طرح تولید رنگ عایق حرارتی برای کاربرد های ساختمانی با گویچه های شیشه ای نانویی

طرح تولید رنگ عایق حرارتی برای کاربردهای ساختمانی با گویچه های شیشه ای نانویی

ذرات سرامیک کروی توخالی در ابعاد میکرو که دارای حفره های نانو سایز هستند و در اصطلاح Ceramic Sphere or Cenospere خوانده می شوند دارای کاربردهای فراوان در صنایع مختلف می باشند .
از جمله این کاربردها استفاده در رنگ های ساختمانی، صنعتی و … است. این گویچه ها توخالی سرامیکی بوده و کاملا کروی شکل هستند. میزان شکستگی آنها کمینه است و مزایای متنوعی مانند عایق حرارتی، کاهش جذب رزین ها، کاهش وزن نهایی محصول (به علت تخلخل و سطح ویژه بالا)، بهبود سیالیت و کاهش خش پذیری ایجاد میکنند.

طرح تولید رنگ عایق حرارتی برای کاربرد های ساختمانی با گویچه های شیشه ای نانویی

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید رنگ عایق حرارتی برای کاربردهای ساختمانی با گویچه های شیشه ای نانویی

این نوع رنگ ها در حوزه های مختلف ساختمانی و صنعتی بسته به میزان نسبت جرمی گویچه ها به رنگ که انتقال حرارت باعث اتلاف انرژی می شود، قابل استفاده است .این رنگ قابلیت استفاده بر روی کلیه سطوح سرامیکی، پلاستیکی، شیشه ای، فلزی و تمام مصالح ساختمانی مشابه را دارا می باشد .همچنین مناسب برای استفاده در آب و هوای سردسیری و گرمسیری می باشند. محافظت از سطوح در مقابل نفوذ هوا و رطوبت و بهبود عایق صوتی و افزاینده عمر رنگ نیز هستند. در ضمن این نوع رنگ ها در کلیه سطوح ساختمانی اعم از داخلی، خارجی، سقف، کف و پشت بام قابل استفاده بوده و در رنگ آستر، رنگ اصلی و هر نوع پوشش دیگر می توانند استفاده گردند. البته کاربردهای گویچه های شیشه ای نانو حفره فقط محدود به رنگ عایق نیست. آنها می توانند به عنوان فیلر افزایش دهنده خواص مکانیکی در سیستم های پلاستیکی و کامپوزیتی استفاده شوند. همچنین برای ضد خش کردن رنگها و لاک های کف نیز از آن ها استفاده می شود.

اهمیت تولید طرح تولید رنگ عایق حرارتی برای کاربردهای ساختمانی با گویچه های شیشه ای نانویی

از شاخص های زندگی منطقی مردم استفاده بهینه از منابع انرژی به ویژه برای سرمایش و گرمایش می باشد. غیر از اقتصاد ایجاد شده در استفاده منطقی از انرژی، حفظ محیط زیست و عدم آلودگی هوا از نتایج دیگر استفاده بهینه از انرژی است .لذا این محصول برای زندگی صحیح مردم و ایجاد رفاه در جامعه ضروری است اما با توجه به جایگزین موجود جزء محصولات استراتژیک به حساب نمی آید.

قیمت خط تولید رنگ عایق حرارتی برای کاربردهای ساختمانی با گویچه های شیشه ای نانویی

قیمت کل تجهیزات مورد نیاز خط تولید بر پایه استعلام قیمت از شرکت‌های تأمین کننده خط تولید رنگ عایق حرارتی برای کاربردهای ساختمانی با گویچه های شیشه ای نانویی برابر با ۳۷۵ میلیون تومان برآورد شده است.

میزان سرمایه مورد نیاز واحد ساخت رنگ عایق حرارتی برای کاربردهای ساختمانی با گویچه های شیشه ای نانویی

بودجه: بالای ۱۰ میلیارد تومان
ظرفیت تولید سالیانه: ۱۵۰ تن
مساحت زمین مورد نیاز: ۵۰۰ مترمربع
مساحت سالن تولید: ۳۵۰ مترمربع
طول دوره ساخت پروژه: ۱ سال
سرمایه ثابت: ۶۰۰۰ میلیون ریال
سرمایه در گردش : ۶۰۰۰ میلیون ریال
سرمایه کل: ۱۲۰۰۰ میلیون ریال

نکته مهم:
امکان سرمایه گذاری با ظرفیتهای مختلف و به تبع آن سطح سرمایه گذاری کمتر و بیشتر از میزان اعلام شده نیز وجود دارد.

۵/۵ - (۱ امتیاز)