طرح تولید گهواره هوشمند

طرح تولید گهواره هوشمند

گهواره بستر کوچکی است که نوزادان را در آن می‌گذارند تا بتوانند برای آرام نگاه داشتن کودک شیرخواره به آسانی آن را حرکت بدهند. گهواره ها در زمان طفولیت کودک بهترین گزینه برای نگهداری و خواباندن نوزاد است. در ماه های ابتدایی نوزاد نیاز به مراقبت بسیار ویژه دارد و والدین باید در همه حال متوجه شرایط نوزادشان باشند.
به دلیل اینکه در ماه های ابندایی نوزاد اکثرا در خواب به سر می برد داشتن مکانی مناسب و امن برای خواب نوزاد بسیار هائز اهمیت می باشد. قطعا انتخاب محصولی که از یک برند معتبر و نام‌آشنا باشد و در عین حال آسایش و ایمنی کودک را تضمین کند یک گزینه مناسب است. گهواره برقی Prego دارای کمربند ایمنی ۵ نقطه ای و صندلی قابل تنظیم در سه موقعیت مختلف می باشد. همچنین دارای پنل موسیقی تایمر دار به همراه چراغ برای جلب توجه بیشتر کودک می باشد.
این گهواره با قابلیت وصل شدن به تلفن همراه می تواند شما را از تمام وضعیت های کودکتان در گهواره مطلع سازد و درهنگام ناآرامی وی گهواره را به حرکت در اورد.
طراحان یک نرم افزار منحصر بفرد تولید کرده‌اند تنها با قیمت ۲۰۰ دلار که می‌تواند گهواره نوزادان را حرکت داده و حتی برای آنها موسیقی پخش کند.
گفتنی است، این دستگاه توسط فناوری بلوتوث می‌تواند به گوشی IPHONE متصل شود و بر روی یک نرم افزار برای تنظیمات مختلف توسط والدین مورد استفاده قرار بگیرد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد، این برنامه‌ به نام Smartswinq بویژه برای مواقع بیماری والدین و مواقعی که نمی‌توانند به دلیل بیماری نوزاد خود را در گهواره تکان دهند و یا برای آنها لالایی بخواند یک وسیله‌ کاربردی مفید باشد.
علاوه بر گوشی IPHONE این برنامه می‌تواند توسط تبلت نیز کنترل شود. (طرح تولید گهواره هوشمند)

تولید گهواره هوشمند

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید گهواره هوشمند

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک گهواره هوشمند به شرح جدول ذیل می باشد

شرح محصولکد آیسیک
گهواره هوشمند۳۶۱۰۵۱۲۴۱۳
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید گهواره هوشمند

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید گهواره هوشمند

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید گهواره هوشمند در کشور به تفکیک استان آمده است .
واحدفعال گهواره هوشمند

جدول واحد های فعال تولید گهواره هوشمند

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید گهواره هوشمند در کشور به تفکیک استان آمده است .
جدول واحدفعال گهواره هوشمند

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)