طرح راه اندازی سامانه حمل و نقل هوشمند بار (3)

طرح راه اندازی سامانه حمل و نقل هوشمند بار

حمل کالا امروزه اهمیت روز افزون خود راه توسعه اقتصادی پایدار بر هیچکس پوشیده نیست، حوزه حمل کالا آنچنان گسترده و دارای پتانسیل بالاست که جا دارد دست اندرکاران این حوزه بیش از پیش امور توسعه دهنده در بخش حمل کالا را مورد توجه قرار دهند چرا که کشور پهناور ایران دارای مرزهای گسترده با همسایگانش میباشد و این شرایط ژئواستراتژیک میتواند راههایی بسیاری را در جهت رشد اقتصادی پویا پیش روی ما بگشاید و بهره برداری مناسب از این شرایط اقلیمی و تجاری با سرمایه گذاری در بخش حمل کالا یکی از راههای مطمئن جهت حصول رشد اقتصادی و حل معضل بیکاری در کشورست. حمل و نقل آنلاین در صنعت ،وجود راه های ارتباطی مختلف،وسایل حمل کننده گوناگون و شرکت های حمل ونقل کالا و ترانزیت داخلی و خارجی همه و همه از رونق و پیشرفت صنعت ترانزیت کالا خبر می دهند و سرعت تحویل کالا از مبدا به مقصد روز به روز بییشتر می شود. در گذشته برای حمل بار از مکانی به مکان دیگر،صاحب کالا می بایست به دنبال وسیله ی مناسب حمل کننده باشد تا بتواند محموله ی خود را به سلامت و اطمینان خاطر به مقصد برساند که در این میان نیازمند به حضور فیزیکی صاحب کالا و آگاه ساختن راننده و بررسی بار و وسیله ی حمل کننده بود که خود این کار با صرف وقت و هزینه ی زیاد همراه بود که علاوه بر آن خستگی وصرف انرژی نیز در میان بود. ولی در حال حاضر وجود اینترنت جهانی و گوشی های هوشمند همراه که در همه مکان و همه زمان حاضر و قابل دسترسی هستند باعث شده که کار حمل بار با شتاب و سرعت مناسبی انجام گردد. استفاده از شبکه های مجازی و اپلیکیشن های اجتماعی باعث شده که در کمترین زمان با یک اطلاع رسانی به سرعت خدمات و نیازهای روزمره خود را دریافت و با کمترین هزینه ها از آنها لذت برد. در این راستا حمل اینترنتی نیز یکی از همین خدمات و اطلاع رسانی هاست که باعث می شود علاوه بر مزیت های گفته شده،صاحبان کالا به سرعت محموله های آماده ی حمل خود را برای حمل به اقصی نقاط جهان در معرض دید ناوگان حمل ونقل مناسب از سراسر کشور قرار دهند ، به گونه ای که به صورت آنلاین و لحظه ای از پیشنهادات،قیمت ها،بارنامه ها ،شرکت های حمل ونقل مختلف، رانندگان با تجربه ،مسیرهای مختلف حمل بار و زمان بارگیری و تحویل آگاه شوند. با به کارگیری و استفاده از مزیت حمل آنلاین ،گام موثری در شفاف سازی قیمت ها و درج قیمت های مصوب و قانونی برداشته می شود به طوری که دیگر دست دلالان بار و سود جویان عرصه ی صنعت حمل ونقل کشور کوتاه می شود و رانندگان داری وسیله ی حمل کننده دیگر با کامیون خالی مسیری را بر نخواهند برگشت و همواره بار برای حمل به موقع وجود خواهد داشت ،زیرا که از طریق حمل ونقل آنلاین به صورت آنی از وجود بارهای آماده برای حمل در زمان مناسب آگاه خواهند شد. در حمل و نقل آنلاین صاحبان بار به راحتی و به سرعت با ثبت اعلام بارهای خود می توانند پیشنهادهای مناسب برای حمل بار خود را به اقصی نقاط جهان دریافت کنند. حمل و نقل اینترنتی خدمتی نوین در پشرفت صنعت حمل کالا و ترانزیت می باشد که با سرعت زیادی رو به فراگیری عمومی است و به علت راحتی و کاربرد آسان آن می توان گفت که مورد استفاده ی تمام فعالان ناوگان صنعت حمل ونقل می باشد. حوزه حمل و نقل و ساختار گسترده درگیر آن که بخشی از زنجیره تولید کشور هم می باشد نیازمند تجهیططططز شدن به فناوری های نوین و بهترین ابزارهای اینترنتی است.

خصوصیات سامانه حمل و نقل هوشمند بار

قیمت مناسب
این سیستم با سامانه هوشمند قیمت گذاری خود، منصفانه ترین قیمت ها را به صاحبان بار پیشنهاد می‌دهد. برای استعلام قیمت ها کافیست اپلیکیشن را نصب کنید. علاوه بر آن متقاضی میتواند قیمت مورد نظر خود را در سیستم پیشنهاد دهد.

حمل انواع بار
این سامانه با در اختیار داشتن انواع ماشین حمل بار از وانت بار و نیسان تا خاور و تریلی امکان حمل هر گونه بار را فراهم می آورد. تیم پشتیبانی نیز در تمام مراحل همراه خواهند بود تا از سلامت و امنیت کالای خود مطمئن شوید.

پوشش کشوری
هزاران کاپیتان این سامانه در سراسر کشور فعالیت خواهد داشت و روزانه به تعداد آنها افزوده می‌شود. بار را از هر جایی که هست میتوان ثبت نمود و تا مقصد آن را رصد کنید. این سامانه سراسری هر مسیر انتخابی را پوشش می‌دهد.

پنل سازمانی
پنل سازمانی به صاحبان بار و شرکت ها این امکان را می دهد که به صورت سریع و بدون نیاز به اپلیکیشن، هر تعداد ماشین سنگین با هر ویژگی ای را سفارش دهند و حمل بار های امن و سریع تری داشته باشند. همینطور پنل سازمانی به صاحبان بار امکان دریافت دوره ای گزارش های مطلوب را فراهم آورده و نسبت به سیستم های سنتی و آفلاین، صرفه جویی بیشتری در هزینه ها ایجاد می کند.

طرح راه اندازی سامانه حمل و نقل هوشمند بار (2)

امکان رصد بار
در این سامانه هوشمند می توان موقعیت ماهواره ای بار را از لحظه بارگیری تا تخلیه بار بصورت آنلاین، روی نقشه رصد کرد و از بابت امنیت و سلامت بار، خاطرجمع بود.
سیستم منحصر به‌ فرد رهگیری کالا در سامانه هوشمند، به شما این امکان را می‌دهد تا موقعیت جغرافیایی بارهای خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید. اطلاع از موقعیت مکانی بارها، به صاحبان کالا و مدیران لجستیک کمک می‌کند تا برنامه‌ریزی بهتر و دقیق‌تری برای ارسال و دریافت محموله‌ها داشته باشند.
مشاهده محموله به‌صورت آنلاین بر روی نقشه.
دریافت پیام بارگیری برای کاربران مربوطه.
دریافت پیام تحویل بار برای کاربران مربوطه.
دریافت پیام هشداردهنده، در صورت بروز تأخیر در هر یک از مراحل حمل کالا.
اطلاع رسانی سامانه به کاربران مربوطه از بروز اشکالات مؤثّر بر پروسه حمل کالا؛ مانند وضعیت نامناسب جوّی، جاده‌ای و یا …

خدمات سامانه حمل و نقل هوشمند بار

پشتیبانی در همه مراحل
تیم جوان پشتیبان این سامانه در تمام مراحل و تمام ساعات و روزهای هفته، قادر به ارائه پشتیبانی بوده و هر گونه مشکل پیش آمده در حمل بار را به سرعت رفع خواهند کرد.

خدمات اپلیکیشن برای صاحب کالا
اپلیکیشن اثاث کشی در واقع یک برنامه جستجوگر هوشمند حمل کالا می باشد .شما می توانید مشخصات کالای خود را در اپ وارد کرده، در همان لحظه پیشنهادات هزینه حمل را مشاهده و باربری یا راننده خود را انتخاب کنید. خدمات این برنامه کاملا رایگان می باشد .لازم به ذکر است باربری ها و رانندگان دارای مجوز فعالیت، امکان بهره مندی از خدمات سایت را دارند.

طرح راه اندازی سامانه حمل و نقل هوشمند بار (1)

خدمات اپلیکیشن برای راننده ها
دریافت باراز صاحبان کالا و باربری ها با توجه به سیستم موقعیت یابی، نزدیکترین بارها به شما اعلام میگردد. _اتصال سامانه به سالن های اعلام بار پایانه حمل و نقل شهرها و دریافت بار از این طریق مشاهده کلیه ی بارها و جستجوی بر اساس شهر و نوع وسیله حمل دسترسی به اطلاعات تماس کلیه باربریهای کشور کاهش طی نمودن مسیر خالی از بار امکان برقراری تماس با نزدیکترین راننده و ارسال درخواست کمک از طریق سیستم گفتگو اپلیکیشن

خدمات اپلیکیشن برای باربری ها
این اپلیکیشن، پنل اختصاصی در اختیارتان قرار می دهد به طوریکه میتوانید با هزاران راننده در سراسر کشور ارتباط برقرار کرده و دیگر دغدغه پیدا کردن راننده را نداشته باشید. از دیگر امکانات این برنامه دربافت مستقیم بار، اعلام بار عمده و… می باشد.

خلاصه بررسی اقتصادی طرح تولید سامانه حمل و نقل هوشمند بار

ظرفیت خدمات سالیانه : ۴۰۰ هزار سفر
نرخ برابری دلار : ۱۴۰۰۰ تومان
مساحت زمین موردنیاز : – مترمربع
زیربنای ساختمان ها : – مترمربع
تعداد نیروی انسانی مورد نیاز : ۱۸ نفر
میزان سرمایه گذاری ثابت : ۱.۵ میلیارد تومان
ارزش نرم افزارها و سرورها : ۱ میلیارد تومان
نرخ بازده داخلی : ۶۵ درصد

تهیه طرح توجیهی بر اساس آخرین دستورالعملهای سازمانی و بانکی.

در صورتیکه نیاز به طرح توجیهی دارید کارشناسان ما طرح مدنظرتان را بر اساس آخرین ضوابط و بر اساس داده‌های روز و مشخصات و مختصات مدنظرتان، تهیه می‌نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک نمائید.

۵/۵ - (۱ امتیاز)