طرح راه اندازی بوتیک کیک و شیرینی

به مجموعه متنوعی از شیرینی ها وکیک ها مانند کوکی _ براونی _ تارت _کاپ کیک _ انواع پای _ چیز کیک _ مافین _ کیک بار _ اسلایس های کلاسیک _ انواع دسرها و رولت ها که با سبک و سلیقه جدید همخوانی دارد بوتیک کیک و شیرینی میگویند.
انتخاب بهترین مواد اولیه _ بالا بودن کیفیت محصولات _ تازه و به روزز بودن محصولات مشخصه تمام شیرینی ها و کیک های بوتیک است.
از مزایای بوتیک کیک و شیرینی میتوان گفت که در ان شیرینی و کیک هایی عرضه میشود که به مراتب خوشمزه تر و سالم تر از شیرینی های دیگر است.
سالم تر به این دلیل که در ۹۹ درصد قنادی ها شیرینی هایی که به فروش نرفته و یک هفته از ماندنشان در یخچال گذشته، دوباره به قسمت پخت مرجوع میشوند و پس از خمیر شدن و استفاده از نگهدارنده های شیمیایی دوباره ازشون برای شیرینی تازه بهره برداری میشود.
اما شیرینی وکیک های بوتیک چون به تعداد کمتری عرضه میشوند اغلب اوقات تمام ان فروخته میشود و به مرحله بازیابی نمیرسند.
البته شما در کافه قنادی ها یک تیر و دو نشان هم میزنید، ممکنه از یک شیرینی که میل کردید و خوشتان امده است میتوانید بصورت کیلویی هم سفارش بدید و با خودتان به منزل ببرید. که این مورد در قنادی ها امکان پذیر نیست.
همچنین در بوتیک کیک وشیرینی میتوانیدعلاوه بر شیرینی، انواع بستنی و یا دسر های مختلف هم سفارش بدید.

طرح راه اندازی بوتیک کیک و شیرینی

این را هم باید بدانیم در بوتیک کیک و شیرینی هم میتوانید دانه ای سفارش دهید و هم کیلویی سفارش دهید، یعنی شما قبلش از کیفیت و طعم شیرینی مطمن میشوید وسپس کیلویی سفارش میدهید و به خانه مییبرید.
داشتن دانش درباره انواع دسر، شناخت انواع کیک و شیرینی، توانایی ترکیب و ارائه ترکیبات دسر و کیک و شیرینی ها وداشتن دکوراسیونی متناسب با این ترکیبات ، داشتن پرسنل آموزش دیده و حرفه ای و مهم تر از همه داشتن تجهیزات مناسب قنادی از مهم ترین عوامل کلیدی در موفقیت بوتیک کیک وشیرینی شما هستند.
برای راه اندازی یک بوتیک کیک و شیرینی داشتن تجهیزات کاربردی و امکانات چند منظوره در محیط های کوچک را فراموش نکنید. این تجهیزات اغلب مرتبط با آماده سازی انواع کیک و شیرینی و دسر ها، تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مورد نیاز برای پخت و نگهداری انواع کیک و شیرینی می باشد.
این کسب‌وکار مانند بقیه به چندین شاخه مختلف تقسیم نمی‌شود. در واقع، تقسیم‌بندی در خود محل اتفاق می‌افتد. یک بوتیک کیک و شیرینی می‌تواند به دو بخش تقسیم شود: فروشگاهی و کارگاهی.
بخش کارگاهی که در یک محیط بسته و بهداشتی انجام می‌شود، خود بوتیک اقدام به تولید انواع شیرینی مخصوص به خود را می‌کند. حالا این کارگاه می‌تواند پشت مغازه باشد یا دورتر و هر روز با استفاده از وانت و غیره شیرینی‌های تازه را انتقال دهد.

خلاصه بررسی فنی، مالی و بازار طرح راه اندازی بوتیک کیک و شیرینی

ظرفیت تولید سالیانه : ۴۵ هزارکیلو در سال
نرخ برابری دلار : ۲۸۰۰۰ تومان
مساحت موردنیاز : ۵۰ مترمربع (به صورت اجاره تامین میشود.)
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۵ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۲۵۰ میلیون تومان
نرخ بازده داخلی : ۶۰ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۴/۵ - (۵ امتیاز)