تولید تشک برقی

طرح تولید تشک برقی

سیاری از مردم شاید نام تشک برقی را نشنیده اند یا آگاهی نسبت به آن ندارند. تشکهای برقی در واقع همان سنگ های داغی هستند که در پارچه ای می پیچیدند و برای کاهش دردهای مزمن در کمر و دیگر نقاط بدن، در رختخواب می گذاشتند.
موثر بود اما گرمای آن ها متداوم و برنامه پذیر نبود ضمن این که وسیله ای که موجب خواب راحت تر و احساس بهتر بشود، فقط برای افرادی که بیمار هستند یا کمر درد دارند مفید نیست.
تشک های برقی از طریق جریان برق و المنت هایی که در داخل خود دارند باعث ایجاد گرما در سراسر تشک شما می شوند ، این تشک ها دارای واحد های کنترلی جهت تنظیم مقدار دما ، خاموشی خودکار می باشد
یک بستر راحت با گرمای یکنواخت و لذت بخش و ملایم در طول شب، که تا حد زیادی به کاهش فشارهای عصبی و استرس کمک زیادی می کند. یک تشک که به سرعت و به دلخواه گرم می شود. تشک برقی، خواص کیسه آب گرم را دارد. علاوه بر آن مزایای فوق العاده دیگری را نیز شامل می شود.
اولین موردی که هنگام خرید تشک باید به توجه کنید مسائل ایمنی است. این تشک ها باید با استاندارد های UL964 که مقررات ایمنی مرتبط با بهترین نوع تشک و پتوی برقی است مطابقت داشته باشد که این استاندارد در ایالت متحده آمریکا تنظیم شده است.

ایمنی

اولین موردی که درباره تشک های برقی مهم هستند، مسائل مرتبط با ایمنی است. آنها باید با استانداردهای UL964 که مقررات ایمنی مرتبط با تشک ها و پتوی های برقی است مطابقت داشته باشند. این استاندارد در ایالات متحده آمریکا تنظیم شده است.
برخی از مدل ها دارای گزینه ولتاژ DC غیر خطرناکی هستند که ایمنی مناسبی را فراهم می می کنند. بسیاری از آنها دفترچه مشخصات و راهنمای استفاده هستند. همچنین تشک برقی برای کسانی که با مشکلات سلامتی همچون: مشکلات مرتبط با گردش خون (بیماران که مبتلا به سرطلان خون هستند)، افراد مبتلا به دیابت، کودکان و نوزادان، بزرگسالان دارای معلولیت و کسانی که ممکن است قادر به استفاده از آنها نیستند، مناسب نباشد.
همچنین این تشک ها دارای ویژگی خاموشی خودکار هستند که می تواند برای افراد مبتلا به آلزایمر یا فراموشی بسیار مفید باشد. می تواند تشک را جهت استفاده در زمان های گوناگون تنظیم کرد.
همچنین تنظیم مقدار حرارت برای افراد مبتلا به دیابت بسیار مفید است. زیرا دست ها و پاهای آنها ممکن است در زمان هایی دچار بی حسی شوند، این باعث می شود مقدار دما تشک را به خوب احساس نکنند. این مورد در موقعیت های ناخوشانید باعث سوختگی در اندام هایشان می شود.

فواید تشک برقی

کاهش درد های عضلانی از جمله درد کمر، شانه، پاها، دست ها و نشیمنگاه
باعث انعطاف پذیری و راحتی در حرکت می شود
خستگی ناشی از فعالیت های روزانمه را کاهش می دهد
بهبود خواب شبانه
کاهش بیماری
افزایش گردش خون در بدن شما
انرژی را بازیابی می کند
افزایش خلق و خوی شما
آرتروز و فیبرومیالژیا

طرح تولید تشک برقی

مزایا

تشک های برقی مدرن از سیم هایی با ولتاژ پایین استفاده می کنند که نسبت به مدل های قدیمی خود بسیار ایمن تر هستند. تشک های قدیمی از جریان مستقیم برق استفاده می کردند در حالی که تشک های برقی جدید یک ترانسفورماتور دارند که ولتاژ را در سطح تشک پخش می کند.
شما می توانید وسایل گرمایشی خود را در شب خاموش کنید و به جای آن از تشک برقی استفاده کنید می توانید در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی کنید.
استفاده از تشک برقی گرمای یکنواخت و لذت بخشی را فراهم می کند.
برای کسانی که از دردهای مفصلی یا موضعی رنج می برند استفاده از تشک برقی بسیار مفید خواهد بود.

معایب

استاده از تشک برقی می تواند خطراتی مانند سوختگی یا برق گرفتگی را به دنبال داشته باشد. اما جای نگرانی نیست زیرا تشک های برقی جدید استاندارد ایمنی بالایی دارند. حتی برخی از آنها محافظ گرمای بیش از حد و محافظت در مقابل سوختگی دارند. اما استفاده نادرست نیز می تواند مشکل ساز شود.
بر روی تشک برقی نباید با حیوان خانگی خود بخوابید زیرا چنگ زدن و یا جویدن تشک می تواند به سیم های برق صدمه وارد کند و سلامتی تان را به خطر بیندازد. این تشک ها همچنین برای کودکان، افراد معلول و یا افراد حساس به گرما نامناسب هستند.
با استفاده از تشک برقی تنها زمانی در مصرف انرژی صرفه جویی می شود که شما وسایل گرمایشی خود را خاموش کنید و از تشک برقی استفاده کنید. در غیر اینصورت مصرف هر دو به صورت همزمان مصرف انرژی را نسبت به زمانی که تنها از تشک و پتوی معمولی استفاده کنید بالاتر می برد.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید تشک برقی

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به بررسی های انجام شده کد آیسیک تشک برقی به شرح جدول ذیل می باشد

شرح محصولکد آیسیک
تشک برقی۳۳۱۱۵۱۳۷۲۷
کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید تشک برقی

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

وضعیت واحد های فعال تولید تشک برقی

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید تشک برقی در کشور به تفکیک استان آمده است .
واحدفعال تشک برقی

جدول واحد های فعال تولید تشک برقی

در جدول زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید تشک برقی در کشور به تفکیک استان آمده است .
جدول واحد فعال تشک برقی

پیش بینی وضعیت سرمایه گذاری طرح تولید تشک برقی

ظرفیت تولید سالیانه : ۲۰۰۰۰ عدد
نرخ برابری دلار : ۲۸۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : ۲۵۰۰ مترمربع
زیربنای کل : ۱۰۰۰ مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۲۶ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۶.۵ میلیارد تومان (بدون احتساب هزینه زمین)
ارزش ماشین آلات و تجهیزات : ۲ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی در سال مبنا : ۳۶ درصد

درخواست تهیه طرح توجیهی

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)