طرح تولید درب سکشنال

درب سکشنال مصرف بسیاری در پارکینگ ساختمانهای هوشمند و مدرن امروزی دارند. درب سکشنال(زیرسقفی) استاندارد روز اروپا می باشند و به علت مکانیزم خاص و مزیت های این درب در ایران نیز مورد توجه فراوان قرار گرفته و به زودی جای جک پارکینگی و درب کرکره ای را خواهند گرفت. درب های سکشنال، مناسب فضاهایی می باشند که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ دارای محدودیت می باشند.فضای لازم برای نصب درب سکشنال بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر از ارتفاع می باشند.

مکانیزم خاص درب سکشنال باعث می شود که به کمک فنرهای بالانس و ریلهای خاص، درب در زیر سقف جمع شده و حجم و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را می گیرد و سریع و بی صدا باز و بسته شوند. به همین دلیل به درب سکشنال درب زیرسقفی نیز می گویند.

درب سکشنال دارای سیستم ضد سقوط (anti drop) نیز می باشند که در شرایطی که فنرها و کابل ها عمل نکنند ، از سقوط درب و صدمات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کند. توجه کنید که اگر گاراژ شما تعدادی (شاه تیر زیر سقفی) دارد باید بررسی کنید که آیا خط سیر می تواند بر روی سقف قرار گیرد یا خیر. دورتادور درب های اتوماتیک سکشنال طوری آب بندی شده است تا از ورود هر چیزی به فضای داخل پارکینگ جلوگیری کنند.

ویژگی بارز درب سکشنال

فضای کمی را اشغال می کنند و در حقیقت از فضای سقف پارکینگ جهت عملیات باز و بسته شدن خود استفاده می کنند و بنابراین عرض مفید و قابل استفاده برای عبور ماشین بیشینه می شود. همچنین این امکان را می دهد که ماشین را بسیار نزدیک درب پارکینگ پارک کنید. همچنین اگر درب مستقیم رو به پیاده رو یا خیابان باز می شود، به دلیل عملیات در راستای عمودی، موجب آسیب دیدن افرادی که در حال عبوراز پیاده رو می باشند نمی گردد.

این دربها از تنوع رنگی بسیاری برخوردار می باشند و با قابل انطباق با نمای ساختمان می باشند.

درب سکشنال نوین گیت با برند ALUTECH

مجهز به چشم فتوالکتریک خطی می باشد که در ارتفاع ۵۰ سانتی متری از کف نصب می شود که در صورت عبور عابر پیاده یا توقف خودرو در زیر درب، در صورتی که درب در حال بسته شدن باشد؛ سریع متوقف شده و به صورت عقب گرد عمل می کند. همچنین علاوه بر سیستم چشم فتوالکتریک موتورها درای سیستم هوشمند Encoder می باشند که در صورت لمس هر مانع توسط پانل انتهایی درب به صورت هوشمند متوقف شده و به حالت عقبگرد عمل می کند تا بتواند امنیت و سلامت خانواده و خودروی شما را تضمین کند. شرکت نوین گیت در راستای بالا بردن کیفیت درب سکشنال از موتورهای با کیفیتی همچون Marantec آلمان ، Somfy فرانسه ، Nice ایتالیا و STC ترکیه در پروژه های خود بهره می گیرد.

درب سکشنال زیرسقفی

درب سکشنال یا درب زیرسقفی مناسب برای پارکینگ هایی با تردد بسیار بالا می باشند.درب سکشنال توسط فنرهای بالانس بسیار قوی، فشار اضافی را کم می کند و وزن اصلی پانل های درب سکشنال را به تعادل می رساند. در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون خوب و استاندارد روز اروپا و امریکا(موتور کشنده)، می توان در تردد بسیار بالا از موتور کشنده برای درب سکشنال استفاده کرد. به علت استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستمهای درب اتوماتیک بسیار کم و ناچیز است.

پنل درب سکشنال ( زیر سقفی )

درب سکشنال شرکت نوین گیت با برند ALUTECH عرضه می گردد.ساختار کلی درب سکشنال از چند پانل تشکیل شده است. ضخامت پنل ها ۴۶ میلی متر می باشد و درون این پانل ها با فوم پلی اورتان فشرده پر شده است که این مهم باعث تبدیل شدن این درب به عایق کامل صوت می شود. ساختار پانل ها از نوع فولاد گالوانیزه با قطر ۰.۴ میلی متر می باشد که روی آن را ۱۶ میکرون عنصر روی پوشش داده است. این پانل ها در قسمت های داخلی در بالا و پایین با قطعات مخصوص به خوبی به یکدیگر متصل شده اند. ارتفاع استاندارد بازشو در درب سکشنال حداقل ۲٫۲۰ متر الی ۲٫۷۰ متر می باشد و خارج از این ابعاد درب صنعتی محسوب می شود.

طریقه باز و بسته شدن درب سکشنال ( زیر سقفی )

درب سکشنال با کمک موتور و فنر کشنده پانل ها را به سمت بالا کشیده و به صورت نود درجه در زیر سقف قرار می دهد. حرکت درب سکشنال بسیار نرم و روان می باشد و دارای کم ترین صدا در بین درب های اتوماتیک می باشد.

استفاده از فضای سقف باعث می شود تا بتوان از فضای پارکینگ بیشترین بهره را برد و بتوان تا نزدیکی درب پارک کرد ، همچنین در قسمتی از موتور درب زیرسقفی نوعی سیستم خلاص کن دستی وجود دارد که در مواقع قطع برق می توان درب را خلاص نمود و با دست به راحتی باز و بسته کرد.

مزایای درب سکشنال ( زیرسقفی )

۱. نیاز به فضای بسیار محدود و بلا استفاده ( ۲۰ الی ۲۵ سانتی متر از ارتفاع )

۲. زیبایی فوق العاده درب سکشنال و شکیل بودن آن و انطباق با نمای ساختمان

۳. تنوع در طرح و رنگ پنل ها

۴. به دلیل قرار داشتن فوم پلی اورتان داخل پنل ها درب عایق صدا و حرارت می باشد

۵. طول عمر بسیار بالا به علت اصطکاک بسیار کم بین اجزا و قطعات و استفاده از یراق آلات و لوله های فولادی و ضد خش بودن پنل ها به دلیل رنگ الکترو استاتیک

۶. خلاص کردن درب سکشنال فوق العاده راحت می باشد و باز و بسته کردن آن در هنگام قطع برق به آسانی امکان پذیر می باشد.

۷. قابلیت کاشت پنجره و درب نفر رو داخل پنل های درب زیرسقفی سکشنال از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این درب زیباست

۸. تعداد تردد نامحدود

۹. ضد سرقت می باشد و هیچگونه درز یا شیاری از بیرون ندارد تا سارق بتواند با دیلم آن را باز کند

۱۰. سرعت بالا درب سکشنال نسبت به دیگر مدل های درب اتوماتیک

قیمت درب سکشنال

درب سکشنال طرحی نو و کاربردی برای هر پارکینگی دارد، بر این اساس وزن درب ریلی و اندازه درب مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت درب سکشنال می باشد. نوع دیگری از درب اتوماتیک سکشنال برای ورودی کارخانجات یا سازمان ها نصب می شود که به دلیل سایز بزرگ درب نصب شده، قطعات بادوام تری نیاز است و در این صورت با نصب و پشتیبانی که انجام شود موجب افزایش قیمت درب اتوماتیک سکشنال ریلی نصب شده می شود. و همین طور در صورت نصب درب کوچک (آدم رو) موجب افزایش قیمت درب اتوماتیک ریلی می شود.

مزایای درب اتوماتیک سکشنال (زیر سقفی)

در تفاوت درب اتوماتیک سکشنال می توان نوع درب اتوماتیک سکشنال و مکان درب اتوماتیک سکشنال مورد استفاده را نام برد. از مزایای درب اتوماتیک سکشنال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نصب و استفاده آسان
فقط با یک ریموت باز و بسته شدن می شود.
در وقت و انرژی افراد صرفه جویی می شود.
به دلیل اتوماتیک بودن دارای ایمنی بالاست.
سازگار با انواع درب ورودی پارکینگ
زیبایی چند برابر در نمای ساختمان
درب سکشنال عایق صدا می باشد.
دارای ظاهری مدرن و منظم است.
امکان نصب پنجره طلقی در قالب درب سکشنال می باشد.
درب سکشنال دارای سنسوری قوی که به محض برخورد با مانع حرکت آن متوقف می شود.
درب سکشنال قابلیت نصب از فضای بسیار بزرگ به بسیار کوچک را دارد. قابلیت نصب به مدل های مختلف را دارد.
دارای کلید یا ریموت کنترل است.
درب سکشنال در رنگ و طرح های متنوع حتی شیشه ای قابل نصب است.
امکان نصب دو درب، درب (آدم رو) به درب سکشنال وجود دارد.

تفاوت کرکره برقی و درب زیر سقفی ( درب سکشنال)

زیبایی درب سکشنال منطبق با نمای ساختمان در مقایسه با کرکره برقی
کم صدا بودن کرکره زیر سقفی با وجود اصطکاک کمتر از کرکره برقی رول آپ
کرکره برقی زیر سقفی دارای سنسور عدم برخورد با مانع می باشد که در کرکره برقی وجود ندارد.
ثبات رنگ بالا در درب های سکشنال به نسبت کرکره برقی یا رول آپ
درب سکشنال دارای امنیت بالاست و قفل موتور و فنر است که در هنگام بسته بودن، از بالا رفتن مکانیکی درب جلوگیری می کند در صورتی که درب کرکره ای شامل مقاومت کمتری است.
درب زیر سقفی نسبت به کرکره برقی فضای کمتری از ارتفاع را می گیرد.
درب سکشنال در هنگام قطع برق بسیار ساده و سریع به حالت دستی در می آید، اما کرکره برقی با هندل خلاص می شود.

ابعاد درب سکشنال

درب سکشنال دارای ساختاری از چند پنل است. ضخامت و ابعاد درب سکشنال معمولا ۳۶ میلی متر است و از فوم فشرده پر شده است که سبب عایق کامل صوت می شود. در ساختار و ابعاد درب سکشنال پانل ها از نوع فولاد گالوانیزه با قطر ۰.۴ میلی متر می باشد که روی آن را ۱۶ میکرون عنصر روی پوشش داده است. ابعاد درب سکشنال، ارتفاع استاندارد در بالا بازشو درب سکشنال حداکثر ۲.۷۰ متر است و خارج از این ابعاد درب سکشنال صنعتی محسوب می شود. با وجود فنر خوب و شارژ آنها، به راحتی می توان درب سکشنال را به صورت دستی بالا و پایین کرد. برای این کار فقط به حداکثر نیرویی تقریبا معادل با ۱۵ کیلوگرم نیاز است. با وجود نصب موتور می توان توسط یک ریموت درب سکشنال را بالا و پایین کرد.

درب اتوماتیک کرکره ای با موتور زیر سقفی

درب اتوماتیک کرکره ای با موتور زیر سقفی نوعی درب اتوماتیک پارکینگی است که در بالای درب فضایی برای جمع شدن تیغه کرکره وجود ندارد.
موتور درب سکشنال به طور معمول از نوع ساید استفاده می شود که مخصوص درب سکشنال است. درب اتوماتیک کرکره ای با موتور زیر سقفی دارای سیستم بالارونده است که از شاترزهای ۶۰ سانتی استفاده می شود و موتور این درب ها بر روی سقف پارکینگ نصب می گردد. در صورت نبودن برق درب کرکره ای اتوماتیک پارکینگ راحت تر از سایر مدل های کرکره باز و بسته می شود.

کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید درب سکشنال

کد آیسیک مخفف International Standard Industrial Classification (سیستم بین المللی طبقه بندی استاندارد صنایع) است. کد گذاری به عنوان روش ساده و دقیق برای تعیین هویت کالا، قطعات ، مدارک و اموال ، سالها است که در سطح شرکت هاو زنجیره های تأمین مورد استفاده قرار می گیرد.

کد تعرفه گمرکی مرتبط با صنعت تولید درب سکشنال

تعرفه یا به عبارت دیگری(TARIFF) یک نوع معیار رقمی و یا عددی می باشد برای شناسی و تعیین جایگاه کالا در ترخیص کالا .
تعرفه گمرکی میزان حقوق ورودی قابل پرداخت برای ورود کالا می باشد.تعرفه گمرکی در بستر تاریخ مبتنی بر سیستم و روش های خاصی از قبیل اداره گمرک،آمار،حمل و نقل،بیمه و غیره طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد.

با جستجو در اطلاعات گمرک تا امروز تعرفه گمرکی اختصاصی به این محصول اختصاص نیافته لذا میزان واردات و صادرات آن نا مشخص میباشد.

 

  درب سکشنال انتخاب ایده آل و بسیار مناسب که علاوه بر سهولت در استفاده، دارای کیفیت مطلوب بوده و از ظاهری زیبا و هماهنگ با نمای ساختمان نیز برخوردار می باشد .درب سکشنال دارای بالاترین استانداردهای روز امریکا و اروپا بوده و جزو مدرن ترین درب های اتوماتیک حال حاضر در بازار جهان می باشد که با در نظر گرفتن رویکرد و توصیه معماران، سازندگان و در نهایت مصرف کنندگان، هم از نظر کیفیت و هم از نظر زیبایی بهترین انتخاب جهت اتوماسیون درب ورودی پارکینگ ساختمان ها به شمار می آید.

درب اتوماتیک سکشنال به گونه ای طراحی شده است که خیلی به ندرت دچار مشکل می شود و اگر احیاناً در صورت قطعی برق درب باز نشد اصطلاحاً می توان برای تعمیر درب اتوماتیک سکشنال، یک طناب کوچک در کنار موتور را به طرف پائین به صورت دستی بکشیم که کل وزن درب توسط فنرهای کار شده در بالای درب به صورت بالانس درآمده و با کوچکترین نیرو می تواند درب را باز و بسته کرد. در صورت داشتن درب اتوماتیک سکشنال می توان با باتری کم مصرف هم درب با وزن زیاد را جابه جا نمود.

درب سکشنال به عنوان پدیده ای جدید و نو برای ساختمان های هوشمند و مدرن امروزی کاربرد بسیاری دارد. درب سکشنال به علت مکانیزم خاص و مزیت های این درب در ایران مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

درخواست خدمات مشاوره سرمایه گذاری

 برای تحقق یک ایده به کسب وکار موفق باید آن را از ابعاد گوناگون مانند بازار، توجیه اقتصادی، شرایط سرمایه گذاری، مدل سازی کسب وکار، زیرساخت های فنی و فرآیند های تولید مورد مطالعه قرار گیرد.
در صورت تمایل به دریافت خدمات (مطالعه فرصت سرمایه گذاری، تحقیقات بازار، طراحی مدل کسب و کار و سیستم سازی کسب و کار) می توانید پرسشنامه درخواست خدمات مشاوره را تکمیل نمایئد و یا با دفتر شرکت تماس حاصل فرمائید.

نکته مهم

این طرح صرفا به عنوان یک ایده سرمایه گذاری مطرح می شود. جداول و نمودارها تقریبی است.

امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

درصورت نیاز به تدوین طرح توجیهی می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید یا فرم اولیه سفارش طرح را تکمیل نمائید.

 

 


درصورت تمایل به این مطلب امتیاز دهید:

۵/۵ - (۱ امتیاز)