طرح تولید کرم های گیاهی

بهترین کرم ها برای پوست، کرم هایی هستند که حاوی گیاهان دارویی بوده و علاوه بر این که مضررات کرم های شیمیایی را ندارند، مزایای بیشماری برای پوست دارند. استفاده از گیاهان و عصاره‌های گیاهی یکی از قدیمی ‌ترین و موثر ترین روش ‌ها برای بازسازی و جوان ‌سازی پوست می باشد که اتفافا نتایج فوق ‌العاده ‌ای هم به دنبال دارد. علاوه بر استفاده مستقیم از عصاره انواع گیاهان برای جوانی و بازسازی پوست استفاده از کرم‌ ها و لوسیون‌ های حاوی این گیاهان، یک راه‌ حل آسان و ارزان برای داشتن پوستی سالم و شاداب می باشد.
کرم های گیاهی حاوی ویتامین های مختلف هستند و برای بازسازی، طراوت و شادابی پوست نیز مفید می باشند. کرم های گیاهی ارزان تر از کرم های شیمیایی بوده و نسبت به سایر کرم ها بدون عوارض می باشند و سرشار از ویتامین های مورد نیاز پوست هستند. کرم های گیاهی شامل کرم ضد آفتاب گیاهی، کرم ضد لک گیاهی، کرم ضد چروک گیاهی و پماد سوختگی گیاهی و … می باشند.

کرم چیست

به پخش و پراکندگی مـایع در مـایع دیگـر ، امولسـیون گفتـه مـی شـود. امولسیون محلولی است که در آن قطرههای ریـز یـک مـایع (ماننـد روغـن) در مایعی دیگر (مانند آب) بیآنکه با یکدیگر درآمیزند، پراکنده است. به زبان ساده مخلوط آب و روغن را امولوسیون میگویند. اگر مقدار آب آن بیشتر باشد به آن لوسـیون و اگـر مقـدارروغن آن بیشـتر باشد به آن کرم میگویند. کرم یک امولسیون یـک امولسـیون جامـد یـا نیمـه جامد است که از آب، مواد روغنی، ماده امولسیونکننده و مـواد مـؤثره تشـکیل شده است. کرمها را با پایه چربی، پایه آب و پایه سیلیکونی میسازند. براساس نوع کـاربرد و گـروه هـدف (بـه خصـوص در بخـش گـروه هـدف درآمدی) میتوان فرمولاسیون را انتخاب کرد. کیفیت و قیمت این ۳ نـوع کـرمبه ترتیب چربی، آب و سیلیکون افزایش پیدا یابد.

 

 

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید کرم های گیاهی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطه شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع دارو با منشا گیاهی به شکل کرم، ژل، پماد و لوسیون : ۲۴۲۳۴۱۳۷۵۲

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید کرم های گیاهی

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

فرایند تولید

خرید مواد اولیه و بسته بندی
تولید فرمولاسیون
کنترل شیمیایی و میکروبی دارو
بروشور گذاری و بستهبندی
انتقال به انبار قرنطینه
پرکردن ظروف بسته بندی
کنترل های حین و پایان تولید
انتقال به انبار قرنطینه
انتقال به انبار قرنطینه و انبار نهایی

وضعیت واحد های فعال کرم های گیاهی

نمودار واحد های فعال تولید کرم های گیاهی به تفکیک سال در شکل زیر آمده است.

 

 

وضعیت واردات وصادرات کرم های گیاهی

نمودار میزان واردات و صادرات این محصول نامشخص میباشد.

چند پیشنهاد

اگر شما هم دوست دارید از طبیعی‌ترین و مفیدترین محصولات آرایشی و بهداشتی برای حفظ زیبایی و آراستگی‌تان استفاده کنید و اهمیت می‌دهید ، به نسخه‌های تهیه کرم‌های خانگی ایده‌آل عمل کنید :
اگر از پوسته‌پوسته شدن پوست در پاییز بیزارید ، کرم کنجد را تجربه کنید
اگر شما هم طرفدار کرم‌های گیاهی و طبیعی هستید و دوست دارید از طبیعی‌ترین و سالم‌ترین کرم برای پیشگیری و درمان خشکی پوست‌تان استفاده کنید، کرم تقویت کننده روغن کرچک را امتحان کنید.
برای لک‌های پوست‌تان دنبال معجزه‌اید،از تخم کدو حلوایی کرم بسازید
لایه‌بردار طبیعی می‌خواهید ، کرم لیموترش و شکر تهیه کنید
برای دور چشم‌ دنبال کرم می‌گردید،این ضدچروک گیاهی را امتحان کنید
دنبال کرم روزانه و مناسب می‌گردید، در آشپزخانه کرم عسل بسازید
همه میدانیم که در سراسر جهان استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی که منشا گیاهی و طبیعی دارند، در مقایسه با محصولاتی که به صورت صنعتی و شیمیایی تهیه می‌شوند، ارجحیت دارند و بدون شک اثرگذاری و ماندگاری بیشتری دارند.

بازار

با توجه به بررسیهای صورت گرفته، ایـران در اسـتفاده از لـوازم آرا یشـی و بهداشتی رتبه دوم خاورمیانه را بعد از عربستان به خـود اختصـاص داده اسـت (که البته با لحاظ کردن واردات قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی ایـران در صـدر قرار خواهد گرفت که این خود نشاندهنده علاقه شدید زنان و دختـران ا یرانـی به استفاده از این محصولات مـی باشـد . بایـد همـواره از محصـولات بـا کیفیـت استفاده کنیم زیرا مواد آرایشی تأثیر مسـتقیمی روی پوسـت و سـلامت انسـان دارد، از ین رو باید همواره مارکهای معتبر را استفاده کنیم وگـول محصـولات تقلبی را نخوریم. زیرا محصولات و برندهای خارجی به نظر مـی رسـد مشـتریان بیشتری را به خـود اختصـاص داده باشـند ز یـرا هـم مانـدگار ی بیشـتر و هـم کیفیتشان از دیگر محصولات تولید داخل بیشتر میباشد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح تولید کرم های گیاهی

ظرفیت تولید سالیانه : ۹۰ تن در سال
نرخ برابری دلار : ۱۷۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۴۰۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۵۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۳۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت :  ۴ میلیارد تومان
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۱.۸ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۴۱ درصد

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۲ امتیاز)