراحی انواع سبک مدرن و تولید پارچه به این سبک دست یافت. برای تولید و ساخت مبلمان مدرن نیاز ویژه ای به پارچه سبک مدرن وجود دارد.

در ظاهر تولید پارچه مبل برای سبک مدرن بسیار مشکل به نظر می رسد زیرا باید طرح و ایده ای نو را اجرا کرد. علاوه بر این طرح باید بتواند ماندگاری بالایی در بازار داشته باشد. در طراحی این سبک نباید از اشکال فراوان استفاده کرده و ایجاد طرح های شلوغ مناسب این سبک مدرن نمی باشد. ذوق و سلیقه بالای تولیدکنندگان داخلی باعث شده است که در زمینه تولید این نوع پارچه مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید پارچه رومبلی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.باتوجه به جستجوهای انجام شده در اطلاعات کد آیسیک اختصاصی مرتبط با صنعت تولید لیوان کاغذی یافت نشد لذا کد آیسیک تولید ظروف یکبار مصرف پلاستیکی به شرح زیر است.
کد آیسیک پارچه رومبلی : ۱۷۱۱۶۱۲۴۵۶

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید پارچه رومبلی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به جستجو های انجام شده کد تعرفه گمرکی اختصاصی در خصوص این محصول یافت نشد .

وضعیت واحد های فعال تولید پارچه رومبلی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای فعال تولید پارچه رومبلی در کشور به تفکیک استان آمده است .

فروش پارچه مبل به قیمت کارخانه

برای تولید کنندگان مبلمان قیمت پارچه مبل امری مهم در قیمت گذاری آن ها می باشد و در صورتی که پارچه مبل باکیفیت و با قیمت مناسب در اختیار داشته باشند قطعا در بحث فروش نیز می توانند با قیمت هایی مناسب تر ظاهر شوند.هزینه تولید پارچه مبل متناسب با نوع آن، مبالغ مختلفی خواهد بود که در فروش پارچه مبل اثر مستقیمی دارد.قطعا فروش اقسام مختلف پارچه مبل باکیفیت ساخت ایران و به صورت مشتقیم و با حذف واسطه ها به ما در بحث اعتماد سازی و تشویق به خرید مجدد از تولیدات ایرانی کمک خواهد کرد.

بزرگترین کارخانه های تولید پارچه مبلی

بزرگترین کارخانه های تولید پارچه مبلی شرکت ارشیا بافت یکی از بزرگترین شرکت های تولید پارچه مبلی در ایران،با بهره گیری از بهترین تحهیزات پیشرفته،که از تکنولوژی روز اروپا بخوردار اسا و قادر به تولید مدرن ترین و جدیدترین پارچه های مبلی با کیفیت عالی می باشد.این واحد در سه خط پیوسته با تولید نخ فانتزی،چله پیچی و بافندگی در سال ۸۶ شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر با تولید پارچه های مبلی با دوازده رنگ پو و چله های متنوع افتخار خدمت به همه هموطنان عزیز می باشد.محصولات این شرکت قادر به رقابت با پارچه های مبلی ترک و اروپا بوده است و کیفیت آن در سطح استانداردهای لازم می باشد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار  طرح تولید پارچه رومبلی

ظرفیت تولید سالیانه : ۶۷۰ هزار متر مربع
نرخ برابری دلار : ۲۵۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۱۰۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۴۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۴۸ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۳۵ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۱ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴/۵ - (۲ امتیاز)