طرح تولید درب ضد سرقت (2)

طرح تولید درب ضدسرقت

درب ضد سرقت همانگونه که از اسم آن مشخص است به درب های گفته می شود که مانع ورود سارقین شده و در مقابل هر گونه دستکاری، تخریب و اهرم نمودن ایمن و قابل اطمینان باشد که شایان ذکر است اطمینان به منزله صد در صد نبوده ولی در مقایسه با درب های معمولی می توان تفاوت بسیار زیادی را مشاهده نمود و به استحکام درب های ضد سرقت پی برد. که برخلاف درب های معمولی اینگونه درب ها در مقابل فشار، برش، اهرم و دستکاری قفل از سطح ایمنی بسیار بالایی بر خوردار بوده و امنیت بسیار بیشتری از درب های معمولی حتی با نرده های حفاظتی، آکاردئونی دارند.

اجزای درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ممکن است به انواع مختلف قفل های ضد سرقت مجهز شده باشد. هر یک از این قفل ها دارای میزان امنیت های متفاوتی هستند. مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل ها هستند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت حتما به قفل آن توجه کنید. علاوه بر این لولا در اکثر درب های ضد سرقت از خارج و یا از هر دو طرف پنهان است و این امر مانع از باز شدن درب به وسیله اهرم کردن لولا می شود. درب ضد سرقت معمولا از لایه های مختلف تشکیل شده است. جنس لایه داخلی آنها معمولا از جنس فولاد است که با یک لایه از جنس های مختلف مانند ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و غیره روکش شده است. فضای خالی موجود در درب ضد سرقت نیز غالبا به وسیله پشم سنگ پر می شود که این امر باعث می شود درب ضد سرقت عایق صدا و حرارت نیز باشد.

طرح تولید درب ضد سرقت (1)

محاسن درب ضد سرقت

۱. درب های ضدسرقت دوام و عمر طولانی تر نسبت به درب های معمولی به دلیل مقاومت بسیار بالایشان دارند.
۲. دارا بودن اجزاء مهمی چون زنگ، چشمی، زنجیر درب، چهارچوب مقاوم و… آنها را منحصربه فرد کرده است.
۳. درب های ضد سرقت عموما عایق رطوبت و عایق حرارت هستند.
۴. عایق صدا و جلوگیری کننده از ورودگرد و غبار و آلودگی های هوای بیرون به درون خانه یا محل کار هستند.
۵. درب ضد سرقت از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.
۶. درب های ضدسرقت دارای لولای مخفی و غیرقابل دیدن دارند که باعث امنیت بالایی میشود.
۷. قفل درب ضد سرقت که مهمترین جزء این درب هاست استحکام بسیار بالایی داند و غیر قابل باز شدن هستند و مانع از سرقت میشوند.

معایب درب ضد سرقت

شاید تنها نکته منفی در مورد بعضی از این درب ها غیرقابل باز شدنشان در هنگام آتش سوزی باشد. زیرا بعضی از این درب ها که قفلهایشان از آلیاژهای غیراستاندارد ساخته شده در صورت آتش سوزی قفلشان گیر کرده و غیر قابل باز شدن می شود و در این حالت افراد مانده در حریق نمیتوانند درب را باز کنند و آتش نشانان نمیتوانند حریق را مهار کنند. پس هنگام خرید درب ضد سرقت توجه کنید که قفل آن استاندارد باشد.

طرح تولید درب ضد سرقت (4)

ویژگی های درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت که از استاندارد های روز جهانی بره میبرند در مقایسه با درب های دیگر دارای ویژگیهای بسیاری میباشد که میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

۱- در داخل درب های ضد سرقت از یک ورقه فلزی بسیار محکمی استفاده میشود که مانع از هر نوع ورود و نفوذ سارقان میگردد
۲- بر خلاف درب های معمولی درب های ضد سرقت از یه نقطه به چهارچوب متصل نشده و با بهره گیری از قفل ها و ساختار گاو صندوق ها،درب های ضد سرقت از چندین نقطه به چهارچوب متصل میشوند که این خود از ویژگیهای منحصر به فرد درب های ضد سرقت میباشد
۳- درب های ضد سرقت دارای عایق صوتی میباشند
۴- در ساخت درب های ضد سرقت از سنگ پشم نسوز هم برای جلوگیری از حریق استفاده میشود که عایق حرارت میباشد ساخت این درب ها به گونه ای باید باشد که با رعایت استاندارد های لازم در هنگام آتش سوزی مانع از ورود و کمک رسانی نیروهای امدادی نگردد
۵- ساختار درب های ضد سرقت به گونه ای میباشد که بعد از نصب در چهارچوب غیر قابل اهرم کردن میباشد
۶- در اطراف درب های ضد سرقت از یک نوار یا زه لاستیکی به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک و همچنین جلوگیری از اتلاف انرژی استفاده شده است
۷- نصب آسان درب های ضد سرقت باعث شده است که در انتهای عملیات ساخت و ساز اقدام به نصب درب های ضد سرقت شود که این خود باعث میشود کمترین آسیب به درب وارد شود
۸- قفل درب های ضد سرقت دارای ۱۱ زبانه میباشند که در سه جهت مختلف عمل میکنند
۹- ضخامت ورق به کا رفته در آن بیش از یک میلی متر است که خود گویای امنیت و استحکام این نوع درب هاست
۱۰- ضد آب بودن
۱۱- دیر خراب شدن درب و ابزار یراق آن
۱۲- نصب آسان
۱۳- تنوع در ظاهر و زیبایی آن و همچنین رنگ بندی متنوع آماده
۱۴- تنوع در ابعاد و ضخامت های آن
۱۵- روکش های متنوع از جنس های مختلف
۱۶- عایق اتلاف انرژی
۱۷- تنوع بسیار زیاد قیمت با توجه به مواد استفاده شده در آن
۱۸- جلوگیری از صدا یا کاهش دهنده صدا
۱۹- قفل های شب بند
۲۰- زنگ اضافی و دوربین چشمی که در داخل خود در قرار گرفته است.

طرح تولید درب ضد سرقت (3)

معرفی کد آیسیک مرتبط با صنعت تولید درب ضدسرقت

متداول‌تربن طبقه‌بندی و دسته‌بندی در فعالیت‌های اقتصادی همان تقسیم‌بندی آیسیک است. تقسیم‌بندی ‌آیسیک طبق تعریف عبارت است از: ‌طبقه‌بندی استاندارد بین‌المللی فعالیت‌های اقتصادی. این دسته‌بندی باتوجه به نوع صنعت و محصول تولید شده به هریک کدهایی دو، ‌چهار و هشت رقمی اختصاص داده می‌شود. کدآیسیک مرتبط با تولید تولید درب ضدسرقت به شرح ذیل است.
۱. انواع درب از چوب و اوراق فشرده چوبی : ۲۰۲۲۴۱۲۳۰۲

وضعیت واحد های فعال تولید درب ضدسرقت

در نمودار زیر تعداد و ظرفیت واحدهای تولید کننده درب ضدسرقت در کشور به تفکیک استان آمده است .

طرح تولید درب ضد سرقت (6)

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)