طرح تولید پن بهداشتی صورت

امروزه باید در انتخاب صابون توجه زیادی داشته باشید چون صابون تنها یک محصول شوینده نیست بلکه یک محصول آرایشی و زیبایی هم به شمار می‌رود. محیط پوست بدن ما در حالت طبیعی اسیدی می‌باشد دلیل این امر ترشح ماده سبوم که یک نوع چربی است می‌باشد. اکثر صابون‌های موجود در بازار حالت قلیایی دارند و باعث آسیب به لایه‌های چربی روی پوست می‌شوند که مانع حفظ رطوبت بدن می‌شوند. از طرفی دیگر نوعی از میکروب‌ها به نام فلورمیکروبی روی پوست بدن ما وجود دارند که وظیفه آن‌ها محافظت از پوست است و از رشد میکروب‌های نامناسب جلوگیری می‌کنند.

صابون‌های معمولی چون حالت اسیدی پوست را کم می‌کنند و به خودی خود باعث تغییر مقدار این این فلورمیکروب‌ها در پوست می‌شوند و عوارضی را به دنبال دارند. بر این اساس می‌توان گفت محصولی جدی برای شستشوی بدن وجود دارد که با نام پن شناخته می‌شود. پن‌ها نوعی شوینده بدن هستند متناسب با پوست همه افراد است حتی نوزادن و اطفال و زن‌ها و مردها هم می‌توانند از آن استفاده کنند.

پن‌ها از نظر ظاهری مانند صابون هستند و نوعی شوینده محسوب می‌شوند. تفاوت مهم پن‌ها با صابون در PH آن‌هاست یعنی PH صابون بالاست قلیایی بیشتری دارند که استفاده آن‌ها به پوست آسیب می‌رساند. اما PH پن‌ها به گونه‌ای ساخته شده که برای پوست مناسب می‌باشند و ضرر ندارند.

پن چیست؟ کاربرد پن چیست؟

پن ها نوعی شوینده صورت هستند که قیافه ظاهریشان شبیه صابون است. اما PH آنها با صابون فرق میکند. صابون ها PH بالا (قلیایی) دارند و برای پوست صورت مناسب نیستند و به پوست آسیب میرسانند. اما پن ها نسل جدیدتر صابون ها هستند که برای شستشوی صورت ساخته شده اند PH آنها متناسب پوست هست و به پوست آسیب نمی رساند.

پن بخریم یا صابون

برای از بین بردن آلودگی‌هایی که روزانه در پوست به وجود می‌آیند یا برای از پاک کردن مواد آرایشی شما نیاز به شستشوی صورت وتمیزی و پاکسازی آن دارید. امواد شوینده‌ی زیادی در بازار برای شستشوی صورت وجود دارد که صابون، مایع‌ها و پن از جمله آن‌هاست که با توجه به جنس ونوع پوست و توجه به حساسیت پوست خود نیاز به انتخاب دارید. صابون به دلیل داشتن خاصیت قلیایی باعث خشک شدن بیش از حد پوست و در نتیجه باعث پیری زودرس پوست می‌شود و باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و اگزما می‌شود. اگر دارای پوست بسیار حساس هستید که مدام دچار جوش و آکنه‌ می‌شود بهتر است از پن برای شستشوی صورت خود از پن استفاده کنید. پن هم پاک کنندگی بالایی نسبت به صابون دارد هم جریان گردش خون را در پوست بهتر و سریعتر فراهم می‌کند. گاهی اوقات پن برای شستشوی زخم‌های حاصل از ادرار کودکان و قرمزی آن‎ها و همچنین برای شستشوی زخم بسترهم مفید و کاربردی است. شما دارای هر نوع پوستی اعم از خشک و چرب و نیمه چرب می‌توانید پن را مورد استفاده قرار دهید.

چرا باید از پن برای شستشو پوست صورت استفاده کنیم؟

بسیاری از ما پس از استحمام و شستشوی بدن خود با صابون متوجه خشکی و کشیدگی پوستمان شده ایم. این احساس برای افرادی با پوست خشک و حساس بسیار ناخوشایند است و اگر چه برای افرادی که پوستی چرب دارند در ابتدا خوشایند می باشد اما به مرور زمان این احساس خوب نیز کمرنگ تر می شود و پوست چرب ممکن است به پوست چرب دهیدراته با عوارض مخصوص آن تبدیل گردد! بهتر است بدانید صابون ها از نگاه پزشکها مدتهاست که از یک شوینده ساده به یک محصول بهداشتی و آرایشی تبدیل شده است و باید در انتخاب آن دقت نظر فراوانی اعمال شود. پوست ما به واسطه ترشح ماده سبوم که نوعی چربی است محیطی کمابیش اسیدی دارد. صابونهای معمولی به واسطه مواد تشکیل دهنده شان کاملا قلیایی هستند و این خصوصیت آنها باعث می شود تا به لایه چربی روی پوست که مانند سدی دفاعی برای حفظ رطوبت بدن عمل می نماید، آسیب جدی وارد کنند. همچنین بر روی پوست ما میکروبها به میزان مشخصی وجود دارند که به اصطلاح فلور میکروبی پوست ما را تشکیل می دهند و در اصل مانع از رشد میکروبهای نامناسب برای بدن می گردند. صابون با کاهش اسیدیته پوست این فلور را نیز تغییر می دهد و باعث بروز عوارضی مثل جوش های مقاوم به درمان می شود. بر خلاف صابون ها پن ها یا سیندتها شوینده هایی هستند که از اسیدیته مناسب و سازگار با پوست بدن برخوردار هستند به نحوی که حتی برای پوست نوزادان و اطفال هم قابل استفاده هستند. امروزه پن های متعددی در بازار وجود دارند که هر یک از آنها برای نوع خاصی از پوست مناسب می باشند و این شاید کار انتخاب پن یا سیندت مناسب را برای شما عزیزان با کمی دشواری همراه سازد. بدیهی است با یک معاینه ساده پوست و گرفتن شرح حالی مختصر ولی دقیق انتخاب پن متناسب با پوست شما به راحتی صورت می پذیرد. فراموش نکنید از همین الان برای داشتن پوستی با کیفیت از پن مناسب پوستتان استفا ه نمایید.

انواع پن

پن‌های زیادی در بازار موجود می‌باشد بر این اساس انتخاب پن کمی سخت می‌باشد اما به یک بار مراجعه به پزشک و اطلاع از نوع پوست می‌توانید پن متناسب با صورت خود را تهیه و استفاده کنید و لطافت و شادابی را برای همیشه به پوست خود هدیه دهید. از جمله پن‌ها می‌توان پن ضدجوش، پن ضد لک، پن پوست رطوبت رسان، پن پوست خشک، پن پوست مناسب پوست‌های چرب، پن شستشو لایه بردار و پن ضد لک را نام برد. پن‌ها دو شکل اصلی دارند که به صورت جامد و مایع در دسترس هستند و غلیظ می‌باشند.

پن ضد جوش

پن ضد جوش صورت همانطور که از نامش پیداست مناسب پوست‌هایی است که دارای جوش و آکنه بوده و با تنظیم و کنترل چربی پوست، جوش‌های صورت که به صورت سفید چرکی یا سر سیاه هستند را با استفاده مرتب و مداوم نابود می‌کند. پن ضد جوش لکه‌های حاصل از جوش‌های قبلی را از بین می‌برد و به درمان منافذ باز پوست می‌پردازد.

پن ضد لک

این پن با داشتن موادی همچون اسید لاکتیک، زینک سالیسیلات و ویتامینE ، لک‌های صورت را که ممکن است به علت جوش‌های قبلی باشد یا هر نوع لک دیگر را از بین می‌برد.این پک سلول‌های مرده را از روی صورت پاک ی‌کند و به پاکسازی صورت می‌پردازد. از این پن ضد جوش بهتر است روزانه دو بار آن هم با مجوز پزشک استفاده شود.

بهترین پن برای پوست خشک

خشکی مدوم پوست باعث زبر شدن پوست و در نهایت خارش و قرمزی و متورم شدن آن می‌شود. علت‌های خشکی پوست متعدد است از جمله می‌توان به افزایش سن، خشکی وسردی هوا، استفاده از صابون‌های نامناسب، نور و اشعه‌های خورشید و دوش گرفتن پی در پی و … باشد. پن مناسب پوست خشک به علت نداشتن مواد قلیایی، تنظیم چربی پوست و فراهم کردن رطوبت مورد نیاز پوست مانع خشک شدن وقرمزی و خارش و متورم شدن پوست صورت می‌شود.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید شیشه ضدحریق

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد آیسیک پن ترکیب با صابون : ۲۴۲۴۵۱۲۵۶۲

کد آیسیک پن شفاف : ۲۴۲۴۵۱۲۵۶۳

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید شیشه ضدحریق

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

بهترین پن موجود در بازار
پن پوست خشک اوریاژ مدل Surgras حجم ۱۰۰ میلی گرم است. پن اوریاژ علاوه بر پاک کردن صورت دارای مواد مغذی می‌باشد و یک نوع پن جامد به شمار می‌رود. این پن چربی پوست را به طور کامل از بین نمی‌برد و لایه هیدرولیپیدیک پوست را حفظ می‌کند و قیمت آن تقریبا ۶۱ تومن است.

پن سورگرس درما سیف هم مناسب پوست‌های خشک، اگزمایی و اتوبیک صورت و بدن است. این پن خشکی‌های شدید پوست را به طور کامل از بین می‌برد احساس خارش پوست را برطرف می‌کند و تعادل PH پوست را برقرار می‌کند.

پن پوست خشک کلوران مناسب پوست‌های خشک ۱۰۰ میلی گرم که مواد مغذی لازم مانند ویتامینE و ویتامین F را فراهم می‌کند و PH آن مناسب با پوست است و می‌توانید روی دوبار ازان استفاده نمایید.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.

در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)